فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

سرمایه داغ چیست؟

سرمایه داغ چیست و چه تاثیری در جذب مشتری کسب‌و‌کارها دارد؟

سرمایه داغ یا همان پول داغ اصطلاحی است که می‌تواند برای اکثر مشتریان و مشاغل بیگانه باشد و آنها عمدتاً درکی از این دو کلمه در یک‌جا ندارند.  

ادامه مطلب ...

CRM چیست؟

مدیریت ارتباط با مشتری چیست و چگونه باعث جذب مشتری وفادار در کسب‌و‌کار خواهد شد؟

مدیریت ارتباط با مشتری یا همان CRM، به تمام فعالیت‌ها و فرآیندهایی گفته می‌شود که مشاغل برای شناخت، بررسی نوع رفتار مشتریان و حتی ترغیب و جذب آنها برای خرید انجام می‌دهند که تمامی این مراحل تنها به نوع برنامه‌ریزی کارفرما و تیم کاریش بستگی دارد.  

ادامه مطلب ...

ضرورت وجود مزیت رقابتی برای کسب‌و‌کارها

آیا کارت مجازی باعث ایجاد مزیت رقابتی برای مشاغل خواهد شد؟

شما به عنوان صاحب کسب‌و‌کار می‌توانید به راحتی در حرفه‌ی کاریتان، با ایجاد مزیت رقابتی تفاوتتان را برای مشتریان مشخص کنید. یکی از راه‌های ایجاد مزیت رقابتی به روز و متفاوت در کسب‌و‌کارها، ارائه‌ی کارت مجازی روی اپلیکیشن به مشتریان است.  

ادامه مطلب ...

بازارشناسی چیست؟

تعریفی از بازارشناسی و تاثیراتش در افزایش فروش کسب‌و‌کار

بازارشناسی به روند تحقیق و مطالعه‌ی بازاریابان و کارفرمایان در مورد منطقه‌ی جغرافیایی، نوع رفتار مشتریان، سبک سلیقه و حتی میزان بودجه‌ی آنها برای خرید محصولات و خدمات گفته می‌شود.  

ادامه مطلب ...