-
سرمایه داغ چیست؟
دوشنبه 13 خرداد 1398 11:18
سرمایه داغ چیست و چه تاثیری در جذب مشتری کسبوکارها دارد؟ سرمایه داغ یا همان پول داغ اصطلاحی است که میتواند برای اکثر مشتریان و مشاغل بیگانه باشد و آنها عمدتاً درکی از این دو کلمه در یکجا ندارند. سرمایه داغ، یکی از اصطلاحات بازاریابی است که خیلی کم به آن اشاره شده است. سرمایه داغ زمانی بین مشاغل حائز اهمیت واقع...
-
CRM چیست؟
یکشنبه 12 خرداد 1398 10:51
مدیریت ارتباط با مشتری چیست و چگونه باعث جذب مشتری وفادار در کسبوکار خواهد شد؟ مدیریت ارتباط با مشتری یا همان CRM، به تمام فعالیتها و فرآیندهایی گفته میشود که مشاغل برای شناخت، بررسی نوع رفتار مشتریان و حتی ترغیب و جذب آنها برای خرید انجام میدهند که تمامی این مراحل تنها به نوع برنامهریزی کارفرما و تیم کاریش...
-
ضرورت وجود مزیت رقابتی برای کسبوکارها
شنبه 11 خرداد 1398 10:30
آیا کارت مجازی باعث ایجاد مزیت رقابتی برای مشاغل خواهد شد؟ شما به عنوان صاحب کسبوکار میتوانید به راحتی در حرفهی کاریتان، با ایجاد مزیت رقابتی تفاوتتان را برای مشتریان مشخص کنید. یکی از راههای ایجاد مزیت رقابتی به روز و متفاوت در کسبوکارها، ارائهی کارت مجازی روی اپلیکیشن به مشتریان است. کارت مجازی، امروزه یکی...
-
بازارشناسی چیست؟
چهارشنبه 8 خرداد 1398 14:41
تعریفی از بازارشناسی و تاثیراتش در افزایش فروش کسبوکار بازارشناسی به روند تحقیق و مطالعهی بازاریابان و کارفرمایان در مورد منطقهی جغرافیایی، نوع رفتار مشتریان، سبک سلیقه و حتی میزان بودجهی آنها برای خرید محصولات و خدمات گفته میشود. این روند از تحقیق و مطالعات به کارفرمایان اجازه میدهد تا بدانند که چه محصولاتی در...
-
نقش بازارداری در رشد رو به مثبت کسبوکارها
سهشنبه 31 اردیبهشت 1398 17:09
بازارداری چیست و چگونه باعث افزایش مشتری کسب و کار می شود؟ بازارداری یکی از زیرمجموعههای بازاریابی است که میتواند در صورت روند صحیح آن، کسبوکار را به سوی موفقیت حتمی سوق دهد و به تمامی اهدافش برساند. بازارداری همانطور که از اسمش پیداست به معنای حفظ و نگهداری بازار عرضه است که میتواند تاثیر دوچندانی بر روی افزایش...
-
تلاش برای حفظ مشتری؛ از نان شب واجبتر
یکشنبه 29 اردیبهشت 1398 12:54
مهمترین اقدام برای موفقیت در بازار ، تلاش برای حفظ مشتری است نگهداری و حفظ مشتری، مهمترین زمینه برای رشد و پیشرفت کسبوکار در بازار است. علاوه بر اینکه جذب و ترغیب مشتری کاری بسیار پیچیده و با اهمیت و هزینه بالا به نظر میرسد، باید بگوییم که حفظ مشتری نیز تاثیر بسزایی در روند رو به رشد کسبوکار بر عهده دارد که...
-
باشگاه مشتریان و فوایدش برای مشاغل و مشتریان
یکشنبه 29 اردیبهشت 1398 10:50
نقش بازاریابی در باشگاه مشتریان کسبوکارها زمانی که بحث وفاداری مشتریان در کسبوکارها مطرح میشود، بیتردید افراد سراغ تکنیکها و راههایی برای ایجاد هماهنگی با اعضای تیم فروش و نوع رفتار با مشتریان و شیوههای وفادار کردن آنها میروند تا بتوانند بهترین راه را برای ایجاد وفاداری مشتریان در کسبوکارشان پیش بگیرند....
-
مشتری وفادار و دغدغههای موجود در کسبوکار
سهشنبه 24 اردیبهشت 1398 12:57
مشتری وفادار در اصل به چه معناست؟ وفادار بودن در واقعیت به معنای ایجاد روابطی دو طرفه است که در دنیای کار و تجارت مفاهیم و تعاریفی دارد که باید مشتری و کسبوکار به صورت هماهنگ با هم بدان دقت کنند. اگر وفاداری مشتریان توسط کسبوکار بازخوردی نداشته باشد و یا لطمهای به آن وارد شود بیشک مشتری وفادار همانند قبل رفتار...
-
مارکتینگ را در جهت درستش قرار دهید
دوشنبه 23 اردیبهشت 1398 10:37
همجهت بودن حرکت تیم بازاریابی و جذب مشتری در کسبوکارها امروزه با وجود بخش عظیمی از اطلاعات و مقالات در زمینهی جذب مشتری، رقبای مختلف با هم در شرایط مطلوب یا نامطلوب در حال رقابت هستند. بهترین نوع پیشرفت مشاغل در زمینهی کاریشان، انتخاب مناسبترین گزینه برای رسیدن به موفقیت است که با کمی مطالعه و نگاهی دقیقتر در...
-
رابطهی افزایش مشتری با روانشناسی رنگ
یکشنبه 22 اردیبهشت 1398 14:55
تاثیر روانشناسی رنگ در افزایش مشتری شاید برای برخی از کسبوکارها غیر قابل باور باشد که تجربههای فردی، نوع سلیقه و فرهنگ مصرفکنندگان نیز در رنگ مورد علاقه و جذب مشتریان به مشاغل بستگی دارد و هر دسته از مشتریان با رنگ خاصی جذب کسبوکارها و خرید از محصولاتشان میشوند. اما در حالت کلی محققان، در مورد اکثریت جامعه و...
-
تاثیر کارت مجازی بر افزایش فروش و مشتری
چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398 16:50
تاثیر بازاریابی بر درک بهتر کارت مجازی برای مشتریان برنامهها و کارتهای وفاداری در سالهای گذشته، موجب تعاملات بیشتر میان کسبوکارها و مشتریان شده است. در ابتدا مشتری باید تصور و سپس تعریفی دقیق از کارت مجازی را در ذهن داشته باشد تا بتواند به راحتی بهترین برنامهی وفاداری را انتخاب کند و به عضویت آن درآید. یکی از...
-
بازاریابی موثر و تاثیراتش در فراهم سازی بستر خرید ارزان
شنبه 14 اردیبهشت 1398 13:00
بازاریابی و راههایی برای بهتر دیده شدن کسبوکارها بازاریابی موفق در کسبوکارها باعث ایجاد فضایی مناسب و بستر خرید ارزان برای مشتریان خواهد شد، در صورتی که تیم بازاریابی و فروش ، تمام عوامل موثر در کسبوکار را در نظر بگیرد و آن را در راستای بهبود روند کسبوکار اجرا نماید. یکی از عواملی که در بازاریابی موفق...
-
اهمیت بازاریابی در توسعه اقتصادی
سهشنبه 10 اردیبهشت 1398 16:45
اهمیت بازاریابی در توسعهی اقتصادی و افزایش فروش کسبوکارها بازاریابی در تمامی فعالیتهای اقتصادی جامعه حائز اهمیت است. در اصل بازاریابی برای رسیدن یک جامعه و در کل تمامی مشاغل به اهدافشان نقش اساسی ایجاد میکند. از گذشته تا به امروز، بازاریابی وجود داشته است و تنها، نوع آن برای رسیدن به اهداف متفاوت است. بازاریابی...
-
آنچه که فراباشگاه امواج به شما هدیه میدهد (اینفوگرافی)
سهشنبه 3 اردیبهشت 1398 16:36
فراباشگاه امواج از ابتدای تاسیس خود بر آن بود که بتواند به خواستههای اعضای خود پاسخ دهد. خب راحت نیست و نبوده و نخواهد بود که تمامی درخواستهای چه از جانب اعضا و چه از جانب کسبوکارها به صورت کامل اجابت شود. اما ما در این مدت تمام تلاش خود را کردهایم تا با انجام بهترین عملکردها و گماردن متخصصترین نیروها اعتماد اعضا...
-
جذب یا حفظ مشتری؟ مسئله این است (اینفوگرافی)
شنبه 31 فروردین 1398 16:55
در اینفوگرافی قبلی نکاتی را در ارتباط چگونگی حفظ مشتری بیان کردیم. اما از قدیم گفتهاند شاید شدن سخت باشد اما ماندن و بقا امری بشدت سختتر است. اگر بخواهیم تمثیل آن را در موضوع خودمان بیابیم باید بیان کنیم جذب مشتری امری بسیار سخت و نیازمند تلاش است اما حفظ آنان و متقاعد ساختن آنها به حضور دوباره و استفاده از خدمات و...
-
برای جذب مشتری چه میتوان کرد؟ (اینفوگرافی)
شنبه 31 فروردین 1398 16:53
پس از شروع کسبوکار اقدامات متعددی صورت میگیرد. مراحلی که به واسطهی نوع کسبوکار و چگونگی برنامهریزیهای انجام شده انجام میشود. اما احتمالا مرحلهای در این میان وجود دارد که در بین تمامی مشاغل و کسبوکارها مشترک است و آن چگونگی جذب و حفظ مشتری است. ما در این اینفوگرافی نکاتی را در ارتباط با این موضوع برای شما به...
-
تفاوت کارت مجازی و کارت وفاداری چیست؟
شنبه 31 فروردین 1398 09:56
کارت مجازی و راهی جدید در دنیای کسبوکار کارت مجازی، راهی جدید از برنامههای ارائهی خدمات به مشتریان محسوب میشود. کارت مجازی، راهی جدید دردنیای کسبوکار است و نسخهی به روز شدهی همان کارت وفاداری فیزیکی است که اکثر مشاغل آن را به مشتریانشان ارائه میدادند. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و راههایی جدید، کارت مجازی...
-
دریافت اطلاعات اولیه خریداران و رسیدن به حفظ مشتری
چهارشنبه 28 فروردین 1398 12:32
عواملی که در نگهداری و حفظ مشتری موثر است حفظ مشتری از جذب مشتری اهمیت بیشتری در کسبوکار و رسیدن به موفقیت دارد. حفظ مشتری زمانی صورت میگیرد که خریداران از کسبوکار مورد نظر رضایت لازم را داشته باشند. از جمله کارهایی که برای حفظ مشتری در هر کسبوکاری لازم است انجام شود، پیگیری نیازهای مشتریان در بازههای زمانی...
-
جذب مشتری یکی از عواملی است که کسبوکارتان را بین رقبا بهتر نشان خواهد داد
چهارشنبه 28 فروردین 1398 10:28
جذب مشتری و راههای بهتر دیده شدن بین رقبا مشاغل برای بهتر دیده شدن در دنیای کسبوکارها، تلاش ویژهای انجام میدهند تا بتوانند جذب مشتری را بیشتر در حرفهی خود شاهد باشند. اما باید به این نکته توجه داشت که برای رسیدن مشاغل به گزینهی جذب مشتری، تنها محصولات با کیفیت مناسب کافی نیست. امروزه با وجود منابع اطلاعاتی...
-
افزایش فروش؛ یکی از چند هدف مهم هر کسبوکاری است
سهشنبه 27 فروردین 1398 13:48
افزایش فروش و رسیدن به موفقیت با رعایت چند نکته فرآیند فروش برای کسبوکارهایی که با مطالعه و تحقیق در بازار رقبا وارد میشوند بسیار موفقیتآمیزتر از کسانی است که بدون هیچ اطلاعاتی پا در عرصهی خرید و فروش میگذارند. صاحبان مشاغل برای بهتر دیده شدن در بین مشتریان و بازار تقاضا، باید از استراتژیهایی استفاده کنند که از...
-
خرید ارزان؛ میزان تقاضا و عرضه را افزایش میدهد
سهشنبه 27 فروردین 1398 11:30
خرید ارزان برای چه قشری از جامعه است؟ در گذشته برای خرید و فروش دستهبندیهایی وجود داشت که اکثر مشاغل و مشتریان به این مورد توجه میکردند. اما امروزه با وضعیت موجود اقتصادی، میزان تورم و سطح درآمد مردم، اکثرا به دنبال خرید ارزان و محصولی با کیفیت مناسب هستند. خرید ارزان برای مشتریانی بهتر است که به دنبال برند نیستند....
-
افزایش مشتری با جلب رضایت مصرفکننده قابل دسترسی است
دوشنبه 26 فروردین 1398 13:30
ارائهی خدمات به مشتریان چه تاثیری در رسیدن به افزایش مشتری دارد؟ طبق تحقیقات انجام شده، ارائهی خدمات تاثیر بسزایی در افزایش مشتری دارد. ارائهی خدمات مناسب باعث میشود تا کسبوکار رضایت مشتری را بدست آورد و بتواند از این طریق به تعداد مشتریانش بیفزاید. ما در این مقاله به بررسی ارائهی خدمات و مزایایی که باعث رسیدن...
-
باشگاه مشتریان؛ راهی برای بهترین خرید و دریافت خدمات مشتریان
یکشنبه 25 فروردین 1398 12:32
باشگاه مشتریان برای راحتی خریداران باشگاه مشتریان یا همان برنامههای وفاداری مشتریان نه تنها برای بهتر دیده شدن کسبوکارهاست بلکه برای دسترسی آسان مشتریان به مشاغل و دریافت خدمات بهتر نیز به شمار میآید. باشگاه مشتریان مختلفی در عرصهی کسبوکارها وجود دارد که مشتریان باید بهترین آنها را برای عضویت انتخاب کنند و جزء...
-
کارت مجازی یا شناسنامهی کسبوکار؟
یکشنبه 25 فروردین 1398 10:39
کارت مجازی چیست و برای چه منظوری مورد استفاده قرار میگیرد؟ کارت مجازی، فرمت الکترونیکی کارت وفاداری است که شامل نام، آدرس و اطلاعات تماس مشتریان میباشد. کسبوکارها میتوانند با کارت مجازی به راحتی از طریق ایمیل به مشتریان اطلاعرسانی کنند. کارت مجازی حاوی کلیپهای صوتی و تصویری است و مشتریان میتوانند از روی نقشه...
-
مشتری وفادار بودن، مزایا و خدماتی متنوع را در بر دارد
شنبه 24 فروردین 1398 17:06
مشتری وفادار چه مزایایی را از کسبوکار دریافت خواهد کرد؟ مشتری وفادار بودن از جانب مصرفکننده و خریدار، در اصل تنها یک نگرش است. نیمی از عوامل تبدیل خریدار به مشتری وفادار بستگی به کسبوکار و مسائلی دارد که آنها برای وفاداری مشتریانشان انجام میدهند، اما نباید نوع شخصیت مشتریان را نادیده گرفت. برخی از مشتریان هستند...
-
نگذارید رونق کسب و کار در حد یک آرزو باقی بماند2 (اینفوگرافی)
شنبه 24 فروردین 1398 17:04
در اینفوگرافیهای قبلی در ارتباط با موضوع چگونگی رشد و توسعه کسبوکار مطالب متعددی را کار کردیم. سوال و مسئلهی اصلی که در ذهن مخاطبین ما وجود دارد این است که راه توسعه کسبوکار آن هم به شیوه مطلوب چیست؟ افزایش فروش و مشتری و در نتیجه رونق کسبوکار روش خاص خود را دارد. اولین آنها توجه به برنامههای از پیش تعیین شده...
-
حفظ مشتری؛ راهی که با چند تکنیک قابل دستیابی است
شنبه 24 فروردین 1398 15:15
تعریفی به صورت خلاصه از حفظ مشتری در کسبوکارها حفظ مشتری در کسبوکار یکی از گزینههایی است که مستقیما به رفتار تیم فروش و صاحب کسبوکار بستگی دارد. مشاغل میتوانند به توصیههای موجود در بازار کار توجه کنند تا بتوانند در زمینهی حفظ مشتری پیشرفت چشمگیری داشته باشند. فراباشگاه امواج برای حفظ مشتریان خود و سایر...
-
جذب مشتری از راههای جدید و متفاوت
چهارشنبه 21 فروردین 1398 15:08
جذب مشتری با وبسایت و رسانههای اجتماعی رسانههای اجتماعی و وبسایت برای رشد کسبوکارها همانند دریا وسعت دارد. مشاغل به راحتی میتوانند با تبلیغات در فضای رسانههای اجتماعی به افزایش جذب مشتری و ترغیب آنها به خرید بپردازند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و باز بودن فضای شبکههای اجتماعی بسیاری از کسبوکارها تنها فروششان...
-
افزایش فروش با بهکارگیری استراتژیهای موثر
چهارشنبه 21 فروردین 1398 12:44
رسیدن به افزایش فروش در کسبوکارها چگونه است؟ فروش و درآمد در کسبوکار به یک معناست و تنها در نوع اهدافشان با هم تفاوت دارند. افزایش فروش در مشاغل زمانی صورت میگیرد که کارفرما با برنامهریزی در راستای ارائهی خدمات گام بردارد. اما در اصل تعاریف کلمات فروش و درآمد با هم متفاوت است چون فروش به تعداد محصولات فروش رفته...
-
خرید ارزان؛ باعث افزایش بازار تقاضا میشود
سهشنبه 20 فروردین 1398 15:13
خرید ارزان به معنای بیکیفیت بودن محصول است؟ شاید شنیده باشید که برخی میگویند هیچ ارزانی بی دلیل نیست. این جمله نشان از بیکیفیتی محصولاتی است که مشتریان با قیمت پایینتری خریداری میکنند اما باید بگوییم که این جمله در اصل درست نیست. به قول معروف همه را با یک چوب زدن کار درستی نیست. اینکه همهی کسبوکارهایی که...