بهترین کار برای تبدیل مصرفکنندگان به مشتری وفادار برخورد صحیح با آنهاست. مشتری وفادار کسی است که کسبوکارتان را به تمامی رقبا برای رفع نیازهایشان ترجیح میدهند. شما به عنوان صاحب کسبوکارتان زمانی میتوانید به مشتری وفادار دسترسی داشته باشید که خدمات مناسب به آنها ارائه دهید. یکی از خدماتی که میتوانید برای مشتری وفادارتان ارائه دهید که تفاوتشان را نسبت به سایر خریداران احساس کنند کارتهای وفاداری است. کارت وفاداری دست مشتریان را برای دستیابی به نیازهایشان باز میکند و موجب وفادار ماندن آنها خواهد شد.
فراباشگاه امواج، باشگاه مشتریانی است که در ازای عضویت مشتری وفادار در این سامانه کارت وفاداری الکترونیکی ارائه میدهد تا بتواند پاسخی مثبت به آنها باشد و رضایتشان را جلب کند. ما در فراباشگاه امواج بیشتر به دنبال وفادارسازی مشتریان هستیم تا بتوانیم میزان درآمد مشاغل را بالا ببریم.
اهمیت برند کسبوکارتان را دست کم نگیرید. برند از محصولات و قیمت مناسب بدست میآید. زمانی که شما به عنوان صاحب کسبوکارتان رضایت مشتری را با امکانات موجود بدست آورید ناخودآگاه در مسیر برندسازی نیز حرکت خواهید کرد. برخی از مشتریان تنها به برند مشاغل و برخی دیگر به کیفیت محصولات و قیمت توجه میکنند. سعی کنید بهترین انتخاب را برای رسیدن به موفقیت کنید تا بین رقبا حرف اول را بزنید و تنها گزینه برای مشتریان باشید. زمانی که شما برای جلب رضایت مشتریانتان تلاش میکنید قطعا برند کسبوکارتان نیز به نام و بزرگ خواهد شد و تک تک مشتریان به مشتری وفادار تبدیل خواهند شد.
هیچ کسبوکاری بینقص نیست، اما سعی کنید همیشه بهترین خدمات و محصولات را به مشتری مخصوصا مشتری وفادارتان ارائه دهید تا بتوانید همواره آنها را داشته باشید. مشتریان کسانی هستند که از عوامل اصلی و اولیهی رشد و یا شکست کسبوکار خواهند بود.
نظرات مشتریان را در مراجعهی اول به فروشگاهتان بپرسید تا در مورد محصولات و یا حتی نیازهایشان مطلع باشید تا متناسب با آن خدمات و تخفیفاتی ارائه دهید تا قابل استفاده باشد. صاحبان کسبوکار باید یک اصل را باور داشته باشند آن هم اولویت نظر مشتریان است. تا زمانی که برای پیشنهادات و نظرات مشتریان ارزش قائل نباشید و توجهی به آنها نکنید، انتظار پیشرفت و موفقیت در حرفهی کاریتان را نیز نداشته باشید.
برای بدست آوردن مشتری وفادار در کسبوکارتان باید کیفیت محصولات، نوع خدمات و قیمت را همیشه مناسب نگه دارید تا بتوانید بودن آنها را به صورت تضمینی داشته باشید. قطعا هر زمان که شما کیفیت محصولات و یا هر یک از پارامترهای فروشگاهتان را تغییر دهید تا زمانی معین مشتریان صبر به خرج خواهند داد اما پس از مدتی کسبوکار دیگری را برای رفع نیازهایشان در نظر و انتخاب خواهند کرد. پس سعی کنید همیشه بر اصل اولیه تیم کاریتان بمانید و همان راه را در ابعاد بزرگتری به مرور زمان ادامه دهید تا همزمان با پیشرفت کاریتان به افزایش تعداد مشتری وفادارتان نیز دست یابید.
فراباشگاه امواج، باشگاه مشتریانی است که یکی از اهداف اصلی و اولیهاش بدست آوردن مشتری وفادار هم برای خود و هم برای سایر کسبوکارهاست.
مطالعه در سایت مرجع
نویسنده: مارال معلم طبرسی