فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

افزایش مشتری به عواملی هم‌چون برنامه‌ریزی و مطالعه‌ی صاحبان کسب‌و‌کار بستگی دارد


چگونه افزایش مشتری در پیشرفت کسب‌و‌کار موثر خواهد بود؟

مشتری یکی از عوامل حیاتی تمام کسب‌و‌کارهاست. از زمانی که فرآیند خرید و فروش برای ادامه‌ی حیات انجام می‌شد فعالیت‌هایی برای رضایت مشتریان در حال اجرا بود.   اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و سطح اطلاعات مشتریان در زمینه‌ی خرید و فروش، جلب رضایت و جذب و نگهداریآنها کاری کمی پیچیده به‌شمار می‌آید. اما باید به این مطلب اشاره کنیم که با وجود مقالات و کلاس‌های متعددی که وجود دارد کار کسب‌و‌کارها بسیار ساده‌تر از قبل شده است. مشاغل برای بهتر دیده شدن بین مشتریان می‌توانید از تکنیک‌هایی استفاده کنند که در گذشته امتحان شده است. کسب‌و‌کارها تنها با کمی مطالعه و تحقیق می‌توانند برنامه‌ریزی دقیق برای نحوه‌ی کاریشان داشته باشند و با ریسک کم‌تری به ادامه‌ی فعالیت و رسیدن به اهدافشان از قبیل کسب درآمد بیشتر، افزایش مشتری و حفظ و نگهداری آنها گامی قوی بردارند.

فراباشگاه امواج، باشگاه مشتریانی است که در سامانه‌ی خود علاوه بر تلاش برای رسیدن به اهدافش، مقالاتی را برای مشتریانش اعم از کسب‌و‌کارها و مصرف‌کنندگان ارائه می‌دهد تا همگی با دید بازتری در فرآیند خرید و فروش وارد شوند و با تمامی مفاهیم به کار رفته در بازار تقاضا و عرضه آشنایی کامل داشته باشند.

 تاثیرات-افزایش-مشتری-در-کسب‌و‌کارها-چیست؟

وفاداری مشتریان فعلی موجب افزایش مشتری در مشاغل است

مشتریان وفادار، مراجعه‌کنندگان تکراری برای کسب‌و‌کارها هستند که میزان درآمد مشاغل از همین مشتریان است. وفادارسازی مشتریان اصلا کار سختی نیست به شرطی که کسب‌و‌کار بداند مشتریانش چه نیازهایی را دارند. در اصل گفته می‌شود قبل از شروع کاری، پرسونای مشتریان را بشناسید. منظور از پرسونای مشتری، داشتن اطلاعات و شناختی نسبی است که هر کسب‌و‌کاری باید از مشتریانی که با آنها سر و کار دارد در دست داشته باشد تا بتواند خدمات و محصولاتش را متناسب با سلیقه و نیاز آنها ارائه دهد و به همین ترتیب به افزایش مشتری برسد.

 هر-یک-مشتری-وفادار-برای-کسب‌و‌کار،-افزایش-مشتری-را-به-همراه-دارد


فراباشگاه امواج با ترسیم پرسونای مشتریانش برای تیم خود توانسته است تا میزان سواد، فرهنگ، میزان درآمد و حتی نوع سلایق مشتریانش را بشناسد و از این راه، بهتر و ملموس‌تر به ارائه‌ی خدمات به آنها می‌پردازد و رفته رفته به افزایش مشتری هم برای خود و هم برای سایر مشتریان خواهد رسید. به عنوان مثال، فرض کنید شما به عنوان صاحب کسب‌و‌کاری هستید که پوشاک زنانه به مشتریان عرضه می‌کند. تا زمانی که شناخت دقیقی از مشتریانتان نداشته باشید و ندانید که میزان هزینه‌ای که آنها حاضر هستند تا لباسی را از فروشگاهتان خریداری کنند چقدر است هیچ‌وقت قادر نیستید نه تنها نیازشان را برطرف کنید بلکه در راستای اهداف خودتان که افزایش مشتری و کسب درآمد بیشتر است نیز حرکت کنید.
سعی کنید برای رسیدن به افزایش مشتری در حرفه‌ی کاریتان با آنها تعاملاتی ایجاد کنید تا در این بین اطلاعاتی از مشتریانتان در دست داشته باشید و در راستای نیازها و اهداف آنها نیز حرکت کنید. افزایش مشتری زمانی صورت می‌گیرد که شما رضایت مشتریان فعلیتان را کسب کرده باشید. شاید سوال برایتان پیش بیاید که این رضایت چگونه جلب خواهد شد؟ پاسخ اینجاست. زمانی که شما و تیم کاریتان شناختی نسبی از مشتریان داشته باشند می‌توانند نه تنها خدمات و محصولاتی متناسب با آنها ارائه دهند بلکه با هر مشتری به شیوه‌ی رفتاری خودش برخورد شود. نوع برخورد و نحوه‌ی پاسخ‌گویی به مشتریان نیز در افزایش مشتری حائز اهمیت است.

 نحوه‌ی-برخورد-با-مشتریان-در-جذب-آنها-بسیار-اهمیت-دارد

مطالعه در سایت مرجع

نویسنده: مارال معلم طبرسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.