فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

تجربه خوبی برای مشتری بسازید. چگونه؟ ما به شما یاد می‌دهیم.(اینفوگرافی)

از قدیم گفته‌اند کاسب خوب همانی است که بتواند از خرید مشتری، خاطره‌ای خوب بسازد. همین کار باعث می‌شود که مشتری به او وفادار شود و وفادار نیز بماند.  ادامه مطلب ...

کارت وفاداری؛ خدماتی که با دریافت آن مشتریان احساس رضایت خواهند داشت

مشتریان از کارت وفاداری چه انتظاراتی می‌توانند داشته باشند؟


مشتریان انتظار دارند در قبال دریافت کارت وفاداری از کسب‌و‌کار خدماتی متناسب با وفاداری آنها ارائه داده شود.   ادامه مطلب ...

جذب مشتری دستاوردهای دیگری نیز برای کسب‌و‌کار به همراه دارد

راه‌هایی نوآورانه برای جذب مشتری جدید

جذب مشتری جدید برای کسب‌و‌کار، کار ساده‌ای نیست. با این حال، استراتژی‌های جدید و خلاقانه‌ای وجود دارد که می‌توانید از آنها استفاده کنید تا حساب کسب‌و‌کار خود را از بقیه جدا کنید.  ادامه مطلب ...

افزایش مشتری هدفی که مستلزم رعایت اصولی مهم است

بهبود عملکرد فروش منجر به افزایش مشتری خواهد شد

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و امکاناتی مدرن با یک چشم به‌هم زدن خواهید دید که رقبایی در سطح بازار ایجاد شده‌اند و محصولاتی مشابه محصولات شما و شاید حتی با کیفیت یکسان در حال ارائه به مشتریان هستند.  

ادامه مطلب ...

مشتری وفادار بودن کسب‌و‌کاری خاص فواید و مزایایی ویژه را در بر دارد

چرا جزء دسته‌ی مشتری وفادار بودن کسب‌و‌کاری خاص اهمیت ویژه‌ای دارد؟

اکثر مشتریان در اصل مشتری وفادار کسب‌و‌کار مورد نظر خود هستند اما ممکن است با اصل معنای این واژه آشنایی نداشته باشند. در این مقاله توضیحی به صورت خلاصه و مختصر از تعریف مشتری وفادار و ویژگی‌های آن برای مشتریان ارائه می‌دهیم تا بتوانند با دید بازتری به سمت وفاداری بروند.   ادامه مطلب ...