فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

مارکتینگ یا همان بازاریابی

اهداف مارکتینگ یا همان بازاریابی چیست و چه تاثیری در کسب‌و‌کار دارد؟

 

هدف اصلی از ایجاد مارکتینگ در کسب‌و‌کار دستیابی به اهداف کلی و جزئی موجود در مشاغل است که با برنامه‌ای مشخص دسترسی به آن آسان خواهد شد.  مارکتینگ یا همان بازاریابی علمی است که اگر بدون هیچ برنامه‌ریزی پیش برود بی‌شک به بن‌بست خواهد خورد و نه تنها هیچ نتیجه‌ای نخواهد گرفت بلکه باعث ویرانی کسب‌و‌کار نیز خواهد شد. بهترین روش در مارکتینگ برای دسترسی به افزایش فروش و کسب درآمد و سود بیشتر این است که با متدی از قبل تعیین شده پیش بروید و بدانید که برای ادامه و بقای فعالیتتان چه کارهایی را باید انجام دهید. دلیل این برنامه‌ریزی این است که کارفرما باید بداند در چه مسیری قدم خواهد گذاشت و با چه هدفی فعالیتش را پیش خواهد برد. این شرایط کاری نه تنها راه را برایتان روشن می‌کند بلکه باعث خواهد شد تا بدانید کدام یک از اهدافتان در چه زمانی قابل دسترسی است. اهداف بازاریابی کسب‌و‌کارتان باید جدا و مجزا از سایر فعالیت‌های تیم شما باشد و تمرکز افراد بازاریاب تنها بر روی افزایش فروش، جذب مشتری و سایر اهداف مجموعه باشد.

 بازاریابان-بر-روی-عوامل-موثر-در-کسب-درآمد-بیشتر-مشاغل-تمرکز-می-کنند

برای کسب‌و‌کارتان شعاری داشته باشید و متناسب با آن حرکت کنید

 

سعی کنید تا برای تیم کاری و مجموعه‌ای که در آن فعالیت می‌کنید شعاری در نظر بگیرید تا بتوانید همگام با آن شعار حرکت کنید و در راستای آن به اهدافتان از قبیل افزایش فروش برسید.
اگر دقت کرده باشید بسیاری از کسب‌و‌کارها و برندهای بزرگ شعارهایی را برای مجموعه‌ی خود انتخاب کرده‌اند و در راستای آن به برآورده کردن نیازهای شرکت از جمله افزایش فروش می‌پردازند. وجود شعار برای کسب‌و‌کار، موجب خواهد شد تا مشتریان بیشتری را جذب و ترغیب به دنبال کردن کسب‌و‌کار کند. این دنبال کردن به مرور زمان منجر به وفاداری آنها و طبیعتا رسیدن به افزایش فروش و کسب درآمد بیشتر خواهد شد. 
ایجاد شعار تبلیغاتی خود به تنهایی یکی از اهداف اصلی بازاریابی و روشن شدن مسیر حرکت کسب‌و‌کار است. مشاغل با در نظر گرفتن شعار تبلیغاتی برای تیمشان، مسیر و زمان رسیدن به تمامی اهداف مجموعه‌ی خود را از قبیل افزایش فروش معین خواهد کرد به همین منظور است که مشاغل و برندهای بزرگی همچون کوکاکولا، آدیداس و اکثر شرکت‌های بزرگ ایرانی همچون ایرانسل، همراه اول و ... از شعاری تبلیغاتی به صورت یکسان استفاده می‌کنند و با هدفی مشخص در حرکت هستند.
شعار و تعیین رنگ سازمانی در هر کسب‌و‌کاری می‌تواند هم در راستای افزایش فروش و تمامی اهداف کسب‌و‌کار و هم در راستای برندینگ، کسب‌و‌کار را کمک کند و ایجاد این فضا در هر زمینه‌ی کاری وظیفه‌ی تیم بازاریابی شرکت است تا بتواند با استفاده از استراتژی‌های مناسب و کم‌هزینه مجموعه را برای رسیدن به اهداف و دستیابی به افزایش فروش یاری رساند. یکی از استراتژی‌های مفید و موثر تیم بازاریابی برای هر کسب‌وکاری، فراهم کردن زمینه‌ای برای پیشرفت و هرچه بهتر شدن مشاغل است که می‌تواند آنها را سریع‌تر به اهداف کوتاه مدت و بلند مدتشان برساند و برای بهتر دیده شدن میان مشتریان فعلی و جدید، بدرخشد.

 شعار-تبلیغاتی-کسب-و-کار-را-بین-مشتریان-پررنگ-می-کند

مطالعه در سایت مرجع

نویسنده: مارال معلم طبرسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.