کارت وفاداری یک راه فوقالعاده برای ایجاد افزایش درآمد کسبوکار و به عنوان یک ابزار بازاریابی ساده برای گسترش شرکت محسوب میشود.
مشتری فردی است که برای رفع نیازهایش به کسبوکار مراجعه میکند تا کالاها یا خدماتی که توسط یک کسبوکار تولید میشود را خریداری کند. ادامه مطلب ...
حفظ مشتری اشاره به فعالیتها و اقدامات شرکتها و کسبوکارهایی است که برای کاهش تعداد نقصها در امور مشتری میپردازند.
شرکتهایی که علاقهمند به CRM دارند و به بهبود آن توجه بسزایی میکنند اغلب سعی در توسعهی مشتریان وفادارشان دارند.
ادامه مطلب ...