هر کسی که نیاز به محصول و خدماتی مشخص داشته باشد را مشتری مینامیم. ادامه مطلب ...
در این مقاله دربارهی حفظ ارزش مشتریان و رسیدن به افزایش مشتری میپردازیم. راهکارهایی را معرفی خواهیم کرد تا با استفاده از آنها به اهدافتان دسترسی پیدا کنید.
طبق تحقیقات انجام شده و مقالات متعددی که در وبسایتهای مختلف وجود دارد نشان داده شده است که جذب مشتریان جدید بسیار پر هزینهتر از نگهداری و حفظ مشتریان فعلی هر کسبوکار است. ادامه مطلب ...
طبق تحقیقات انجام شده بزرگترین و بهترین برندها تمام تلاش خود را برای حفظ مشتری کسبوکار خود انجام میدهند. ما در این مقاله به بررسی چند نمونه از این راهکارها میپردازیم. ادامه مطلب ...
اولین قاعده برای عضویت در باشگاه مشتریان مناسب این است که کسبوکار مورد نظر را بسنجید. فناوری و تکنولوژی میتواند در این مسیر شما را کمک کند اما انتظارات را نمیتوان پیشبینی کرد. نگرش یک مشتری نسبت به سایرین تنها یکی از چیزهایی است انسانها را از هم متمایز میکند.
ادامه مطلب ...