فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

بازاریابی جدید چه اثراتی در بهبود روند کسب‌و‌کار دارد؟

متدهای جدید بازاریابی برای افزایش مشتری چیست؟

 

بازاریابی علمی است که از گذشته در خدمت مشاغل بوده است تا بتوانند بهترین راه را برای روند رو به رشد خود پیدا کنند و آن را پیش بگیرند اما به دلیل تغییرات زیادی که در سلیقه‌ی مشتریان، میزان بودجه‌ی مصرفی آنها و نوع محصولات و خدمات ارائه شده توسط کسب‌و‌کارها رخ داده، بازاریابی و متدهای آن نیز تغییرات چشم‌گیری کرده است.   بهترین روش بازاریابی روشی است که توسط خود افراد کسب‌و‌کار مورد آزمون و خطا قرار بگیرد. این موضوع باعث می‌شود تا کارفرما بهترین راه و متد بازاریابی را برای خود و تیم کاریش انتخاب کند و آن را به منظور دسترسی به اهدافش به کار گیرد. بازاریابی یکی از دانش‌هایی است که بیشتر به صورت عملی آموخته می‌شود و هیچ موسسه و دانشگاهی برای آموزش مهارت بازاریابی تخصص چندانی ندارد. به همین دلیل است که بازاریابان بهترین راه برای رسیدن به افزایش مشتری کسب‌و‌کارها را مورد بررسی قرار می‌دهند و آن را اجرا می‌کنند. هر فروشنده در کسب‌و‌کار، یک بازاریاب محسوب می‌شود تا بتواند مشتریان را برای خرید بیشتر و جلب رضایت آنها جذب و به افزایش مشتری در کوتاه‌ترین زمان کمک کند. برخی اوقات مشتریان تنها برای بازدید از فروشگاه مراجعه می‌کنند تا از قیمت و کیفیت محصولات مطلع شوند و در این لحظه، تنها فروشنده یا همان بازاریاب است که می‌تواند مشتری را جذب به خرید کند. تصور کنید هر یک از فروشندگان موجود در هر کسب‌و‌کار این رویه را بدانند و با آن آشنا باشند، در این صورت نه تنها به افزایش مشتری بلکه به افزایش فروش نیز دست خواهند یافت.

 بازاریابی-علمی-است-که--از-طریق-آزمون-و-خطا،-بهترین-متد-برای-پیشرفت-کسب-و-کار-را-مشخص-می-کند

اشتباهات رایج در مشاغل و عدم دسترسی آنها به افزایش مشتری

 

یکی از رایج‌ترین اشتباهات فروشندگان یا بازاریابان این است که طرز تفکر غلطی در مورد فروش محصولات با قیمت پایین یا بالا را دارند. برای بازاریابان باید محصولات با رنج قیمت پایین و بالا یکسان باشد و برایشان فرقی میان آن ها نباشد. منظور از این جمله این است که هر یک از بازاریابان فعال در کسب‌و‌کار برای تمامی اجناس یک فروشگاه باید به یک میزان انرژی و زمان بگذارند تا در دید مشتریان نیز به همین شکل دیده شود و بدانند که بازاریابان فروشگاه مورد نظر تنها برای فروش محصولاتشان در تلاش نیستند و در وهله‌ی اول برای رضایت مشتریان و در درجه‌ی دوم برای افزایش مشتری و کسب درآمد بیشتر فعالیت دارند. ایجاد این اعتماد در دید مشتریان، خود به تنهایی گامی عظیم در مبحث افزایش مشتری کسب‌و‌کارها و دستیابی به آن است. 
بازاریاب باید سعی داشته باشد تا بیشترین تمرکز خود را بر روی جلب رضایت مشتریانش بگذارد و در آنها اعتماد ایجاد کند. بیشتر برایمشتریانتان مشاور باشید تا اینکه بخواهید تنها تبلیغات ضدمشتری انجام دهید. با این روش نه تنها رضایتشان را جلب خواهد شد بلکه به تمامی اهداف کسب‌و‌کار از قبیل افزایش مشتری، افزایش فروش، جذب مشتری و ... دست خواهند یافت. به همین دلایل است که توصیه می‌شود تا مشاغل از بازاریابانی استفاده کنند که تسلط کامل بر روی محصولات و به طور کلی کسب‌و‌کار دارند و می‌توانند به راحتی مشتریان را جذب کنند.

 مشاوره-مناسب-با-مشتریان،-باعث-جذب-و-افزایش-مشتری-می‌شود

مطالعه در سایت مرجع

نویسنده: مارال معلم طبرسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.