از قدیم گفتهاند کاسب خوب همانی است که بتواند از خرید مشتری، خاطرهای خوب بسازد. همین کار باعث میشود که مشتری به او وفادار شود و وفادار نیز بماند. ادامه مطلب ...
مشتریان انتظار دارند در قبال دریافت کارت وفاداری از کسبوکار خدماتی متناسب با وفاداری آنها ارائه داده شود.
ادامه مطلب ...
جذب مشتری جدید برای کسبوکار، کار سادهای نیست. با این حال، استراتژیهای جدید و خلاقانهای وجود دارد که میتوانید از آنها استفاده کنید تا حساب کسبوکار خود را از بقیه جدا کنید. ادامه مطلب ...
امروزه با پیشرفت تکنولوژی و امکاناتی مدرن با یک چشم بههم زدن خواهید دید که رقبایی در سطح بازار ایجاد شدهاند و محصولاتی مشابه محصولات شما و شاید حتی با کیفیت یکسان در حال ارائه به مشتریان هستند.
اکثر مشتریان در اصل مشتری وفادار کسبوکار مورد نظر خود هستند اما ممکن است با اصل معنای این واژه آشنایی نداشته باشند. در این مقاله توضیحی به صورت خلاصه و مختصر از تعریف مشتری وفادار و ویژگیهای آن برای مشتریان ارائه میدهیم تا بتوانند با دید بازتری به سمت وفاداری بروند. ادامه مطلب ...