در اینفوگرافی قبلی نکاتی را در ارتباط چگونگی حفظ مشتری بیان کردیم. اما از قدیم گفتهاند شاید شدن سخت باشد اما ماندن و بقا امری بشدت سختتر است. ادامه مطلب ...
کارت مجازی، راهی جدید از برنامههای ارائهی خدمات به مشتریان محسوب میشود. کارت مجازی، راهی جدید دردنیای کسبوکار است و نسخهی به روز شدهی همان کارت وفاداری فیزیکی است که اکثر مشاغل آن را به مشتریانشان ارائه میدادند.
حفظ مشتری از جذب مشتری اهمیت بیشتری در کسبوکار و رسیدن به موفقیت دارد. حفظ مشتری زمانی صورت میگیرد که خریداران از کسبوکار مورد نظر رضایت لازم را داشته باشند.
مشاغل برای بهتر دیده شدن در دنیای کسبوکارها، تلاش ویژهای انجام میدهند تا بتوانند جذب مشتری را بیشتر در حرفهی خود شاهد باشند. ادامه مطلب ...