-
دیجیتال مارکتینگ راهی برای بهبود روند رو به رشد کسبوکار
دوشنبه 7 مرداد 1398 16:50
دیجیتال مارکتینگ چیست و چه تاثیری در حرکت مشاغل به سوی اهدافشان دارد؟ دیجیتال مارکتینگ و یا همان بازاریابی دیجیتال بر اساس فعالیتهایی انجام میگیرد که در راستای ارائهی خدمات، پشتیبانی از محصولات، برندسازی و در کل مناسب برای تمامی مشتریان با نوع رفتارهای مختلف به کار گرفته میشود. دیجیتال مارکتینگ فعالیتی است که...
-
حفظ مشتری و انجام تکنیکهای لازم
یکشنبه 6 مرداد 1398 16:56
از چه تکنیکهایی برای حفظ مشتری باید استفاده کرد؟ شما به عنوان کارفرما باید در نظر داشته باشید که هر یک مشتری که به مجموعهی کاریتان مراجعه میکند تنها برای یک بار از شما خرید نمیکند، بلکه باید از همان اولین خرید و حتی اولین سوالی که از جانب مشتریانتان ایجاد میشود به فکر حفظ مشتری و جلب رضایت آنها بیفتید. هر مشتری...
-
افزایش مشتری یا افزایش رضایت مشتری؟
شنبه 5 مرداد 1398 17:20
برای رسیدن به افزایش مشتری در کسبوکارمان چه کنیم؟ اولین سوالی که ممکن است برای مشاغل مختلف که در زمینههای متفاوت در حال فعالیت هستند پیش بیاید این است که آیا افزایش مشتری یا افزایش رضایت مشتری باید حائز اهمیت قرار بگیرد؟ پاسخ این سوال را میتوان اینگونه گفت که هر دو یعنی افزایش مشتری و افزایش رضایت مشتری مکمل...
-
دیجیتال مارکتینگ راهی برای بهبود روند رو به رشد کسبوکار
چهارشنبه 2 مرداد 1398 09:56
دیجیتال مارکتینگ چیست و چه تاثیری در حرکت مشاغل به سوی اهدافشان دارد؟ دیجیتال مارکتینگ و یا همان بازاریابی دیجیتال بر اساس فعالیتهایی انجام میگیرد که در راستای ارائهی خدمات، پشتیبانی از محصولات، برندسازی و در کل برای تمامی مشتریان با نوع رفتارهای مختلف به کار گرفته میشود. دیجیتال مارکتینگ فعالیتی است که مستقیما...
-
بازاریابی و دنیای پیشرفته کسبوکار
سهشنبه 1 مرداد 1398 12:08
مشتری وفادار و روابط آنها با بازاریابی مشتری وفادار زمانی در مشاغل حضور دائمی خود را اعلام خواهند کرد که بتوانند نیازهایشان را برآورده کنند و برای بهبود روند خریدشان حرکتی مثبت از سوی کسبوکار انجام شود. بازاریابی پلی ارتباطی میان مشاغل و مشتریانی است که برای اولین بار به فروشگاه مراجعه خواهند کرد. بازاریاب فردی است...
-
بازاریابی و روشهای جدید آن
یکشنبه 30 تیر 1398 17:25
چگونه از بازاریابی در جهت افزایش مشتری استفاده کنیم؟ بازاریابی علمی است که از گذشتههای دور در مشاغل مختلف مورد استفاده قرار گرفته شده است و امروزه با تغییرات چشمگیری همراه بوده است. افراد بازاریاب این تغییرات را به مرور زمان آموخته و به کار گرفتهاند. متدهای جدید و به روز بازاریابی قابل آموزش نیست بلکه افرادی که در...
-
بازاریابی از کجا آغاز میشود؟
شنبه 29 تیر 1398 18:53
چگونه بازاریابی را شروع کنیم و برای بهبود وضعیت کسبوکارمان قدم برداریم؟ خیلی از مشاغل برای ایجاد فضای بازاریابی در کسبوکارشان دچار سردرگمی میشوند و نمیدانند از کجا و چگونه قدم در راه بازاریابی و رسیدن به اهدافشان از جمله افزایش فروش بگذارند. یکی از رایجترین راههای بازاریابی در مشاغل به منظور افزایش فروش،...
-
بازاریابی و نوع عملکرد آن در سیستم کسبوکار
سهشنبه 25 تیر 1398 15:26
بازاریابی چگونه در روند رو به رشد مشاغل و جذب مشتری وفادار موثر است؟ بازاریابی عملکردی است که میتواند مسیر بین مشتریان و مشاغل را کوتاهتر کند و آنها را به سوی اهدافشان پیش ببرد. بازاریابان به دلیل آشنایی با انواع مختلف مشتریان و نوع رفتار آنها، راحتتر میتوانند مشتریان را ترغیب به خرید و وفادار به کسبوکار کنند....
-
آیا بازاریابی به معنای تبلیغات است؟
سهشنبه 18 تیر 1398 16:23
بازاریابی با تبلیغات چه تفاوتی دارد و چه تاثیری بر روی حفظ مشتری کسبوکار خواهد داشت؟ بازاریابی علمی است که مشاغل از طریق آن به اهداف خود از قبیل جذب مشتری، حفظ مشتری، افزایش مشتری و کسب درآمد بیشتر دسترسی خواهند داشت. در صورتی که تبلیغات جهت معرفی کسبوکار و محصولات یک مجموعهیِ در حال فعالیت حرکت میکند و بیشترین...
-
چگونه جلوی ضررهای احتمالی کسبوکارمان را بگیریم؟
دوشنبه 17 تیر 1398 14:54
ضررهایی که ممکن است به افزایش مشتری کسبوکارمان لطمه وارد کند چیست؟ در ابتدا باید بگوییم که در تمام مراحل کسبوکار باید همهی عواملی که باعث پیشرفت و یا پسرفت مجموعه میشود را مدام بررسی کنید و برای از بین بردن نقصان در کسبوکارتان هرچه زودتر اقدام کنید. یکی از عواملی که باعث شکست کسبوکار میشود عدم دقت در روند...
-
مارکتینگ یا همان بازاریابی
یکشنبه 16 تیر 1398 16:30
اهداف مارکتینگ یا همان بازاریابی چیست و چه تاثیری در کسبوکار دارد؟ هدف اصلی از ایجاد مارکتینگ در کسبوکار دستیابی به اهداف کلی و جزئی موجود در مشاغل است که با برنامهای مشخص دسترسی به آن آسان خواهد شد. مارکتینگ یا همان بازاریابی علمی است که اگر بدون هیچ برنامهریزی پیش برود بیشک به بنبست خواهد خورد و نه تنها هیچ...
-
بازاریابی جدید چه اثراتی در بهبود روند کسبوکار دارد؟
چهارشنبه 12 تیر 1398 14:49
متدهای جدید بازاریابی برای افزایش مشتری چیست؟ بازاریابی علمی است که از گذشته در خدمت مشاغل بوده است تا بتوانند بهترین راه را برای روند رو به رشد خود پیدا کنند و آن را پیش بگیرند اما به دلیل تغییرات زیادی که در سلیقهی مشتریان ، میزان بودجهی مصرفی آنها و نوع محصولات و خدمات ارائه شده توسط کسبوکارها رخ داده،...
-
مفهوم بازاریابی چریکی چیست؟
سهشنبه 11 تیر 1398 13:30
فرق بازاریابی با بازاریابی چریکی چیست و چه تاثیری در جذب مشتری دارد؟ بازاریابی علمی است که براساس نظرات و سلیقهی مشتریان عمل میکند و متناسب با استراتژیهای کلی شرکت در حال حرکت به سمت دستیابی به اهدافی همچون جذب مشتری است. بازاریابی چریکی اصطلاحی است شاید صاحبین کسبوکارها و یا حتی مشتریان را دچار بدبینی و ابهام...
-
تعریفی از بازاریابی محتوایی
دوشنبه 10 تیر 1398 14:48
بازاریابی محتوایی و نقش آن در تبدیل مصرفکننده به مشتری وفادار بازاریابی محتوایی همانگونه که از نامش پیداست به معنای جذب مشتریان بیشتر از طریق محتوا و مطالبی است که به آنها ارائه میدهید. محتوا و مطالب ارائه شده به مشتریان برای جذب بیشتر آنها و تبدیلشان به مشتری وفادار بسته به نوع فعالیت کسبوکار متفاوت است و...
-
بازاریابی روابط مشتری
یکشنبه 9 تیر 1398 12:03
بازاریابی روابط مشتری و تاثیراتش در جذب مشتری در اصل بازاریابی روندی را در کسبوکارها ایجاد میکند که براساس ویژگی شخصیتی مشتریان عمل میکند. بازاریابی روابط مشتری همان شناخت جزئی و ریز مشتریان به شمار میآید که به پرسونای مشتری نیز معروف است. شخصیت مشتری شامل نوع رفتار مشتریان، میزان بودجهی مصرفی آنها برای خرید و...
-
بازاریابی نوین چه تغییراتی کرده است؟
یکشنبه 9 تیر 1398 12:01
بازاریابی چه تاثیراتی در اهداف مشاغل بر عهده دارد؟ علم بازاریابی از گذشته در مشاغل مختلف به کار گرفته میشد و با گذشت زمان، این موضوع تغییرات چشمگیری کرده است. امروزه بازاریابی متناسب با بیشتر شدن مشتریان و بازار تقاضا تنوع زیادی پیدا کرده است که این باعث شده تا هر کسبوکاری برای بهتر دیده شدن در چشم مشتریان و رقبا،...
-
چه استراتژیهایی برای حفظ مشتری موثر خواهد بود؟
چهارشنبه 5 تیر 1398 09:37
ایجاد استراتژی به چه منظور است و چگونه میتوان آن را برای رسیدن به حفظ مشتری عملی کرد؟ استراتژی به مجموعهای از فعالیتهایی گفته میشود که درون کسبوکار توسط تیم اجرایی مجموعه انجام میشود و در کل به منظور بهتر شدن وضعیت فعلی کسبوکار توسط مدیر بازاریابی اتخاذ میشود تا بتوانند در مدت زمان مشخص و تقریبا کوتاهی به...
-
رنگ سازمانی چیست و برای چه منظوری از آن استفاده میشود؟
دوشنبه 3 تیر 1398 15:32
تاثیرات رنگ سازمانی در جذب مشتری رنگ سازمانی یکی از عواملی است که از همان ابتدای کار باید جزء برنامهریزی کارفرمایان قرار بگیرد. از دلایل موفقیت برندهای قوی و بزرگ، داشتن رنگ سازمانی آنها است که میتوانند در جذب مشتری تاثیر بسزایی داشته باشد. هر برند و رنگ سازمانی نشاندهندهی نوع خدمات ارائه شده، نوع مشتریانی که با...
-
مفهوم بازاریابی کارآفرینانه چیست؟
یکشنبه 2 تیر 1398 14:09
بازاریابی کارآفرینانه چیست؟ بازاریابی کارآفرینانه، نوعی از شاخهی بازاریابی است که فعالیتها هم برای بازاریابی و هم برای کارآفرینی انجام میشود. در این مورد از بازاریابی، گاهی بازاریابان به کمک کارآفرینان میروند و در برخی موارد کارآفرینان به کمک بازاریابان میروند و برای رونق کسبوکارشان به فعالیت میپردازند....
-
بازاریابی پارتیزانی چیست؟
شنبه 1 تیر 1398 11:28
تعریفی خلاصه از بازاریابی پارتیزانی و تاثیراتش در حفظ مشتری همانطور که در مقالات متعددی مفهوم بازاریابی و نحوهی حرکت و روند آن توضیح داده شده است بازاریابی فرآیندی است که کسبوکار برای حفظ ارزشهای خود و محصولاتش و همچنین به منظور دستیابی به اهدافش از جمله حفظ مشتری ، از بازاریابی و استراتژیهای آن استفاده میکنند...
-
منظور از بازاریابی ارجاعی چیست؟
چهارشنبه 29 خرداد 1398 13:55
بازاریابی ارجاعی چه نوع بازاریابی محسوب میشود و در چه نقشی در کسبوکار دارد؟ بازاریابی ارجاعی به بازاریابی گفته میشود که به صورت دهان به دهان انجام شود. این نوع بازاریابی معمولا توسط مشتریان و برای مشاغل بزرگی انجام خواهد شد که از محصولات باکیفیت برای جلب رضایت مشتریانش استفاده میکنند و یا برندی به نام دارد. برای...
-
انواع روشهای بازاریابی در کسبوکارها
سهشنبه 28 خرداد 1398 15:56
چه استراتژیهایی در بازاریابی برای عرضهی بهتر کارت مجازی کسبوکارها وجود دارد؟ بازاریابی علمی است که همزمان با مسیر پرفرازونشیب کسبوکار، در حال حرکت و پیشرفت است. بازاریابی علمی است که همراه با روشن کردن ماشین کسبوکار، مسیری پولساز نیز محسوب میشود. اکثر مشاغل بازاریابی را علمی برای فروش بهتر و بیشتر محصولاتشان...
-
تعریفی از نقطه بحرانی موفقیت یا همان CFS در حفظ مشتری کسبوکارها
دوشنبه 27 خرداد 1398 11:37
عوامل موفقیت نقطه بحرانی کسبوکار چیست؟ بررسی دقیق نقطه بحرانی موفقیت برای هر کسبوکاری یکی از واجباتی است که باید در مدت زمانهای کوتاه و به صورت پیدرپی انجام شود تا بتوانند در راه رسیدن به اهداف خود از جمله حفظ مشتری و در کل موفق و پیروز شوند. این برنامه باید به شیوهای اجرا شود که مسیرهای رسیدن به موفقیت را به...
-
بازارسازی چیست؟
یکشنبه 26 خرداد 1398 11:42
آیا بازارسازی در افزایش مشتری تاثیر گذار است؟ بازارسازی همانند بازاریابی در راستای بهبود وضعیت کسبوکارو رساندن مشاغل به اهدافشان از قبیل افزایش مشتری و کسب درآمد عمل میکند. بازاریابی و بازارسازی در یک جهت و با هم میتوانند زمینههای پیشرفت مشاغل را تامین نمایند. بازارسازی برای بهبود روند رو به رشد کسبوکار، بازار...
-
برنامهریزی امور مشتری چیست؟
شنبه 25 خرداد 1398 11:40
برنامهریزی امور مشتری چه تاثیری در حفظ مشتری کسبوکار دارد؟ برنامهریزی امور مشتری میتواند شرایطی روشنتر برای هر کارفرما و کسب و کار ایجاد کند تا بتواند راحتتر در فضای نگهداری و حفظ مشتری خود گامی استوار بردارد. این برنامهریزی میتواند شامل نحوهی رفتار فروشندگان با مشتریان، نوع خدمات قابل ارائه به مشتریان و...
-
تاثیرات بازارشناسی در کسبوکار
چهارشنبه 22 خرداد 1398 13:36
بازارشناسی چگونه میتواند کارفرما را در معرفی بهتر کارت مجازی به مشتریانش کمک کند؟ کارفرما برای بهتر دیده شدن کسبوکار و برند خود باید راههای موثر و ایدههای جالبی را مدنظر قرار دهد. این شیوه باعث رسیدن کسبوکار به اهدافش با صرف کمترین هزینهها خواهد شد. در این مقاله سعی بر این است تا کارفرما و جامعهی عظیم مشاغل...
-
ایجاد برنامهریزی و هدف در ابتدای کار چه تاثیری در افزایش فروش خواهد داشت؟
سهشنبه 21 خرداد 1398 10:32
برنامهریزی مشاغل چگونه در افزایش فروش موثر واقع خواهد شد؟ کسبوکارها برای داشتن درآمد کافی و مناسب برای فعالیتشان مجبور هستند تا با برنامه و ایدههای جدیدی که در بازار کمتر دیده میشود ظاهر شوند تا بتوانند نه تنها در افزایش فروش بلکه در تمام زمینههای اهدافشان به موفقیت برسند. اینکه مشاغل بدانند چه چیزی از بازار...
-
سود جاری و تاثیراتش در کسبوکار
دوشنبه 20 خرداد 1398 10:37
حرکت سود جاری و افزایش مشتری مشاغل در یک جهت هر کارفرما و صاحب کسبوکار در ابتدای شروع کاریش برای خود یک برنامهریزی دارد که متناسب با آن در حال حرکت به سوی مشتریانش خواهد بود. اما باید مشاغل تمامی عوامل موثر در راه رشد و رسیدن به افزایش مشتری و کسب درآمد بیشتر را در نظر بگیرند و با دقت بیشتری به سمت موفقیت حرکت...
-
ایجاد مزیت رقابتی و نقش آن در حفظ مشتری
یکشنبه 19 خرداد 1398 10:28
چگونه مزیت رقابتی برای کسبوکارمان ایجاد کنیم تا بتوانیم در حفظ مشتری قدم برداریم؟ هر کسب و کار به منظور ایجاد فضایی مناسب و بهینه در راه حفظ مشتریان فعلیش باید تفاوتهایی بین خود و سایرین در نظر مشتریان داشته باشد تا آنها بتوانند بی هیچ درنگی فروشگاه وی را انتخاب و در آن برای خریدهای مداومشان ماندگار شوند. مشتریان...
-
معنای مزیت رقابتی در کسبوکار چیست؟
شنبه 18 خرداد 1398 11:10
مزیت رقابتی چیست و چه تاثیری در روند رو به رشد کسبوکار دارد؟ مزیت رقابتی، اصطلاحی است که عمدتا بین مشاغل برای بهتر دیده شدن ایجاد میشود. مزیت رقابتی، به ارزیابی نقاط ضعف و قوت رقبای موجود در بازار گفته میشود که مشاغل به منظور بهتر دیده شدن بین تمامی مشتریان بازار و رفع تمامی مشکلات در کسبوکار، تلاش خود را انجام...