فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

مشتری با عضویت در باشگاه مشتریان رضایت خواهد داشت

ایده‌هایی برای مشتریان که باعث می‌شود عضو باشگاه مشتریان شوند

امروزه با وجود تنوع‌ زیاد در زمینه‌ی فعالیت کسب‌و‌کارها و محصولات متفاوت، مشتریان برای خرید و دریافت خدمات و پشتیبانی از محصولات ممکن است دچار سردرگمی شوند و در آخر نه تنها به نیازهایشان دست نیابند بلکه نتوانند خدماتی هرچند کوچک از کسب‌و‌کار دریافت کنند.  

ادامه مطلب ...

برای رسیدن به جذب مشتری از راه‌های اصولی و آسان استفاده کنید

جذب مشتری با رعایت اصولی از جانب کسب‌و‌کارها

جذب مشتری برای کسانی که تازه وارد عرصه‌ی کسب‌و‌کار شده‌اند ممکن است بحثی پیچیده و ترسناک باشد در صورتی که با رعایت نکاتی می‌توان به راحتی در این زمینه قدم برداشت و پس از مدت کوتاهی به سمت افزایش مشتری حرکت کرد.  ادامه مطلب ...

حفظ مشتری؛ نگهداری مشتریان وفادار رکنی اساسی در کسب‌و‌کار است

یاد بگیرید چگونه مشتریان را به عقب بازگردانید و آنها را حفظ کنید

بهترین مشتریان آنهایی هستند که تنها یک‌بار از کسب‌و‌کارتان خرید نمی‌کنند بلکه چندین بار خرید خود را از جایی به خصوص انجام می‌دهند و دوستان و آشنایان خود را نیز برای مراجعه به کسب‌و‌کار مورد نظرشان تشویق خواهند کرد. نگهداری این دسته از مشتریان برای کسب‌و‌کار گزینه‌ی مهمی است که باید به آن توجه بسزایی داشته باشند.  ادامه مطلب ...

چگونه مشتری می‌تواند جزء دسته‌ی مشتری وفادار کسب‌و‌کاری شود

مشتری وفادار به چه کسی گفته می‌شود؟

هدف کسب‌و‌کارها از ایجاد مشتری وفادار این است که مصرف‌کنندگان و خریداران به مشتریان منظمی در کسب‌و‌کارشان تبدیل شوند. مشتریان باید به شرکت و کسب‌و‌کار مورد نظر خود وفادار بمانند و برای خرید و دریافت پاداش از آنها متفاوت دیده شوند.   ادامه مطلب ...