فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

منظور از B2C چیست؟

فروش B2C چیست؟

در این نوع فروش هدف کسب‌و‌کارها تنها مصرف‌کنندگان هستند. نمونه‌هایی از B2C فروش اتومبیل و مواد غذایی به مصرف کنندگان است. درحالی‌که بعضی از کالاهای B2C مثل املاک و مستغلات و ماشین با قیمت بالا هستند ولی اکثر کالاهای B2C در قیمت‌های پایین‌تر عرضه می‌شوند. چرخه‌ی B2C بسیار کوتاه‌تر از چرخه‌ی B2B است.

 

ادامه مطلب ...

منظور از B2B چیست؟

فروش B2B چیست؟

B2B اصطلاحی برای ارتباط میان کسب و کارهاست. این نوع فروش برای مشاغلی است که محصولات و اجناس یک شرکت دیگر را به صورت عمده به کسب و کار دیگری عرضه می‌کند نه به مصرف‌کننده. B2B معمولا پیچیده تر از B2C (کسب و کار به مصرف کننده) است. فروشندگان B2B آموزش‌های حرفه‌ای می‌بینند تا بتوانند کسب و کارهای خریدار را نسبت به بهتر بودن کیفیت و قیمت عمده‌ی خود در مقایسه با سایرین، متقاعد کنند.

  ادامه مطلب ...

چرا تخفیف ارائه می‌دهید؟

چرا تخفیف ارائه می دهید؟

معمولا برای افزایش فروش و جذب مشتری بیشتر فروشندگان و صاحبان کسب و کار تخفیف ارائه می‌دهند. تخفیفات برای هر دو طرف سود‌آور است و در نتیجه‌گیری میزان ریالی فروش تاثیر بسزایی دارد.

  ادامه مطلب ...

"تجربه مشتری" چیست؟

بی مقدمه، بریم سر اصل مطلب! تجربه مشتری چیست؟ تاکنون تعاریف گوناگونی از این مفهوم ارائه شده است. مفهومی که آرام آرام به کلید پیشرفت، تمایز و ماندگاری کسب‌وکارها تبدیل می‌شود.

  ادامه مطلب ...

راه‌های دستیابی به افزایش فروش

با مشتری راحت در مورد محصولتان صحبت کنید

زمانی که شما خدماتی را به مشتری ارائه می‌دهید و فرآیند فروش انجام شد با مشتری خود صحبت کنید و از او بخواهید نظراتش را به شما بازگو کند. مثلا از او بپرسید که محصول شما را در منزل و یا محل کار استفاده کرده است یا نه؟
از او بخواهید راجع به کیفیت محصولتان نظر بدهد تا بتوانید مشتری را در خریدهای بعدی راضی نگه دارید و به افزایش فروش دست یابید.

 

ادامه مطلب ...