فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

کارت وفاداری خدماتی است که به مشتریان عرضه می‌گردد

مزایای کارت وفاداری

کارت وفاداری یک راه فوق‌العاده برای ایجاد افزایش درآمد کسب‌و‌کار و به عنوان یک ابزار بازاریابی ساده برای گسترش شرکت محسوب می‌شود. 

ادامه مطلب ...

جذب مشتری؛ تنها گزینه‌ای است که به نوع خدمات، محصولات و رفتار شما بستگی دارد

جذب مشتری چیست؟

مشتری فردی است که برای رفع نیازهایش به کسب‌و‌کار مراجعه می‌کند تا کالاها یا خدماتی که توسط یک کسب‌و‌کار تولید می‌شود را خریداری کند.  ادامه مطلب ...

حفظ مشتری یکی از دلایل پیشرفت کسب‌و‌کار است

حفظ مشتری چیست؟

تعریفی به صورت خلاصه از حفظ مشتری

حفظ مشتری اشاره به فعالیت‌ها و اقدامات شرکت‌ها و کسب‌و‌کارهایی است که برای کاهش تعداد نقص‌ها در امور مشتری می‌پردازند.  

ادامه مطلب ...

مشتری وفادار؛ همراهی مشتریان با کسب‌و‌کار را وفاداری مشتری گویند.

  

مشتری وفادار کیست؟


شرکت‌هایی که علاقه‌مند به CRM دارند و به بهبود آن توجه بسزایی می‌کنند اغلب سعی در توسعه‌ی‌ مشتریان وفادارشان دارند.   ادامه مطلب ...

باشگاه مشتریان؛ نرم‌افزاری برای خدمات‌رسانی به موقع به مشتریان

باشگاه مشتریان و الزامات آن


باشگاه مشتریان موجب صرفه‌جویی در وقت شماست و به شما کمک می‌کند تا به مشتریان سریع پاسخ دهید 

ادامه مطلب ...