یک برنامهی خوب وفاداری میتواند با افزایش بازده بازاریابی و بودجهی فروش کسبوکار، درآمد قابل توجهی را برای مشاغل ایجاد کند.مشتریان جذب برنامههای وفاداری خواهند شد که خدماتی چشمگیر و متفاوت ارائه دهد.
شما به عنوان صاحب کسبوکار ممکن است فکر کنید که پاسخ سوال این است که به مشتریان بیشتری محصولات خود را بفروشید اما این راه تنها یک قطعه از پازل است. ادامه مطلب ...
یکی از ابزارهای بازاریابی مناسب برای مشتریان برنامه و کارت وفاداری است. هر کسبوکار برنامهای خاص برای جذب مشتری دارد و به میزان بودجهای که دارد کارت وفاداری و پاداش به مشتریانش ارائه میدهد.
کسبوکارها برای جذب مشتری وفادار در اعضای خود از راههای متفاوتی با هم رقابت میکنند. ادامه مطلب ...
افرادی که در قسمت فروش کسبوکاری مشغول به فعالیت هستند گزینهی افزایش مشتری برای آنها اهمیت بسزایی دارد چون میدانند که با رسیدن به افزایش مشتری به کسب درآمد بیشتر نیز دسترسی خواهند داشت. ادامه مطلب ...