فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

نقش بازارداری در رشد رو به مثبت کسب‌و‌کارها

بازارداری چیست و چگونه باعث افزایش مشتری کسب و کار می شود؟

 

بازارداری یکی از زیرمجموعه‌های بازاریابی است که می‌تواند در صورت روند صحیح آن، کسب‌و‌کار را به سوی موفقیت حتمی سوق دهد و به تمامی اهدافش برساند.  ادامه مطلب ...

تلاش برای حفظ مشتری؛ از نان شب واجب‌تر

مهم‌ترین اقدام برای موفقیت در بازار، تلاش برای حفظ مشتری است

نگهداری و حفظ مشتری، مهم‌ترین زمینه برای رشد و پیشرفت کسب‌و‌کار در بازار است. علاوه بر اینکه جذب و ترغیب مشتری کاری بسیار پیچیده و با اهمیت و هزینه بالا به نظر می‌رسد، باید بگوییم که حفظ مشتری نیز تاثیر بسزایی در روند رو به رشد کسب‌و‌کار بر عهده دارد که باتوجه به اهمیت ویژه آن از توجیه بیشتری برخوردار است زیرا اگر مشتری رضایت لازم را از کسب‌و‌کار مورد نظرش داشته باشد، به طور متوسط 6 مشتری دیگر را به همراه خود خواهد داشت. به همین منظور است که میزان تلاش مشاغل برای حفظ مشتری در نوع رسیدن به موفقیت و افزایش درآمد بسیار تاثیرگذار است.  ادامه مطلب ...

باشگاه مشتریان و فوایدش برای مشاغل و مشتریان

نقش بازاریابی در باشگاه مشتریان کسب‌و‌کارها

 

زمانی که بحث وفاداری مشتریان در کسب‌و‌کارها مطرح می‌شود، بی‌تردید افراد سراغ تکنیک‌ها و راه‌هایی برای ایجاد هماهنگی با اعضای تیم فروش و نوع رفتار با مشتریان و شیوه‌های وفادار کردن آنها می‌روند تا بتوانند بهترین راه را برای ایجاد وفاداری مشتریان در کسب‌و‌کارشان پیش بگیرند.  ادامه مطلب ...

مشتری وفادار و دغدغه‌های موجود در کسب‌و‌کار

مشتری وفادار در اصل به چه معناست؟

وفادار بودن در واقعیت به معنای ایجاد روابطی دو طرفه است که در دنیای کار و تجارت مفاهیم و تعاریفی دارد که باید مشتری و کسب‌و‌کار به صورت هماهنگ با هم بدان دقت کنند. 

ادامه مطلب ...

مارکتینگ را در جهت درستش قرار دهید

هم‌جهت بودن حرکت تیم بازاریابی و جذب مشتری در کسب‌و‌کارها

 

امروزه با وجود بخش عظیمی از اطلاعات و مقالات در زمینه‌ی جذب مشتری، رقبای مختلف با هم در شرایط مطلوب یا نامطلوب در حال رقابت هستند.  ادامه مطلب ...