به دلیل پیشرفت تکنولوژی ارائهی برنامهی وفاداری و کارت وفاداری بین کسبوکارها رایج شده است. اول، به این دلیل که برنامههای وفاداری مشتری مزایای مختلفی برای شرکتها دارند. به این دلیل که آنها بخشی از انتظارات مصرفکنندگان هستند. به همین دلیل در بازار امروز، داشتن برنامهی وفاداری سنتی کافی نیست. ادامه مطلب ...
کسبوکارها به دنبال موفقیت و فروش بیشتر هستند و این امری طبیعی است. به همین منظور باید پیش از شروع و قدم گذاشتن در این راه به فکر راههای اصولی و مثبت باشید. راههایی که در کوتاهترین زمان بتوانید پاسخی مطمئن دریافت کنید. گاهی کمپینهای تبلیغاتی نیز در ایجاد فضایی مناسب برای افزایش مشتری و در نهایت موفقیت تاثیر بسزایی خواهد داشت.
اکثریت میدانند که مشتریان باید در قلب یک کسبوکار باشند. لازم است به خاطر داشته باشیم که نگهداشتن مشتریان فعلی به اندازهی مشتریان جدید مهم است. مشتری وفادار برای هر نام تجاری و کسبوکار بسیار ارزشمند هستند و با سرمایهگذاری در وفاداری مشتریان، کسبوکار شما ممکن است در نتیجه به سود بیشتری دسترسی داشته باشد.
ادامه مطلب ...
شما به عنوان یک کارآفرین یا صاحب کسبوکار، خود را در موقعیتی قرار دادهاید و به دنبال فعالیتهای موثر برای رشد موقعیت شغلی خود هستید. یکی از فعالیتهای مهم در کار شما این است که مشتریان بیشتری را برای کسبوکار خود جذب کنید. شما همیشه باید توجه ویژهای به جذب مشتری داشته باشید.
باشگاه مشتریان روشهایی اثبات شده برای رشد و حمایت از کسبوکار و مشتری دارد. مصرفکنندکانی که به سمت کسبوکاری خاص میروند احتمال خرید، وفاداری و عضویت آنها در باشگاه مشتریان بسیار زیاد است. ادامه مطلب ...