افزایش فروش؛
کلید واژهی بسیاری از سوالات است. سوالاتی که گویا امروز پاسخ خاصی برای آنها نیست. به قول یک بنده خدایی که میگفت سوال و کلید اصلی افزایش مشتری است. کو مشتری آقا؟ تو مشتری را به من نشان بده من خودم افزایش فروش را برایت معنی میکنم. اما واقعیت این است که پاسخ در جای دیگری است. کم نیستند کسانی که کام تلخ تعطیلی و یا از رونق افتادن کسبوکارشان را در سال جدید چشیدهاند و یا به سختی در پی نگه داشتن شرایط حال حاضر خودشان هستند. ما نیز در فراباشگاه امواج با علم بر این موضوع تمام مراتب را سنجیدهایم و آگاهانه پای در این عرصه گذاشتهایم.
کلیدواژه اصلی برای بهبود شرایط با توجه به آنچه که در آن هستیم در موضوعاتی شبیه به راهاندازی باشگاه مشتریان و توجه به مشتری و نیازهای آنان است. اگر سری به بیلبوردهای تبلیغاتی شهر بزنید و یا سری به فضای مجازی بزنید خواهید فهمید که آنهایی که مشکل را بخوبی فهمیدهاند و آن را تجزیه و تحلیل کردهاند بر روی این موضوع به خوبی کار کردهاند و با تلاش بیش از حد معمول سعی بر بهبود استانداردهای خود در این زمینه دارند.
ما نیز در اینفوگرافی زیر اقدام به بررسی این شرایط و آوردن راهکارهایی در زمینه افزایش فروش نمودهایم.