فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

باشگاه مشتریان یا برنامه‌ی وفاداری مشتریان چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟


بهترین باشگاه مشتریان یا همان برنامه‌ی وفاداری چه ویژگی‌هایی دارد؟

وفادار ماندن مشتریان به نام تجاری کسب‌و‌کاری خاص کار آسانی نیست. به همین منظور تلاش اکثر مشاغل برای بدست آوردن مشتریان وفادار و حفظ آنها قابل درک است.  

ادامه مطلب ...

موفقیت در مدیریت تجربه مشتری (اینفوگرافی)

در اینفوگرافی قبلی بیان داشیتم که استفاده از برنامه‌های وفاداری تا به چه میزان مهم و تاثیرگذار در رفتار مشتری است. با استفاده از این برنامه و بررسی اطلاعات و نیازهای مشتریان می‌توانید بهترین نوع تجربه را برای آن‌ها بسازید. به ‌گونه‌ای که علاوه بر استفاده از محصول یا سرویس شما برای بار نخست برای دفعات بعدی نیز سراغ شما را بگیرند و به سمت شما بیایند. 
ادامه مطلب ...

چرا برنامه وفاداری برای کسب و کارها اهمیت زیادی دارد؟ (اینفوگرافی)

در سری قبلی اینفوگرافی‌ها بیان کردیم که توجه به برنامه‌های وفاداری تا چه اندازه مهم و تاثیرگذار هستند. بد نیست بدانید بزرگترین برندها و کمپانی‌ها با استفاده از چنین برنامه‌ای برای مشتریان خود توانستند خیل عظیم مخاطبین خود را بدست آورند. حتی کسب‌و‌کارها و مراکز صنفی کوچک نیز با توجه به اینگونه برنامه‌ها توانستند قامت خود را علم کرده و سری در سرای بازار درآورند.   ادامه مطلب ...

جذب مشتری؛ فرآیندی موثر در کسب‌و‌کارها

چگونگی جذب مشتری در کسب‌و‌کار

اکثرا کسب‌و‌کارها از نداشتن درآمد و میزان سود پایین می‌ترسند اما باید بدانند که ترس واقعی زمانی است که نتوانند در جذب مشتری موفق باشند و در این مسیر به موفقیت برسند. بحث جذب مشتری زمانی انجام خواهد شد که کسب‌و‌کار راه‌حل‌های مناسبی را در سر داشته باشد و بهترین فرآیند خرید و فروش را برای مشتری ایجاد کند. 

ادامه مطلب ...

مشاغل تلاش ویژه‌ای برای حفظ مشتری باید انجام دهند تا به افزایش درآمد برسند

چگونه حفظ مشتری در کسب‌و‌کار اثر خواهد گذاشت؟

تلاش صاحبان کسب‌و‌کار برای نگهداری و حفظ مشتری بی دلیل نیست چون آنها پس از گذشت مدت زمانی از استارت حرفه‌ی شغلیشان درک می‌کنند که هیچ عاملی به اندازه‌ی حفظ مشتری اهمیت ندارد. تا زمانی که مشاغل به اهمیت ویژه‌ی حفظ مشتری در کسب‌و‌کارشان پی نبرند نمی‌توانند پله‌های پیشرفت و موفقیت را بالا روند. 

ادامه مطلب ...