فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

منظور از بازاریابی ارجاعی چیست؟

بازاریابی ارجاعی چه نوع بازاریابی محسوب می‌شود و در چه نقشی در کسب‌و‌کار دارد؟

 

بازاریابی ارجاعی به بازاریابی گفته می‌شود که به صورت دهان به دهان انجام شود. این نوع بازاریابی معمولا توسط مشتریان و برای مشاغل بزرگی انجام خواهد شد که از محصولات باکیفیت برای جلب رضایت مشتریانش استفاده می‌کنند و یا برندی به نام دارد.  ادامه مطلب ...

انواع روش‌های بازاریابی در کسب‌و‌کارها

چه استراتژی‌هایی در بازاریابی برای عرضه‌ی بهتر کارت مجازی کسب‌و‌کارها وجود دارد؟

 

بازاریابی علمی است که همزمان با مسیر پرفرازونشیب کسب‌و‌کار، در حال حرکت و پیشرفت است. بازاریابی علمی است که همراه با روشن کردن ماشین کسب‌و‌کار، مسیری پول‌ساز نیز محسوب می‌شود. 

ادامه مطلب ...

تعریفی از نقطه‌ بحرانی موفقیت یا همان CFS در حفظ مشتری کسب‌و‌کارها

عوامل موفقیت نقطه‌ بحرانی کسب‌و‌کار چیست؟

 

بررسی دقیق نقطه بحرانی موفقیت برای هر کسب‌و‌کاری یکی از واجباتی است که باید در مدت زمان‌های کوتاه و به صورت پی‌در‌پی انجام شود تا بتوانند در راه رسیدن به اهداف خود از جمله حفظ مشتری و در کل موفق و پیروز شوند. 

ادامه مطلب ...

بازارسازی چیست؟

آیا بازارسازی در افزایش مشتری تاثیر گذار است؟

 

بازارسازی همانند بازاریابی در راستای بهبود وضعیت کسب‌و‌کارو رساندن مشاغل به اهدافشان از قبیل افزایش مشتری و کسب درآمد عمل می‌کند. 

ادامه مطلب ...

برنامه‌ریزی امور مشتری چیست؟

برنامه‌ریزی امور مشتری چه تاثیری در حفظ مشتری کسب‌و‌کار دارد؟

 

برنامه‌ریزی امور مشتری می‌تواند شرایطی روشن‌تر برای هر کارفرما و کسب و کار ایجاد کند تا بتواند راحت‌تر در فضای نگهداری و حفظ مشتری خود گامی استوار بردارد. 

ادامه مطلب ...