ایجاد مشتری وفادار در کسبوکار کار بسیار مهمی است. با این حال رقابت بین رقبا سختتر میشود و ترجیحات بازار همچنان تغییر میکند. این که آیا شما یک برند معتبر هستید یا یک شرکت سرمایهگذاری راه اندازی کردهاید، فرقی در اصل موضوع نمیکند و باید به فکر رقابت با رقبا در بدست آوردن مشتری وفادار باشید.
کارتهای وفاداری در دنیای کسبوکار رقابتی امروز بسیار مهم هستند. براساس نظرسنجی از مصرفکنندگان، آنها خاطر نشان شدند که یک فروشگاه را براساس کارت وفاداری یا تخفیف قوی که ارائه میدهند انتخاب میکنند. تحقیقات محققان خارجی نشان داده است که 79 درصد از مصرفکنندگان قبل از خرید به دنبال وفاداری و پاداش بعد از خرید هستند.
شما میتوانید بودجهی نامحدود برای کسبوکار خود به منظور پیدا کردن مشتریان جدید و افزایش مشتری در نظر بگیرید.
مصرفکنندگان به باشگاه مشتریان نیاز بیشتری دارند. مدیران بازاریابی دلیل اصلی رشد مشتریان وفادار را باشگاه هواداری میدانند و اعتقاد بر این دارند که این سیستم به مشتریان نیز کمک بسزایی میکند.
آیا میخواهید فروش خود را به طور چشمگیری افزایش دهید؟ آیا میخواهید پس از رسیدن به راهی مطمئن برای افزایش فروش تمام تلاش خود را برای وفاداری مشتریانتان هزینه کنید؟