باشگاه وفادارسازی را گروهی از مشتریانی تشکیل میدهند که به صورت مکرر کالاها یا خدمات یک کسب و کار را خریداری میکنند. این مشتریان منبع اصلی درآمد برای شرکت و کسبوکار هستند. باشگاه مشتریان راهی مناسب برای بررسی و مقایسهی چندین کالا با هم است و در کوتاهترین زمان تحقیقات به خرید منجر میشود.
امروزه مردم برای تلفن همراه بیشتر از کیف پول خود ارزش قائل هستند و بیشتر مسائل را با موبایل خود میسنجند و در همه جا از تلفن همراه خود برای بیشتر مسائل استفاده میکنند.
راههای ارتباطی با مشتریان را فراهم کنید. در مقالات قبلی از راههای اطلاعرسانی تخفیفات و محصولات جدید به مشتری صحبت کردیم اما منظور از راههای ارتباطی این است که حتما شمارههای رند برای مشتریان خود اختصاص دهید تا همیشه شما را به خاطر داشته باشند.
ادامه مطلب ...
افزایش فروش بیشتر از داشتن یک محصول با کیفیت ارزش دارد. در این مقاله، از کارشناسان کسبوکار از هر حوزهای خواستهایم تا نظرات خود را در مورد نحوهی افزایش درآمد فروش خود با ما به اشتراک بگذارند.
درست است که با اختراع موبایل تحولی عظیم در صنعت تکنولوژی و اینترنت ایجاد شد اما گاهی افراد به دلیل مشغلههای ذهنی که دارند تمایل به گشتن و دنبال کردن جاهای زیادی برای برآورده کردن نیاز و خریدشان ندارند. گاهی افراد به کتابهای تبلیغاتی که درب منازل آورده میشود رجوع میکنند تا نزدیکترین مغازه را به محل سکونتشان پیدا کنند و از آنجا خرید خود را انجام دهند.