فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

افزایش مشتری گزینه‌ای است که می‌تواند کسب‌و‌کارتان را دگرگون کند

افزایش مشتری چگونه بدست می‌آید؟

افزایش مشتری تاثیر مستقیم بر افزایش فروش دارد. افزایش مشتری از زمانی اتفاق می‌افتد که شرکت‌های بزرگ از راهبردهای موفقیت‌آمیز برای بهینه‌سازی تجربه مشتری برای ارائه‌ی محصولات، متناسب با نیازها و منافع مشتریان استفاده می‌کنند.   ادامه مطلب ...

کارت وفاداری؛ کارتی است پر از خدمات متنوع برای مشتریان

بهترین کارت وفاداری چه کارتی است؟

کارت وفاداری می‌تواند یک راه بسیار مفید برای صرفه‌جویی در خرید مشتریان باشد. 
با توجه به تحقیقات انجام شده، اکثر مشتریان در جهان برای داشتن کارت وفاداری در کیف پول خود در تلاش هستند، در حالی‌که یکی از کم‌ترین احتمالات استفاده از آنها است.  ادامه مطلب ...

مشتری وفادار؛ فعالیت‌هایی که برای بدست آوردن آنها لازم است

مشتری وفادار به چه کسی گفته می‌شود؟

وفاداری مشتری زمانی است که او به طور مداوم از یک کسب‌و‌کار خریداری می‌کند. این معمولا براساس نیازهای مشتری، ترجیحات و تجارب دریافت شده‌ی او از کسب‌و‌کار است. 

ادامه مطلب ...

باشگاه مشتریان و مزایای وجود آن در همه‌ی کسب‌و‌کارها

باشگاه مشتریان یکی از ابزارهای بازاریابی است که توسط همه نوع کسب‌و‌کار مورد استفاده قرار می‌گیرد تا انگیزه‌ی مشتریان فعلی را با ارائه‌ی نوعی از پاداش‌های کسب‌و‌کار بالا ببرد.  ادامه مطلب ...

افزایش مشتری محرک اصلی در کسب‌و‌کار بشمار می‌آید

راه‌هایی ساده برای رسیدن به افزایش مشتری

یکی از محرک‌های کلیدی هر کسب‌و‌کار افزایش مشتری است. تجزیه و تحلیل سودآوری مشتری و به حداکثر رساندن عمر مشتری برای هر کسب‌و‌کار بسیار مهم و ضروری است.  ادامه مطلب ...