فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

ایجاد برنامه‌ریزی و هدف در ابتدای کار چه تاثیری در افزایش فروش خواهد داشت؟

برنامه‌ریزی مشاغل چگونه در افزایش فروش موثر واقع خواهد شد؟

 

کسب‌و‌کارها برای داشتن درآمد کافی و مناسب برای فعالیتشان مجبور هستند تا با برنامه و ایده‌های جدیدی که در بازار کم‌تر دیده می‌شود ظاهر شوند تا بتوانند نه تنها در افزایش فروش بلکه در تمام زمینه‌های اهدافشان به موفقیت برسند.  اینکه مشاغل بدانند چه چیزی از بازار عرضه و تقاضا می‌خواهند و در کل درک صحیحی از میزان فعالیتشان داشته باشند، نیمی از موفقیت و پیشرفت به شمار می‌آید. طبق مطالعات انجام شده برخی از کسب‌و‌کارها با وجود حضور چندین ماه و یا حتی چندین ساله‌ی خود در بازار عرضه و در چشم مشتریان، هنوز درکی کامل از اهداف و چشم‌اندازهای بلندمدت خود ندارند و همانند کوری در تاریکی به حرکت و فعالیت می‌پردازند که این خود زنگ خطری برای رسیدن به تباهی و سقوط کسب‌و‌کار است. کارفرما با در نظر گرفتن تمام عوامل موجود در جامعه و بازار کار باید به گونه‌ای پیش رود تا بتواند علاوه بر خود تیم کاریش را نیز از همه‌ی اهداف مجموعه آگاه سازد تا همگی بتوانند با دید باز و آینده‌ای روشن در حال حرکت باشند. یکی از عوامل موثر در پیشرفت کسب‌و‌کارها، که در بازار عرضه و در تمام جامعه وجود دارد وضعیت بد اقتصادی اکثریت مشتریان است که باعث کاهش فروش و کسب کمتر درآمد می‌شود. در این شرایط کارفرما موظف است با در نظر گرفتن عوامل متعدد از قبیل پایین آمدن سطح توانایی خرید مشتریان، بستری فراهم سازد تا جامعه‌ی بزرگتری از مصرف‌کنندگان بتوانند خرید کنند تا متقابلاً وی نیز به افزایش فروش و کسب درآمد بیشتر دست یابد.

 از-برنامه‌ریزی-در-کسب‌و‌کارتان-به-عنوان-سدی-مقابل-شکست-استفاده-کنید

نوشتن برنامه توسط کارفرما چگونه می‌تواند در رسیدن به افزایش فروش موثر باشد؟

 

نوشتن برای کارفرما که قصد دارد به چه اهدافی برسد و حتی چه مشکلاتی بر سر راه وی قرار خواهد گرفت، تاثیر بسزایی در روند رو به رشد مثبت کسب‌و‌کار و در نهایت افزایش فروش خواهد داشت. کارفرما می‌تواند برای هرکدام از مشکلات موجود در بازار عرضه و تقاضا، راه‌حلی را در نظر بگیرد که از میزان ریسک کم‌تری برخوردار است. برنامه‌ریزی که توسط کارفرما ایجاد می‌شود و خلاصه آن در دسترس فروشندگان و تمام نیروهای موجود در کسب‌و‌کار قرار می‌گیرد، تنها نشان‌دهنده‌ی کیفیت و کمیت اهدافش از جمله افزایش فروش به شمار می‌آید که پس از آن باید با بهره گیری از نوآوری و خلاقیت توسط کل تیم کاری به نتیجه برسد. افزایش فروش و تمامی اهدافی که در هر کسب‌و‌کاری مدنظر است باعث شفاف سازی مسیر حرکت در این راه پر از فراز و نشیب خواهد شد. 
با بررسی مشاغل بزرگی که در بازار عرضه علاوه بر مشتریان فراوان به افزایش فروش نیز دست یافته‌اند، درک خواهید کرد که علت رسیدن آنها به موفقیت چه پارامترهایی بوده است و اینکه کدامیک از این مسیرها برای کسب‌و‌کارتان مناسب تر خواهد بود. به همین منظور است که ما مشاغل و کارفرمایان را قبل از شروع و حتی در حین فعالیت به مطالعه و تحقیق بیشتر در اکثر کسب‌و‌کارها و بازار عرضه و برنامه ریزی آگاهانه سفارش می‌کنیم.

 داشتن-برنامه‌ریزی-در-کسب‌و‌کارتان-ارتباط-مستقیم-با-افزایش-فروش-دارد

مطالعه در سایت مرجع

نویسنده: مارال معلم طبرسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.