شما به عنوان صاحب کسبوکار میتوانید به راحتی در حرفهی کاریتان، با ایجاد مزیت رقابتی تفاوتتان را برای مشتریان مشخص کنید. یکی از راههای ایجاد مزیت رقابتی به روز و متفاوت در کسبوکارها، ارائهی کارت مجازی روی اپلیکیشن به مشتریان است. کارت مجازی، امروزه یکی از جدیدترین نوع خدمت رسانی به شمار میآید و ارائهی آن به مشتریان بهگونهای هیجانانگیز و جذاب خواهد بود که برای مشاغل مزیت رقابتی متفاوت و مناسبی ایجاد نموده و دریچهای جدید را بر روی آنها باز می کند.
فراباشگاه امواج، از معدود باشگاه مشتریانهای فراگیر است که برای بهتر دیده شدن میان مشتریانش یعنی هر دو گروه کسبوکارها و مصرفکنندگان، کارت مجازی به آنها ارائه میدهد و از این طریق به جذب بیشتر مشتریان در فراباشگاه میپردازد. این خدمات یکی از مهمترین مزیتهای رقابتی است که فراباشگاه امواج بین خود و سایر مشاغلی که دارای باشگاه مشتریان هستند ایجاد کرده و در راستای روند رو به رشد خود در حال حرکت است.
یکی دیگر از مزیتهای رقابتی که مشاغل میتوانند در کوتاهترین زمان از آن پاسخ مثبتی دریافت کنند، زمان پاسخگویی به مشتریان است که از این طریق میتوانند به کوتاهترین زمان و بیشترین بازده از نظر درآمدی دست یابند. هر کسب و کار با کمی تحقیق و بررسی در بازار رقبا قادر خواهد بود تا میزان انتظار مشتریان برای رسیدن به پاسخ سوالاتشان و محصولات جدید را بررسی نماید و به گونهای میزان پاسخگویی بهمشتریان خود را به کوتاهترین زمان نسبت به رقبا برساند تا از این طریق نیز بتواند مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب و ترغیب به خرید کند.
یکی از چندین مزایای رقابتی قابل ملاحظه برای ارائهی کارت مجازی، شناخته شدن کسبوکار میان جامعهی عظیم مشتریان و در کل بازار تقاضاست که میتواند به سرعت آن کسبوکار را به سمت پیشرفت به حرکت درآورد. کارت مجازی مزیتی است که میتواند کسبوکار را در راه برندسازی نیز به اوج برساند.
شما به عنوان صاحب کسبوکار باید خودتان را جای مشتریان قرار دهید تا بدانید و بهتر درک کنید که آنها انتظار چه چیزهایی را دارند و چه مسائل و خدماتی باعث جذب آنها خواهد شد. تنها با کمی مطالعه و تحقیق در بازار تقاضا و عرضه و شناخت پرسونای مشتریان، قادر خواهید بود تا بهترین مزیت رقابتی را برای مشتریانتان در نظر داشته باشید و با برنامهریزی دقیق و منظم آنها را اجرا کنید. نقاط ضعف و نقاط قوت کسبوکارتان را جستجو کنید تا بتوانید بهترینها را در اختیار مشتریان خود قرار دهید.
کارت مجازی یکی از راههایی است که میتواند به تنهایی مزیت رقابتی عظیمی را بین شما و سایرین در بازار موجود ایجاد کند. پس سعی کنید تا بهترینها را در معرض دید مشتریان قرار دهید تا با این روش نه تنها به افزایش مشتری بلکه به تمامی اهدافتان دسترسی پیدا کنید. با بررسی تمامی کسبوکارهای موفق پس از مقالهی ارائه شده، میزان تفاوت و برجستگی آنها را بیشتر درک خواهید کرد تا با اتخاذ شیوههای رفتاری آنها در کسب و کار خود به سمت موفقیت حرکت نمایید.
مطالعه در سایت مرجع
نویسنده: مارال معلم طبرسی