بازاریابی ارجاعی به بازاریابی گفته میشود که به صورت دهان به دهان انجام شود. این نوع بازاریابی معمولا توسط مشتریان و برای مشاغل بزرگی انجام خواهد شد که از محصولات باکیفیت برای جلب رضایت مشتریانش استفاده میکنند و یا برندی به نام دارد. ادامه مطلب ...
بازاریابی علمی است که همزمان با مسیر پرفرازونشیب کسبوکار، در حال حرکت و پیشرفت است. بازاریابی علمی است که همراه با روشن کردن ماشین کسبوکار، مسیری پولساز نیز محسوب میشود.
بررسی دقیق نقطه بحرانی موفقیت برای هر کسبوکاری یکی از واجباتی است که باید در مدت زمانهای کوتاه و به صورت پیدرپی انجام شود تا بتوانند در راه رسیدن به اهداف خود از جمله حفظ مشتری و در کل موفق و پیروز شوند.
بازارسازی همانند بازاریابی در راستای بهبود وضعیت کسبوکارو رساندن مشاغل به اهدافشان از قبیل افزایش مشتری و کسب درآمد عمل میکند.
برنامهریزی امور مشتری میتواند شرایطی روشنتر برای هر کارفرما و کسب و کار ایجاد کند تا بتواند راحتتر در فضای نگهداری و حفظ مشتری خود گامی استوار بردارد.