فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

وفاداری و رضایت مشتریان بحثی بسیار مهم در رشد کسب‌و‌کار شماست

چند پیشنهاد برای کسب درآمد و ایجاد وفاداری مشتری

وفاداری مشتری و رضایت مشتری چقدر اهمیت دارد؟

وفاداری مشتری اندازه‌گیری این است که احتمالا مشتریان شما در انجام خرید مجدد با شما همراه خواهند بود یا خیر.

  ادامه مطلب ...

تاثیرات CRM بر وفادارسازی مشتریان

خلاصه‌ای از تعریف CRM

CRM به معنای مدیریت ارتباط با مشتری است. در ساده‌ترین شکل سیستم CRM به کسب‌و‌کارها کمک می‌کند روابط تجاری خود و سیستم‌های اطلاعاتی مرتبط با آن را مدیریت کنند.

  ادامه مطلب ...

عوامل خارجی موثر بر افزایش فروش

عوامل خارجی که بر افزایش فروش موثر است

عوامل خارجی نیز می ‌تواند به عنوان عوامل کلان اقتصادی یا تغییرات بازار موثر باشد.

  ادامه مطلب ...

بررسی عوامل درونی کسب‌و‌کار بر افزایش فروش

عوامل موثر بر افزایش فروش

در ابتدا باید بگویم شروع و راه‌اندازی هر کسب‌و‌کار با هدف و تلاش برای افزایش فروش آغاز می‌شود. زیرا رشد پایدار در فروش تنها کلید زنده ماندن در بازار است.

  ادامه مطلب ...

مشتریان وفادار و راضی بهترین راه برای تبلیغ محصولاتتان هستند

چند دلیل برای رضایت مشتریان از کسب‌و‌کار شما

در دنیای امروز، می‌تواند به نظر برسد که رضایت مشتری تنها به ارائه‌ی سرویس به آنها گفته می‎‌شود در صورتی که معیارهای دیگری می‌تواند بر روی این امر مهم‌تر باشد.

 

ادامه مطلب ...