برای رسیدن به افزایش فروش در عرصهی کسبوکارتان تنها باید تمرکز خود و تیم کاریتان را بر روی جذب و حفظ مشتری بگذارید تا بتوانید به صورت حتمی به افزایش فروش و درآمد دست پیدا کنید. باشگاه مشتریان فراباشگاه امواج، پلتفرمی است که بیشترین تلاش خود را برای حفظ مشتریانش انجام میدهد. فراباشگاه امواج پلی ارتباطی میان اکثر کسبوکارها و مصرفکنندگان ایجاد کرده است تا از این طریق بتواند گامی استوار در راه وفادارسازی مشتریان بردارد. باشگاه مشتریان فراباشگاه امواج برای بهتر دیده شدن مشاغل و رسیدن آنها به افزایش مشتری و کسب درآمد بیشتر تبلیغاتشان را به صورت رایگان در این سامانه انجام میدهد تا مشتریان بتوانند در کوتاهترین زمان و با کمترین هزینه به رفع نیازهایشان بپردازند.
در این مقاله به بررسی راههای آسان و مطمئن برای رسیدن به افزایش فروش مشاغل میپردازیم.
برای تیم فروشتان برنامههای انگیزشی تدارک ببینید تا آنها نیز با تمام قوایشان در راه رسیدن به افزایش فروش کسبوکارتان قدم بردارند. در ابتدا طوری برخورد کنید تا بدانند که که تنها عضو تیم فروش کسبوکارتان نیستند و آنها نیز یکی از اعضای اصلی و مهم فروشگاه و شرکتتان هستند. با این کار شما به آنها این پیام را خواهید داد که دور از مسائل کاری، شما تک تکشان را جزئی از مجموعه میبینید و همگی در راستای رسیدن به افزایش فروش و در نهایت موفقیت در تلاش هستید. به عنوان مثال، تارگتی برای تیم فروشتان تعریف کنید که در صورت رسیدن به میزان هدف مشخص کسبوکارتان، آنها را از جوایز و مزایایی همچون سفرهای چند روزه و یا اقلام کاربردی مثل کمک هزینهی لوازم منزل و یا وامهای خرید بهرهمند خواهید ساخت.
مشتریانتان را برای خود و تیمتان طبقهبندی کنید تا بتوانید برای هر کدام از آنها پاداشهایی متفاوت را ایجاد کنید. مشتریان با این کار درک خواهند کرد که کسبوکارتان تفاوت را احساس میکند و برایشان ارزش و احترام قائل هستید. به عنوان مثال، میتوانید مشتریانتان را در مجموع به دو دستهی مشتریان وفادار و مشتریان معمولی تقسیمبندی کنید. مشتریان وفادار، مشتریانی هستند که برای رفع نیازهایشان در هر زمان و مکانی تنها به مجموعهی شما مراجعه خواهند کرد و علاوه بر این کسبوکارتان را به اطرافیان و دوستانشان نیز پیشنهاد میکنند. مشتریان معمولی، مشتریانی هستند که به صورت گذری به فروشگاهتان آمدهاند و هر زمانی که به محصولاتتان نیاز داشته باشند به شما و کسبوکارتان مراجعه خواهند کرد و خرید از فروشگاه شما و یا سایرین برایشان تفاوت چندانی ندارد.
شما با دستهبندی کردن مشتریانتان در مجموعهی خود نه تنها به میزان بودجهی مصرفی خود برای آنها کمک کردهاید بلکه آنها نیز درک خواهند کرد که مجموعهی شما برای وفادار ماندنشان مزایایی را در نظر گرفتهاید که به همهی مصرفکنندگان این امکان را نمیدهید. با این روندمشتریان بیشتر ترغیب به خرید و وفادار ماندنشان به کسبوکارتان خواهند شد و به همان میزان نیز شما به عنوان صاحب مجموعهی کاریتان به افزایش فروش و کسب درآمد بیشتر خواهید رسید.
مطالعه در سایت مرجع
نویسنده: مارال معلم طبرسی