فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

تفاوت کارت مجازی و کارت وفاداری چیست؟

کارت مجازی و راهی جدید در دنیای کسب‌و‌کار


کارت مجازی، راهی جدید از برنامه‌های ارائه‌ی خدمات به مشتریان محسوب می‌شود. کارت مجازی، راهی جدید دردنیای کسب‌و‌کار است و نسخه‌ی به روز شده‌ی همان کارت وفاداری فیزیکی است که اکثر مشاغل آن را به مشتریانشان ارائه می‌دادند.   اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و راه‌هایی جدید، کارت مجازی و یا همان کارت وفاداری الکترونیکی در خدمت مشتریان قرار می‌گیرد تا بتوانند از خدمات و مزایای کسب‌و‌کار استفاده کنند. 

کارت مجازی، کارتی است که مزایای آن علاوه بر مشتریان، برای کسب‌و‌کار نیز محسوب می‌شود. کارفرما می‌تواند با کارت وفاداری الکترونیکی به راحتی مشتریان جدید را به لیست مخاطبان اضافه و یا کم کند. یکی ازمزایای کارت مجازی برای کسب‌و‌کار، داشتن آدرس، نام و سایر اطلاعات شخصی مشتریان است که باعث می‌شود تا دسترسی کسب‌و‌کار به مشتریان آسان‌تر شود. دسترسی آسان مشاغل و مشتریان به هم باعث ایجاد تعاملاتی می‌شود که هر دو طرف با دید بازتری با هم در ارتباط خواهند بود. مشتریان با داشتن کارت مجازی کسب‌و‌کاری خاص، قادر خواهند بود تا کلیپ‌های تصویری و صوتی از فروشگاه مورد نظرشان را ببینند و ارتباط نزدیک‌تری با کسب‌و‌کار ایجاد کنند.
کارت مجازی به عنوان نرم‌افزاری روی سیستم موبایل و کامپیوتر قابل نصب است و همگی می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند. به دلیل تازه بودن اصطلاح کارت مجازی نسبت به کارت‌های وفاداری فیزیکی که در گذشته و حتی امروزه وجود دارد، شاید کمی برای مشتریان و مشاغل بحثی سنگین به نظر برسد، در صورتی که استفاده از کارت مجازی برای مشاغل و مشتریان، فعالیتی بسیار راحت و قابل دسترس محسوب می‌شود.


کسب‌و‌کار از کارت مجازی در چه مواردی می‌تواند استفاده کند؟


کارت مجازی، کار را نه تنها برای مشتریان بلکه برای کسب‌و‌کارها نیز آسان کرده است. مشاغل با کارت وفاداری الکترونیکی قادر خواهند بود تا مشتریانشان را شناسایی و حتی از میزان خرید و خدمات دریافتیشان از راه دور مطلع باشند. خوبی این سیستم به وضوح قابل لمس است. یکی دیگر از مزیت‌های کارت مجازی برای کسب‌و‌کارها این است که، برای اطلاع‌رسانی محصولات جدید، ارسال تبلیغات و پیام‌هایی از این قبیل به مشتریان، تنها با چند کلیک این روند را طی کنند و از طریق ایمیل به مشتریان ارسال نمایند. شاید سوال پیش آید که ایمیل مشتریان چگونه وارد کارت مجازی خواهد شد؟ پاسخ اینجاست. در ابتدای مقاله گفته شد که تمامی اطلاعات مشتریان از قبیل آدرس، نام، محل سکونت و حتی ایمیل دریافت و به راحتی وارد لیست مخاطبین کسب‌و‌کار خواهد شد. مشاغل با داشتن تمامی اطلاعات مشتریان، می‌توانند تبلیغات و ارسال پیام کسب‌و‌کارشان را از طریق ایمیل به مشتریان انجام دهند تا هم در صرف وقت و هم در صرف هزینه، صرفه‌جویی انجام شود. 
فراباشگاه امواج، باشگاه مشتریانی است که برای نزدیک‌تر شدنش با مشتریان خود یعنی مصرف‌کنندگان و کسب‌و‌کارها، کارت وفاداری الکترونیکی در اختیارشان قرار می‌دهد تا همگی بتوانند در کوتاه‌ترین زمان و با کم‌ترین هزینه به رفع نیازهایشان بپردازند. ما در فراباشگاه امواج سعی بر این داریم تا بتوانیم مشتریانمان یعنی مشاغل و مصرف‌کنندگان را با دنیای روز و تکنولوژی آشنا سازیم تا همگی در جهت مثبت و رو به رشد در حرکت باشند.

مطالعه در سایت مرجع

نویسنده: مارال معلم طبرسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.