اعتقاد بر این که شما میتوانید هر چیزی را به هر کسی به فروش برسانید، با رعایت اصولی مطمئن قابل اجراست. مشتریان ایدهآل خود را شناسایی کرده و به آنها خدمات و محصولاتتان را ارائه دهید. ادامه مطلب ...
یک برنامهی وفاداری فرصت شگفتانگیزی برای کسبوکار شما و فضایی برای ایجاد مشتریهای وفادار و افزایش مشتری میدهد. ادامه مطلب ...
شما کسبوکار خود را راهاندازی کردهاید و پایگاهی جامع و کوچک را برای مشتریان خود ایجاد کردهاید. پس این به شما فرصت میدهد تا از ابتدا رابطهی وفاداری خود را با مشتریان خود پرورش دهید. شما میتوانید از همین ابتدا برای افزایش مشتری خود برنامهریزی کنید و برای آن تلاش کنید.
باشگاه مشتری عمدتا در سه حوزه ارتباط برقرار میکند: اعضای باشگاه، پرسنل و با کسانی که در محیط خارجی کسبوکار خود مانند رسانهها هستند.