فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

جذب یا حفظ مشتری؟ مسئله این است (اینفوگرافی)

در اینفوگرافی قبلی نکاتی را در ارتباط چگونگی حفظ مشتری بیان کردیم. اما از قدیم گفته‌اند شاید شدن سخت باشد اما ماندن و بقا امری بشدت سخت‌تر است.   ادامه مطلب ...

برای جذب مشتری چه می‌توان کرد؟ (اینفوگرافی)


پس از شروع کسب‌وکار اقدامات متعددی صورت می‌گیرد. مراحلی که به واسطه‌ی نوع کسب‌وکار و چگونگی برنامه‌ریزی‌های انجام شده انجام می‌شود. اما احتمالا مرحله‌ای در این میان وجود دارد که در بین تمامی مشاغل و کسب‌وکارها مشترک است و آن چگونگی جذب و حفظ مشتری است.  
ادامه مطلب ...

تفاوت کارت مجازی و کارت وفاداری چیست؟

کارت مجازی و راهی جدید در دنیای کسب‌و‌کار


کارت مجازی، راهی جدید از برنامه‌های ارائه‌ی خدمات به مشتریان محسوب می‌شود. کارت مجازی، راهی جدید دردنیای کسب‌و‌کار است و نسخه‌ی به روز شده‌ی همان کارت وفاداری فیزیکی است که اکثر مشاغل آن را به مشتریانشان ارائه می‌دادند.  

ادامه مطلب ...

دریافت اطلاعات اولیه خریداران و رسیدن به حفظ مشتری

عواملی که در نگهداری و حفظ مشتری موثر است

حفظ مشتری از جذب مشتری اهمیت بیشتری در کسب‌و‌کار و رسیدن به موفقیت دارد. حفظ مشتری زمانی صورت می‌گیرد که خریداران از کسب‌و‌کار مورد نظر رضایت لازم را داشته باشند. 

ادامه مطلب ...

جذب مشتری یکی از عواملی است که کسب‌و‌کارتان را بین رقبا بهتر نشان خواهد داد

جذب مشتری و راه‌های بهتر دیده شدن بین رقبا

مشاغل برای بهتر دیده شدن در دنیای کسب‌و‌کارها، تلاش ویژه‌ای انجام می‌دهند تا بتوانند جذب مشتری را بیشتر در حرفه‌ی خود شاهد باشند.  ادامه مطلب ...