حفظ مشتری و جذب مشتری دو بحث جدا از هم هستند که کسبوکارها باید از همان ابتدای استارت کارشان مشخص کنند که به دنبال کدامیک هستند.
تقویت ارتباط با مشتریان در کسبوکارها بحثی بسیار مهم است که تنها از طریق نحوهی برخورد فروشندگان یک مجموعه و نوع خدمات و محصولات بدست میآید. ادامه مطلب ...
امروزه با پیشرفت سریع تکنولوژی در دنیای مدرن اکثر مشاغل به جذب و افزایش مشتری میاندیشند اما خیلی از آنها روشهای مناسب را برای این کار نمیدانند و دست به کارهای پر هزینه میزنند.
ادامه مطلب ...
اکثر مشتریان هنوز با باشگاه مشتریان آشنایی ندارند و تنها این واژه را شنیدهاند اما معنای واقعی آن را نمیدانند. به همین منظور بهتر است مشتریان کمی در این مورد مطالعه انجام دهند و با معنای باشگاه مشتریان و خدماتی که این نرمافزار ارائه میدهد آشنایی پیدا کنند.
امروزه با وضع اقتصادی موجود در بازار، اکثر مشتریان به دنبال محصولات با کیفیت و قیمت مناسب هستند.
ادامه مطلب ...