شاید شنیده باشید که برخی میگویند هیچ ارزانی بی دلیل نیست. این جمله نشان از بیکیفیتی محصولاتی است که مشتریان با قیمت پایینتری خریداری میکنند اما باید بگوییم که این جمله در اصل درست نیست. به قول معروف همه را با یک چوب زدن کار درستی نیست. اینکه همهی کسبوکارهایی که محصولات و خدماتشان را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار میدهند را نباید به چشم مشاغلی در سطح پایین ببینیم بلکه تنها با کمی تحقیق در مورد روند کاری مشاغل درمییابیم که دلیل پایین بودن محصولات چیست.
برخی از کسبوکارها برای فروش محصولات و ایجاد تنوع در خدماتی که به مشتریانشان ارائه میدهند از قیمتهای پایین و با حاشیهی سود کم استفاده میکنند تا به افزایش مشتری برسند. برخی دیگر به دلیل اینکه کسبوکارشان تولیدکنندهی محصولات هستند، محصولات را با قیمت مناسب و متعادل بازار به مشتریان عرضه میکنند. پس هر خرید ارزانی که مشتریان انجام میدهند دلیلی بر بیکیفیتی و پایین بودن سطح آن نیست.
فراباشگاه امواج، باشگاه مشتریانی است که به مناسبتهای متفاوت کمپینهایی را برای ایجاد انگیزه بین کسبوکارها و مصرفکنندگان ایجاد میکند تا همگی بتوانند در این فضا در راستای رسیدن به اهدافشان حرکت کنند. فراباشگاه امواج برای این کمپینها از کسبوکارهایی دعوت به همکاری میکند که از محصولاتی با کیفیت متوسط و قیمت مناسب به مشتریان خدمت میکنند. با توجه به وضع اقتصادی موجود و میزان بودجهی مشتریان فراباشگاه امواج سعی بر این دارد تا مصرفکنندگان را با صرف کمترین هزینه و خرید ارزان به رفع نیازهایشان برساند.
هر چه مشاغل محصولات و خدمات با کیفیت خوب را با قیمت مناسبتری به مشتریان ارائه دهند، مشتریان بیشتری به سمتشان جذب خواهند شد. ارائهی محصول با قیمت مناسب به معنای نداشتن سود برای کسبوکار نیست، بلکه تنها به منظور دسترسی راحتتر مشتریان به نیازهایشان است. هر چه قیمت محصولات بالا باشد بازار تقاضا متوقف خواهد شد و در این صورت هیچ مشتری برای محصولات موجود در بازار وجود نخواهد داشت. با این روند بازار رو به کسادی خواهد رفت چون هیچکس توانایی خرید را با این شرایط نخواهد داشت. به همین منظور است که فراباشگاه امواج مقالاتی را ارائه میدهد تا مشتریان و مشاغل با معنای اصلی و واقعی خرید ارزان و اصطلاحاتی از این قبیل آشنایی پیدا کنند.
فراباشگاه امواج، مشتریان و کسبوکارها را به خرید ارزان و ارائهی محصولات و خدمات با قیمت مناسب هدایت میکند تا همگی برای رسیدن به اهدافشان با کمترین هزینه و در کوتاهترین زمان قدم بردارند. با ارائهی خدمات مناسب و محصولات با کیفیت سطح توانایی مشتریان برای خرید، بالا خواهد رفت.
بیشترین زمان برای انجام خرید ارزان از جانب مشتریان به مناسبت اعیادی است که کسبوکارها ایجاد میکنند. به همین دلیل است که اکثریت جامعه نزدیک به مناسبتهای مختلف به خرید و فروش میپردازند. اما باید توجه داشت که هرچه مقدار زمان ارائهی تخفیفات بیشتر باشد سطح توانایی مشتریان نیز بالا خواهد رفت. ما در این مقاله سعی داشتیم تا مشتریان را به سمت خرید ارزان هدایت کنیم و به این درک برسیم که هر ارزانی نشانهی بیکیفیتی و نامرغوب بودن محصولات نیست.
مطالعه در سایت مرجع
نویسنده: مارال معلم طبرسی