فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

میزان جذب مشتری به نوع خدمات و محصولات کسب‌و‌کارتان بستگی دارد

مشتری کیست و برای جذب مشتری چه کارهایی را کسب‌و‌کار باید انجام دهد؟

هر کسی که نیاز به محصول و خدماتی مشخص داشته باشد را مشتری می‌نامیم.   ادامه مطلب ...

گام‌های خود را برای رسیدن به افزایش مشتری محکم بردارید

5 مرحله برای ایجاد افزایش مشتری در کسب‌و‌کار

در این مقاله درباره‌ی حفظ ارزش مشتریان و رسیدن به افزایش مشتری می‌پردازیم. راه‌کارهایی را معرفی خواهیم کرد تا با استفاده از آنها به اهدافتان دسترسی پیدا کنید. 

ادامه مطلب ...

مشتری وفادار چگونه می‌تواند به موفقیت کسب‌و‌کار کمک کند

مشتری وفادار باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

 

طبق تحقیقات انجام شده و مقالات متعددی که در وب‌سایت‌های مختلف وجود دارد نشان داده شده است که جذب مشتریان جدید بسیار پر هزینه‌تر از نگهداری و حفظ مشتریان فعلی هر کسب‌و‌کار است.  ادامه مطلب ...

نگهداری و حفظ مشتری برای کسب‌و‌کارها جزء مهم‌ترین‌هاست

چند نمونه از استراتژی‌های حفظ مشتری

طبق تحقیقات انجام شده بزرگ‌ترین و بهترین برندها تمام تلاش خود را برای حفظ مشتری کسب‌و‌کار خود انجام می‌دهند. ما در این مقاله به بررسی چند نمونه از این راه‌کارها می‌پردازیم.  ادامه مطلب ...

باشگاه مشتریان مناسب برای عضویت مصرف‌کنندگان کدام است

قانون‌هایی طلایی برای عضویت در باشگاه مشتریان مناسب


اولین قاعده برای عضویت در باشگاه مشتریان مناسب این است که کسب‌و‌کار مورد نظر را بسنجید. فناوری و تکنولوژی می‌تواند در این مسیر شما را کمک کند اما انتظارات را نمی‌توان پیش‌بینی کرد. نگرش یک مشتری نسبت به سایرین تنها یکی از چیزهایی است انسان‌ها را از هم متمایز می‌کند.  ادامه مطلب ...