فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

جذب مشتری گزینه‌ای است که کاملا به نوع روند کاری کسب‌و‌کار بستگی دارد

ایده‌هایی برای جذب مشتری در کسب‌و‌کارتان

مهم نیست که شما در چه کسب‌و‌کاری فعالیت دارید و یا ابعاد فروشگاه و شرکت شما چه اندازه‌ای است اما تنها چیزی که در قدم اول اهمیت بسزایی دارد تلاش برای جذب مشتری است چون تا زمانی که مشتری وجود نداشته باشد قطعا درآمدی نیز نخواهد بود. همیشه تقاضاست که بازار عرضه را به فعالیت وا می‌دارد. 

ادامه مطلب ...

تبدیل مصرف‌کننده به مشتری وفادار با انجام چند کار ساده

چگونه مشتری وفادار در کسب‌و‌کار شکل می‌گیرد؟

اینکه شما به عنوان صاحب کسب‌و‌کارتان چه نوع خدمات و چه کیفیتی از محصولاتتان را به مشتریان ارائه می‌دهید بحثی مهم در شکل‌گیری مشتری وفادار است. 

ادامه مطلب ...

افزایش مشتری کلیدی برای رسیدن به پیشرفت کسب‌و‌کار

شما به عنوان صاحب کسب‌و‌کار چه راه‌کارهایی را برای رسیدن به افزایش مشتری پیش گرفته‌اید؟


به دلیل در دسترس بودن مقالات و کتاب‌های متعدد به صورت الکترونیکی و فیزیکی در زمینه‌ی راه‌های متفاوت افزایش مشتری و فروش بیشتر، اکثر کسب‌و‌کارها اطلاعاتی در این موارد دارند اما مشخصا نمی‌دانند که چرا با افزایش مشتری به اندازه‌ی مورد نظرشان دست نمی‌یابند. 

ادامه مطلب ...

حفظ مشتری و احترام به حقوق آنها

استراتژی‌های حفظ مشتری

اولین و ساده‌ترین راه برای حفظ مشتری نگهداری مشتریان فعلی کسب‌و‌کارتان است. متوسط کسب‌و‌کارها 20درصد مشتریان خود را سالانه به سادگی و با عدم رعایت اصولی پایه و ثابت از دست می‌دهند و توجهی به این میزان از کمبود در حرفه‌ی شغلی خود نمی‌کنند و مشکل را در خارج از محدوده‌ی کاریشان می‌دانند. در صورتی که این‌گونه نیست و از همان ابتدا باید نواقص را در کارشان یافت کنند. 

ادامه مطلب ...

باشگاه مشتریان؛ نرم‌افزار خدمات به مشتریانی متفاوت ارائه دهید

باشگاه مشتریان برای وفادارسازی مشتریان ابزاری مناسب است

طبق تحقیقات انجام شده مشخص شده است که مشتریان برای وفادار ماندن به کسب‌و‌کاری خاص به دنبال جایی هستند تا بتوانند از آن خدمات و محصولات مناسبی دریافت کنند. 

ادامه مطلب ...