بازاریابی موفق در کسبوکارها باعث ایجاد فضایی مناسب و بستر خرید ارزان برای مشتریان خواهد شد، در صورتی که تیم بازاریابی و فروش، تمام عوامل موثر در کسبوکار را در نظر بگیرد و آن را در راستای بهبود روند کسبوکار اجرا نماید. یکی از عواملی که در بازاریابی موفق کسبوکارها موثر است، شناسایی مشتریان و نوع نیازهای آنهاست. با توجه به شرایط زندگی و میزان بودجه و درآمد مشتریان، کسبوکارها میتوانند به وسیلهی تیم بازاریابیشان، کمپینهای تبلیغاتی ایجاد کنند که مشتریان بتوانند با استفاده از این فرصت به خرید ارزان و دریافت مزایا بپردازند.
فراباشگاه امواج، باشگاه مشتریانی است که مصرف کنندگان به منظور بهرهمندی بیشتر از دنیای کسبوکارها و دسترسی آسانشان به خرید ارزان و دریافت خدمات و مزایا، به صورت رایگان در این سامانه عضو میشوند و میتوانند به راحتی به رفع نیازهایشان بپردازند. فراباشگاه امواج برای دسترسی آسان مشتریان به خرید ارزان از مشاغل مختلف، کمپینهایی را به مناسبتهای متفاوت ایجاد میکند تا به عنوان پلی ارتباطی میان مشتریان و مشاغل و بستری مناسب برای خرید و فروش مصرفکنندگان و کسبوکارها در اختیار بازار تقاضا و عرضه قرار دهد. به منظور سهولت دسترسی مشتریان به مشاغل و خرید ارزان، کمپین های تبلیغاتی طراحی شده که از طریق تیم بازاریابی کسبوکارها به مشتریان و مصرفکنندگان ارائه میشود تا جامعهی عظیم خریداران به نیازهایشان دست یابند.
زمانی که مشتری به فروشگاهی مراجعه میکند اکثرا به دنبال محصولی با کیفیت و قیمت مناسب میگردد که بهتر است کسبوکارها مناسبترین خدمات خود را برای مشتریانی که مراجعهی اولشان است ارائه دهند تا بتوانند آنها را جذب و ترغیب به خرید کنند. شما با جذب مشتریان جدید، گام اول را برداشتهاید و برای قدم بعدی طبق برنامهریزی که در ابتدای کسبوکارتان با تیم برنامهریزی خود چیدهاید میتوانید پیش بروید سپس برای ترغیب مشتریان فعلی برای انجام خرید ارزان از کسبوکارتان با مهارتهای موجود در تیم بازاریابی اقدام نمایید.
پس از خرید مشتریان از فروشگاهتان، با توجه به اینکه اطلاعات شخصی آنها را دریافت کردهاید، تیم بازاریابی میتواند در مدت زمانهای مشخص شده با آنها تماس حاصل نمایند و با مکالمهای گرم و دوستانه به باخبر کردن آنها از محصولات و خدمات جدیدتان بپردازند. گرم و صمیمی صحبت کردن بازاریابان با مشتریان نشاندهندهی ایجاد صمیمیت و نزدیکی با آنهاست که میتواند مشتریان را ترغیب به تعقیب کسبوکارتان کند و آنها را پس از مدت زمان کوتاهی به مشتریان وفادار تبدیل نماید. در مکالماتی که تیم بازاریابی با مشتریان دارند میتوانند از حسن سلیقه و انتخاب مشتریانشان تشکر و قدردانی کنند، اما در نظر داشته باشید که ساده و بیآلایش برخورد کنید تا رفتارتان برای مشتریان دوستانه به نظر برسد و به حسن نیت و صادقانه بودن کسبوکارتان اطمینان حاصل نمایند.
فراباشگاه امواج، پلتفرمی با پشتوانه تیم بازاریابی حرفهای و با تکیه بر بروزترین دانش بازاریابی و فروش، با ایجاد پل ارتباطی بین مشتریان و کسبوکارها از طریق امکانات موجود در این سامانه، آنها را برای تلاش در رسیدن به اهداف بیان شده از جمله ایجاد بستری مناسب برای خرید ارزان یاری مینماید. بازاریابی در چنین پلتفرمی همانند فراباشگاه امواج، با استفاده از ابزارهایی از جمله اجرای برنامههای وفاداری متنوع، مشاورهی کارشناسان بازاریابی خبره و به کارگیری جدیدترین تکنولوژیها باعث رسیدن پذیرندگان به افزایش فروش، افزایش مشتری و جذب مشتریان جدید، حفظ مشتریان موجود و وفادارسازی مشتریان و... خواهد شد.
مطالعه در سایت مرجع
نویسنده: مارال معلم طبرسی