فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

چگونه جلوی ضررهای احتمالی کسب‌و‌کارمان را بگیریم؟

ضررهایی که ممکن است به افزایش مشتری کسب‌و‌کارمان لطمه وارد کند چیست؟

 

در ابتدا باید بگوییم که در تمام مراحل کسب‌و‌کار باید همه‌ی عواملی که باعث پیشرفت و یا پسرفت مجموعه می‌شود را مدام بررسی کنید و برای از بین بردن نقصان در کسب‌و‌کارتان هرچه زودتر اقدام کنید.  یکی از عواملی که باعث شکست کسب‌و‌کار می‌شود عدم دقت در روند رو به رشد و یا در صورت کلی روند حرکتی مجموعه است که در آینده تیم کاری را دچار معضل و مشکل می‌کند. این عوامل ممکن است شامل کوچکترین مسائل موجود در کسب‌و‌کار باشد و شاید برای کارفرما و رسیدن به افزایش مشتری مهم تلقی نشود. یکی از آن عوامل، کم کاری فروشنده و یا کارمندی است که تا مدتی معین به انجام وظایفش به درستی می‌پرداخته و در حال حاضر روند را دچار اختلال کرده باشد. این مثالی بود تا کارفرمایان از نادیده گرفتن کوچکترین تغییرات نیز چشم‌پوشی نکنند و تمامی روند رو به افزایش مشتری و تمامی اهداف را با دقت تحت کنترل داشته باشند.

برای حل چنین مشکلاتی در حیطه‌ی کاری، راه‌حل‌های زیادی وجود دارد که شما به عنوان کارفرمای مجموعه باید بهترین آن را انتخاب و به درست کردن شرایط کمک کنید. یکی از بهترین و مناسب‌ترین انتخاب‌ها در شرایط حساس برای خود و شرکتتان، مدیریت شرایط سخت و بحرانی است که همه‌ی مشاغل قادر به انجام آن نیستند و برخلاف اصول مدیریت بحرانی عمل می‌کنند. رسیدن به افزایش مشتری، افزایش فروش و تمامی اهداف موجود در کسب‌و‌کارها تقریبا یکسان بوده و به همین منظور رویه‌ی کلی اکثر مشاغل با هم یکسان است تا زمانی که هر یک دچار مشکلی خاص و حاد شوند.

 نقاط-بحرانی-کسب‌و‌کارتان-را-بررسی-و-آن-را-مدیریت-کنید

چرا برای پیشرفت و رسیدن به افزایش مشتری، باید نقاط ریسک موجود در کسب‌و‌کار را در نظر گرفت؟

 

کارفرما در ابتدای کار و فعالیتش در بازار عرضه و تقاضا و به منظور دسترسی آسان و سریع به اهدافی از قبیل افزایش مشتری و کسب درآمد بیشتر، مسائل و عواملی که در آینده ممکن است مشکل‌زا باشد را باید مورد بررسی قرار دهد تا بتواند در اوج کار و فعالیتش راه‌حلی برای آن داشته باشد و به اجرایش بپردازد. مشکلات موجود در کسب‌و‌کار شامل میزان بودجه‌ی مصرفی کل مجموعه، کارمندان و حتی گاهی مشتریانیاست که به آنها برای خرید و دریافت خدمات مراجعه می‌کنند است که برای یک به یک این عوامل باید مسئله‌ای جایگزین وجود داشته باشد تا بتوانند به راحتی و به سرعت از نقطه‌ی بحرانی تیمشان عبور کنند و تمرکز دقیقی بر روی هدفشان از جمله افزایش مشتری داشته باشند. 
مدیریت بحران از زمانی که مجموعه‌ شروع به فعالیت می‌کند آغاز می‌شود و باید تا انتهای مسیر حتی در زمان اوج فعالیت همراه کسب‌و‌کار و کارفرما قرار گیرد تا با خیالی آسوده و تنها با تمرکز بر روی اهداف مجموعه از قبیل افزایش مشتری حرکت کنند. مدیریت بحران عاملی است که از اتفاق‌های احتمالی که ممکن است در طول کسب‌و‌کار اتفاق بیفتد و باعث کاستی در روند فرآیند شود جلوگیری می‌کند و می‌تواند کل تیم کاری را در راه رسیدن به اهدافی همچون افزایش مشتری، افزایش فروش و ... یاری رساند. خطرات موجود در کسب‌و‌کار هرچند کوچک و گذرا، باز هم دارای ریسک بزرگی هستند که با عدم توجه به آن ممکن است پیامدهای بزرگی را به همراه داشته باشد.

 بررسی-عوامل-بحرانی-کسب-و-کار-باعث-می-شود-تا-از-خطرات-احتمالی-آینده-جلوگیری-شود

مطالعه در سایت مرجع

نویسنده: مارال معلم طبرسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.