کسبوکارها میتوانند با ایجاد طرح و ایدهای متفاوت به وفادارسازی مشتریان بپردازند. یکی از راههای متناسب برای جذب مشتری، وفادارسازی آنهاست. فراباشگاه امواج، باشگاه مشتریانی است که تمام تلاشش را بیشتر برای وفادار سازی مشتریان انجام میدهد. مشتریانی که در فراباشگاه امواجبه صورت رایگان عضو میشوند میتوانند به راحتی از مزایای این سامانه بهره ببرند و به رفع نیازهایشان بپردازند. یکی از راههایی که فراباشگاه امواج برای جذب مشتری پیش میگیرد تبلیغاتی است که از تمام کسبوکارهای عضو در این سامانه ایجاد میکند است.
جلب رضایت مشتریان فعلی نیز یکی از راههای جذب مشتری جدید است. زمانی که مشتری به فروشگاهتان برای بار اول مراجعه میکنند نحوهی برخورد شما و تیم کاریتان بسیار حائز اهمیت در مراجعات بعدی آنها است. سعی کنید به موقع و با حوصله پاسخ مشتریانتان را بدهید تا بتوانید رضایتشان را جلب کنید.
از انتقادات و پیشنهادات مشتریان به بهترین شکل برای رفع نواقص کاریتان استفاده کنید. با این کار شما بدون صرف هزینهای قادر خواهید بود تا مشکلات کسبوکارتان را رفع کنید و به بهتر شدنتان کمک بسزایی خواهد شد.
معرفی کسبوکارتان را طبق اصولی اساسی انجام دهید تا بتوانید در راه جذب مشتری گامی استوار بردارید. نوع معرفی کسبوکار به محصولاتی که ارائه خواهد شد و شیوهی بیان و تبلیغات تاثیر زیادی در جذب مشتری دارد. به گونهای محصولات و خدماتتان را به مشتریان تبلیغ کنید که آنها را ترغیب به خرید کنند.
تبلیغات مناسب، گاهی حتی مراجعهکنندگانی که تنها قصد نگاه کردن فروشگاهتان را دارند نیز جذب و ترغیب به خرید خواهند کرد. یکی از راههای تبلیغات مناسب، ساخت تیزرهایی است که میتوانید در وبسایت و یا شبکههای اجتماعی قرار دهید تا مشتریان از آنها بازدید کنند و ترغیب به خرید از شما شوند.
فراباشگاه امواج برای ترغیب مشتریان به خرید از کسبوکارها، تمام اطلاعات و تبلیغات را در وبسایت و شبکههای اجتماعی قرار داده است تا مشتریان با دید باز در این سامانه عضو شوند و به رفع نیازهایشان بپردازند.
گاهی ممکن است کسبوکارها از تبلیغات محصولات و چگونگی روند کاریشان فیدبک خوبی دریافت نکنند اما باید روحیهای خستگیناپذیر داشته باشند و ناامید نشوند تا بتوانند به موفقیت برسند. تبلیغات در شبکههای اجتماعی همراه با کیفیت و قیمت مناسب، راهی مطمئن در راه جذب مشتری است که نباید نادیده گرفته شود.
گاهی برخی از کسبوکارهایی که به صورت گسترده فعالیت نمیکنند و تنها در شبکههای اجتماعی هستند درآمد بیشتری از سایر شرکتها دارند. این تفاوت درآمدی در نوع تبلیغات و اطلاعرسانی به مشتریان است.
فراباشگاه امواج برای بهتر دیده شدن مشاغل عضو در باشگاه مشتریانش، تبلیغات و عکسهایی از آنها را در وبسایت، اینستاگرام، تلگرام، توییتر و سایر شبکههای اجتماعی قرار میدهد تا مشتریان بیشتری را جذب و ترغیب به خرید کند. فراباشگاه امواج به گونهای پلی ارتباطی بین مشاغل و مصرفکنندگان است که همگی به عنوان مشتری در باشگاه مشتریانش عضو هستند. مشاغل با عضویت در این سامانه قادر خواهند بود تا عکس و تبلیغات فروشگاه یا شرکتشان را تغییر دهند یا تعداد آنها را افزایش دهند تا به جذب مشتری دست یابند.
مطالعه در سایت مرجع
نویسنده: مارال معلم طبرسی