فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

افرایش مشتری به معنای حضور دائمی مشتریان وفادار است

چگونه خدمات به مشتری می‌تواند کسب‌و‌کار شما به افزایش مشتری برسد؟

ارائه‌ی خدمات به مشتریان خوب و وفادار کلیدی برای رسیدن به افزایش مشتری و ساختن کسب‌و‌کار شماست.  ادامه مطلب ...

کارت وفاداری؛ کارتی که موجب رضایت مشتریان می‌شود

چگونه کارت وفاداری کار می‌کند؟

 

امروزه بسیاری از کسب‌و‌کارها به فکر راه‌اندازی برنامه‌های وفاداری و ارائه‌ی کارت وفاداری به مشتریان خود هستند. کارت وفاداری برای مشتریان حس خوبی به همراه دارد.  ادامه مطلب ...

افزایش فروش؛ گزینه‌ای که در رشد کسب‌و‌کار موثر است

راه‌هایی آسان برای رسیدن به افزایش فروش


هر شرکت می‌خواهد فروش خود را افزایش دهد. متأسفانه بسیاری از مردم به اشتباه معتقدند که فروش بیشتر همیشه مستلزم کارهای طولانی مدت است. در صورتی که اصلا به این نحو نیست.  ادامه مطلب ...

باشگاه مشتریان چیست و چگونه می‌تواند برای کسب‌و‌کار مفید باشد؟

چه برنامه‌ای برای وجود باشگاه مشتریان غلط است و شما به عنوان صاحب کسب‌و‌کار چه کاری باید انجام دهید؟


به نظر می‌رسد برنامه‌های وفاداری و باشگاه مشتریان این روزها در همه جا و در اکثر کسب‌و‌کارها وجود دارند. ایجاد کمپین در باشگاه مشتریان باعث پیوستگی و استحکام ساختار کسب‌و‌کارتان خواهد شد. در این مقاله به بررسی راه‌های مفید برای برقراری برنامه‌ی وفاداری مناسب برای کسب‌و‌کارها می‌پردازیم. 

ادامه مطلب ...

مشتری وفادارهمانند بمب برای پیشرفت کسب‌و‌کارتان عمل می‌کند

انواع مختلف مشتریان و نحوه‌ی تبدیل آنها به مشتریان وفادار

مشتری وفادار کسب‌و‌کار خود را افزایش دهید

در هر کسب‌و‌کاری برای شروع زمینه‌ی کاری خود صاحبین مشاغل به دنبال مشتریان جدید هستند و این روند قابل درک خواهد بود اما برای کسب‌و‌کاری که مدت زمانی از استارت کار گذشته است پیدا کردن مشتریان جدید کاری عقلانی نیست.  ادامه مطلب ...