بازاریابی علمی است که از گذشتههای دور در مشاغل مختلف مورد استفاده قرار گرفته شده است و امروزه با تغییرات چشمگیری همراه بوده است. افراد بازاریاب این تغییرات را به مرور زمان آموخته و به کار گرفتهاند. متدهای جدید و به روز بازاریابی قابل آموزش نیست بلکه افرادی که در این حیطهی کاری فعالیت میکنند باید به صورت تجربی آنها را بدست بیاورند و در کار از آنها استفاده کنند. به همین منظور است که گفته میشود افراد بازاریاب باید به صورت حرفهای عمل کنند و هر بازاریاب ماهری، باعث حرکت سریع کسبوکار در روند رو به رشد اهداف خواهد شد. در این مرحله از فعالیت، تفاوت بین یک بازاریاب حرفهای با فروشندهای ساده مشخص میشود. ادامه مطلب ...
خیلی از مشاغل برای ایجاد فضای بازاریابی در کسبوکارشان دچار سردرگمی میشوند و نمیدانند از کجا و چگونه قدم در راه بازاریابی و رسیدن به اهدافشان از جمله افزایش فروش بگذارند. یکی از رایجترین راههای بازاریابی در مشاغل به منظور افزایش فروش، بازاریابی اینترنتی یا همان Digital Marketing است که امروزه بین خیلی از کسب و کارها رایج شده است. شاید به ظاهر راهی پیچیده و سخت به نظر برسد اما اگر لمهای اساسی این روش را بدست بیاورید خواهید دید که سادهترین راه برای کسب درآمد و رسیدن به افزایش فروش خواهد بود.
بازاریابی عملکردی است که میتواند مسیر بین مشتریان و مشاغل را کوتاهتر کند و آنها را به سوی اهدافشان پیش ببرد. بازاریابان به دلیل آشنایی با انواع مختلف مشتریان و نوع رفتار آنها، راحتتر میتوانند مشتریان را ترغیب به خرید و وفادار به کسبوکار کنند. تمامی استراتژیهای موجود در بازاریابی مشاغل به منظور جذب مشتریان مختلف با سلایق متفاوت ایجاد شده است و هر کدام از آنها برای بهبود وضعیت موجود در کسبوکار، مورد استفاده قرار میگیرد. ادامه مطلب ...
بازاریابی علمی است که مشاغل از طریق آن به اهداف خود از قبیل جذب مشتری، حفظ مشتری، افزایش مشتری و کسب درآمد بیشتر دسترسی خواهند داشت. در صورتی که تبلیغات جهت معرفی کسبوکار و محصولات یک مجموعهیِ در حال فعالیت حرکت میکند و بیشترین تاثیرات آن از طریق هیجاناتی است که برای مشتریان به ارمغان خواهد آورد.
در ابتدا باید بگوییم که در تمام مراحل کسبوکار باید همهی عواملی که باعث پیشرفت و یا پسرفت مجموعه میشود را مدام بررسی کنید و برای از بین بردن نقصان در کسبوکارتان هرچه زودتر اقدام کنید. ادامه مطلب ...