فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

تخفیف هدفگذاری شده باعث ایجاد افزایش فروش و مشتری می‌شود.

برنامه ریزی قبل از تخفیف

قبل از شروع روند فروش هدف خود را مشخص کنید. از قیمت خرید خودتان به عنوان فروشنده‌ی محصول و قیمتی که می‌خواهید به مشتری ارائه دهید اطمینان حاصل کنید. سپس برای جذب مشتری بیشتر و افزایش فروش تخفیف ارائه دهید. حاشیه سود شما، نشانگر و هدفتان در کسب و کار شماست. بهترین کاهش قیمت را محاسبه کنید به نحوی که هنوز سود داشته باشید.

  ادامه مطلب ...

بررسی راه‌های افزایش مشتری

جذب مشتری و حفظ آن

حفظ مشتری بیشتر از جذب آن اهمیت دارد. تلاش برای حفظ مشتریان فعلی خیلی بهتر و با ارزش‌تر از یافتن مشتریان جدید است. اگر فقط به دنبال جذب مشتریان جدید هستید مطمئنا کسب و کارتان رونق چشم‌گیری نخواهد داشت و به موفقیت نمی‌رسید بلکه باید سعی در حفظ و نگهداری مشتریان خود کنید. تلاش برای جلب رضایت آنها تضمینی برای رسیدن به افزایش جذب مشتری خواهد بود. 
مشتریان موجود نیز احتمالا برای کسب و کار شما بهتر هستند، چون آنها نوعی تبلیغ کار و محصول شما هستند.

 

ادامه مطلب ...

آیا تا به حال به افزایش مشتری خود فکر کردید؟

افزایش مشتری کلید طلایی برای هر کسب و کار، موفقیت‌آمیز است. اگر شما کاری برای این امر انجام نداده‌اید، سریع عمل کنید و آن را در اولویت قرار دهید. خدمات مشتری در سال‌های گذشته رشد کرده است. در گذشته تنها راه پیگیری مشتری تماس تلفنی بوده اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی راه‌های ارتباطی افزایش یافته است. پس بهانه‌ای از این بابت ندارید.

  ادامه مطلب ...

چطور با فروش خوب خود مشتری را راضی نگه دارید

کاهش فروش

 اگر فروش در پایان هر فصل و یا در تاریخ مشخص شده، کمتر از فصول قبلی باشد کاهش فروش رخ داده است که در این مقاله کلیات روند فروش بررسی خواهد شد.

  ادامه مطلب ...

چگونگی افزایش فروش و مشتریان وفادار

افزایش فروش و مشتری

پیدا کردن مشتریان جدید و افزایش فروش مهمترین قسمت در فرآیند فروش می‌باشد. داشتن مشتری برای محصول امری کاملا طبیعی است اما پایداری خرید مشتری از شما و وفادار کردن آنها که این خود باعث افزایش فروش می‌شود مهمترین بخش کار شماست.

 

ادامه مطلب ...