فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

رضایت مشتری، بحثی مهم در افزایش فروش

4 دلیل مهم بودن رضایت مشتری در کسب‌و‌کار

هرگز نباید اهمیت رضایت مشتری را نادیده بگیرید. یکی از ده‌ها عواملی که باعث موفقیت یا شکست یک کسب‌و‌کار می‌شود، رضایت مشتری است. مهم این است که این عامل را ردیابی کنید و برای بهبود آن تلاش کنید تا مشتریان بیشتری را وفادار سازید. اگر به جلب رضایت خریدارانتوجه نکنید، انتظار نداشته باشید که پیشرفتی در کسب‌و‌کارتان بدست آورید.

  ادامه مطلب ...

برای افزایش فروش تلاش کنید

چند نکته برای بهبود عملکرد فروش کسب‌و‌کارتان

 

حرفه‌ی فروش سریع‌تر از تمامی مشاغل حرکت می‌کند. در عرض یک چشمک زدن رقبای جدید ظاهر می‌شوند. محصولاتی شبیه به محصولات شما منتشر می‌شود و قبل از اینکه شما آن محصولات یا رقبا را بشناسید، به صورت ناخواسته وارد مسابقه‌ای می‌شوید. حالا زمانی است که باید با رقبای خود برای افزایش فروش و افزایش مشتری تلاش کنید.

 

ادامه مطلب ...

افزایش فروش و رشد چشم‌گیر در کسب‌و‌کار

5 راه برای افزایش فروش در کسب‌و‌کار شما

 

بدون توجه به بودجه‌ی شما، همیشه راه‌هایی برای افزایش فروش و کسب‌و‌کار شما وجود دارد. با افزایش بازاریابی و کنترل بودجه، می‌توانید فروش خود را افزایش دهید.
در زیر چند راه ارائه داده‌ایم که شما می‌توانید کسب‌و‌کار خود را حتی با بودجه‌ی کم گسترش دهید.

  ادامه مطلب ...

CRM تاثیر بسزایی در مشتریان وفادار دارد

با چند راه، CRM می‌تواند تعداد مشتریان وفادار را بهبود بخشد

یاد بگیرید چگونه با مشتریان وفادار ارتباط برقرار کنید. زمانی که مشتری به خرید از شما و کسب‌و‌کارتان عادت می‌کند و اعتمادش به شما جلب شد باید ارتباط خود را با آنها دائمی داشته باشید تا بتوانید مشتریان وفاداری بدست آورید که خود آنها برای شما تبلیغات چشم‌گیری خواهند بود.

  ادامه مطلب ...

ارتباط بین CRM و باشگاه مشتریان

CRM برای باشگاه مشتریان چگونه است؟

همان‌طور که در مقالات قبل گفته شد CRM مدیریت ارتباط با مشتری است اما ارتباطش با باشگاه مشتریان چگونه است؟

  ادامه مطلب ...