فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

بدست آوردن مشتری وفادار یا مشتری همیشگی برای بقای کسب‌و‌کار ضروری است

چگونگی ایجاد فضایی مناسب برای حضور دائمی مشتری وفادار

ایجاد مشتری وفادار در کسب‌و‌کار کار بسیار مهمی است. با این حال رقابت بین رقبا سخت‌تر می‌شود و ترجیحات بازار همچنان تغییر می‌کند. این که آیا شما یک برند معتبر هستید یا یک شرکت سرمایه‌گذاری راه اندازی کرده‌اید، فرقی در اصل موضوع نمی‌کند و باید به فکر رقابت با رقبا در بدست آوردن مشتری وفادار باشید.

  ادامه مطلب ...

کارت وفاداری؛ گزینه‌ای برای رشد سریع کسب‌و‌کار

چرا کارت وفاداری برای کسب‌و‌کار شما مناسب است؟

کارت‌های وفاداری در دنیای کسب‌و‌کار رقابتی امروز بسیار مهم هستند. براساس نظرسنجی از مصرف‌کنندگان، آنها خاطر نشان شدند که یک فروشگاه را براساس کارت وفاداری یا تخفیف قوی که ارائه می‌دهند انتخاب می‌کنند. تحقیقات محققان خارجی نشان داده است که 79 درصد از مصرف‌کنندگان قبل از خرید به دنبال وفاداری و پاداش بعد از خرید هستند.

  ادامه مطلب ...

افزایش مشتری یکی از اهداف مهم در موفقیت کسب‌و‌کار است

چگونگی پیدا کردن مشتریان جدید و رسیدن به افزایش مشتری

شما می‌توانید بودجه‌ی نامحدود برای کسب‌و‌کار خود به منظور پیدا کردن مشتریان جدید و افزایش مشتری در نظر بگیرید.

  ادامه مطلب ...

باشگاه مشتری یا باشگاه هواداری؛ فضایی برای پاسخ به نیاز مشتریان

مصرف‌کنندگان درباره‌ی باشگاه مشتریان چه احساسی دارند؟

مصرف‌کنندگان به باشگاه مشتریان نیاز بیشتری دارند. مدیران بازاریابی دلیل اصلی رشد مشتریان وفادار را باشگاه هواداری می‌دانند و اعتقاد بر این دارند که این سیستم به مشتریان نیز کمک بسزایی می‌کند.

  ادامه مطلب ...

افزایش فروش یا همان فروش بیشتر؛ عاملی که در رشد کسب‌و‌کار شما تاثیر مستقیم دارد

5 راه مطمئن برای رسیدن به افزایش فروش

آیا می‌خواهید فروش خود را به طور چشمگیری افزایش دهید؟ آیا می‌خواهید پس از رسیدن به راهی مطمئن برای افزایش فروش تمام تلاش خود را برای وفاداری مشتریانتان هزینه کنید؟

  ادامه مطلب ...