فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

چرا وجود مشتری وفادار در کسب‌و‌کار اهمیت دارد؟

چه چیزی باعث می‌شود مشتری وفادار وارد کسب‌و‌کار شود؟

چه چیزی باعث می‌شود مشتریان به کسب‌و‌کار شما وفادار باشند؟ این سوالی است که اکثر شرکت‌ها باید از خودشان بپرسند. دلایل وفاداری مشتری در بخش‌های مربوط به مشتری شما متغیر است و می‌تواند در طول زمان، چرخه‌ی زندگی مشتری را تغییر دهد.  ادامه مطلب ...

افزایش مشتری ارتباط مستقیم با افزایش سود دارد

مزایای افزایش مشتری در کسب‌و‌کار

مشتریان در حال تکامل سریع همراه با تکنولوژی هستند که اکنون قدرتمند‌تر از همیشه حضور دارند و بازارهای موجود به طور فزاینده ای رقابتی شده‌اند و یکسان با دنیای دیجیتال در حال رشد هستند. 

ادامه مطلب ...

جذب مشتری یکی از مهم‌ترین موارد در رشد کسب‌و‌کار است

چند راه ضروری برای جذب مشتری به کسب‌و‌کارتان


برای ایجاد جذب مشتری به کسب‌و‌کارتان استراتژی‌های ساده و راحتی وجود دارد که در این مقاله به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد.  ادامه مطلب ...

حفظ مشتری؛ گزینه‌ای برای بهبود روند کسب‌و‌کار

نکته‌هایی برای حفظ مشتری


در دنیای جدید امروزی، حفظ مشتری، به گونه‌ای کسب مشتری جدید است. بهبود روند حفظ مشتری چالش برانگیز است، زیرا اغلب شامل تغییرات در محصول شما می‌شود و شما نمی‌توانید بلافاصله آن را اعمال کنید.   ادامه مطلب ...

باشگاه مشتریان؛ نرم‌افزار خدمات مشتری کسب‌و‌کارتان را متفاوت ارائه دهید

نکته‌هایی برای شروع یک برنامه وفاداری مشتری یا باشگاه مشتریان موفق

باشگاه مشتریان برای کسب‌و‌کاری کوچک یک روش عالی برای نشان دادن مشتریانش است. مشتریان بازاریابی را تشویق می‌کنند و به شما در جمع‌آوری اطلاعات در مورد جمعیت عظیم مشتریان کمک می‌کنند.   ادامه مطلب ...