-
افزایش مشتری به عواملی همچون برنامهریزی و مطالعهی صاحبان کسبوکار بستگی دارد
سهشنبه 20 فروردین 1398 12:47
چگونه افزایش مشتری در پیشرفت کسبوکار موثر خواهد بود؟ مشتری یکی از عوامل حیاتی تمام کسبوکارهاست. از زمانی که فرآیند خرید و فروش برای ادامهی حیات انجام میشد فعالیتهایی برای رضایت مشتریان در حال اجرا بود. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و سطح اطلاعات مشتریان در زمینهی خرید و فروش، جلب رضایت و جذب و نگهداری آنها...
-
کارت مجازی؛ دریچهای به سمت آینده
دوشنبه 19 فروردین 1398 13:55
کارت مجازی چه طور کار میکند؟ کارت مجازی به مشتریان کمک میکند تا کسبوکار مورد نظرشان را به صورت آنلاین پیدا کنند. با پیدایش کارت مجازی در عرصهی کسبوکارها و فعالیتهای خرید و فروش کار را برای هر دو طرف آسان کرده است. مشتریان با کمترین هزینه و در کوتاهترین زمان میتوانند به رفع نیازها و دریافت خدمات بپردازند....
-
باشگاه مشتریان؛ راهی برای وفادارسازی مشتریان
دوشنبه 19 فروردین 1398 11:34
ایجاد وفاداری مشتریان با باشگاه مشتریان باشگاه مشتریان پلتفرمی است تا مشتریان بتوانند از خدمات و مزایای کسبوکارها استفاده کنند. امروزه اکثر مشاغل و مشتریان با مبحث باشگاه مشتریان آشنایی دارند و برای بدست آوردن مشتریان وفادار و همیشگی از این سیستم استفاده میکنند. فراباشگاه امواج ، باشگاه مشتریانی است که در راستای...
-
افزایش فروش؛ از رویا تا واقعیت (اینفوگرافی)
یکشنبه 18 فروردین 1398 15:19
افزایش فروش؛ کلید واژهی بسیاری از سوالات است. سوالاتی که گویا امروز پاسخ خاصی برای آنها نیست. به قول یک بنده خدایی که میگفت سوال و کلید اصلی افزایش مشتری است. کو مشتری آقا؟ تو مشتری را به من نشان بده من خودم افزایش فروش را برایت معنی میکنم. اما واقعیت این است که پاسخ در جای دیگری است. کم نیستند کسانی که کام تلخ...
-
مشتری وفادار؛ منبع درآمدی دائمی به حساب میآیند
یکشنبه 18 فروردین 1398 15:07
روشهایی برای تبدیل مصرفکننده به مشتری وفادار بهترین کار برای تبدیل مصرفکنندگان به مشتری وفادار برخورد صحیح با آنهاست. مشتری وفادار کسی است که کسبوکارتان را به تمامی رقبا برای رفع نیازهایشان ترجیح میدهند. شما به عنوان صاحب کسبوکارتان زمانی میتوانید به مشتری وفادار دسترسی داشته باشید که خدمات مناسب به آنها...
-
حفظ مشتری بحثی جدی و مهم در راه رسیدن کسبوکارها به موفقیت است
شنبه 17 فروردین 1398 14:05
شیوههایی آسان و کوتاه برای حفظ مشتری در کسبوکار بیشک مدیران موفق در حرفهی کاریشان به اهمیت حفظ مشتری پی بردهاند که بیدریغ برای آن تلاش میکنند. حفظ مشتری از تمام عوامل موثر در کسبوکار و افزایش درآمد اهمیت بیشتری دارد که هنوز مشاغل به آن پی نبردهاند. فراباشگاه امواج برای حفظ مشتری باشگاه مشتریانش ، از...
-
چگونه یک باشگاه مشتریان خوب داشته باشیم (اینفوگرافی)
شنبه 17 فروردین 1398 12:15
اگر صاحب یک کسبوکار هستید احتمالا موضوع باشگاه مشتریان را بارهای بار از این و آن شنیدهاید. امروز کم نیستند برندهای معتبر و بزرگ و کوچکی که این موضوع را جدی گرفتهاند و به انواع و انحای مختلف در حال کار بر روی باشگاه مشتریان خود هستند. اگر یک نیم نگاهی که به تبلیغهای تلویزیونی بیاندازید و یا اگر وقت این کار را...
-
جذب مشتری و راههای رسیدن به کسب درآمد بیشتر
شنبه 17 فروردین 1398 11:58
نحوهی جذب مشتری برای کسبوکارها کسبوکارها میتوانند با ایجاد طرح و ایدهای متفاوت به وفادارسازی مشتریان بپردازند. یکی از راههای متناسب برای جذب مشتری، وفادارسازی آنهاست. فراباشگاه امواج، باشگاه مشتریانی است که تمام تلاشش را بیشتر برای وفادار سازی مشتریان انجام میدهد. مشتریانی که در فراباشگاه امواج به صورت رایگان...
-
افزایش فروش؛ کاهش مصرف بودجه و کسب درآمد بیشتر را در پیش دارد
یکشنبه 11 فروردین 1398 12:37
راههایی برای رسیدن به افزایش فروش برای رسیدن به افزایش فروش در عرصهی کسبوکارتان تنها باید تمرکز خود و تیم کاریتان را بر روی جذب و حفظ مشتری بگذارید تا بتوانید به صورت حتمی به افزایش فروش و درآمد دست پیدا کنید. باشگاه مشتریان فراباشگاه امواج ، پلتفرمی است که بیشترین تلاش خود را برای حفظ مشتریانش انجام میدهد....
-
نگذارید رونق کسبوکار در حد یک آرزو بماند (اینفوگرافی)
شنبه 10 فروردین 1398 14:04
غالب صاحبان کسبوکار یک سوال اصلی را در ذهن خود دارند و آن هم این است که چه روندی است که ما را به رونق میرساند. واقعیت این است استراتژیهای متعددی بر حسب چگونگی کسبوکارها موجود است و بایستی با توجه به شرایط محیطی اقدام به ایجاد استراتژی نمود. ما نیز در این اینفوگرافی تصمیم بر این داریم تا چند نمونه از مواردی را که...
-
کارت مجازی چیست؟
شنبه 10 فروردین 1398 13:55
تعریفی از کارت مجازی کارت مجازی کارتی برای ارائهی خدمات کسبوکارها به مشتریان است. کارت مجازی این امکان را به کسبوکارها میدهد تا بتوانند اطلاعات دقیقی از مشتریانشان را جمعآوری کنند و از این طریق به تبلیغات محصولات و حرفهی خود بپردازند. فراباشگاه امواج ، باشگاه مشتریانی است که برای ارائهی خدمات بهتر به...
-
افزایش مشتری و موفقیتی حتمی برای کسبوکارها
چهارشنبه 7 فروردین 1398 15:10
چگونه کسبوکارها به افزایش مشتری خواهند رسید؟ اکثر کسبوکارها برای ارتقاء سطح کاریشان به افزایش مشتری فکر میکنند و برای رسیدن به آن در تلاش هستند اما نمیدانند که حفظ و نگهداری از مشتریان فعلیشان تاثیر بیشتری در افزایش مشتری خواهد داشت. شاید سوال برایتان پیش آید که چگونه مشتری فعلی میتواند در افزایش مشتری...
-
خرید ارزان؛ بهانهای برای بهترین انتخاب
سهشنبه 6 فروردین 1398 15:20
خرید ارزان به چه معناست؟ خرید ارزان به معنای خرید محصولات و کالاهایی است که با قیمت مناسب و کیفیت متناسب در بازار عرضه میشود. برخی معتقدند خرید ارزان به معنای دریافت محصولات بیکیفیتی است که کسبوکارها و مشاغل تنها به فکر فروش بالای خود هستند و به نیاز مشتریان توجهی ندارند. در صورتی که این نوع تفکر بسیار اشتباه بوده...
-
مشتری وفادار یکی از دلایل اصلی موفقیت مشاغل محسوب میشود
دوشنبه 5 فروردین 1398 15:36
انواع مختلف مشتری وفادار در کسبوکارها مشتری وفادار در کسبوکارها انواع مختلف دارند که در این مقاله به بررسی آنها میپردازیم. دستهای از مشتریان هستند که از کسبوکار و فروشگاهی خاص رضایت کامل دارند و تنها از یکجا خریدهایشان را انجام میدهند اما وفاداری ندارند. این دسته از مصرفکنندگان، مشتریان خطرناک نامیده...
-
باشگاه مشتریان یا برنامهی وفاداری مشتریان چه ویژگیهایی باید داشته باشد؟
سهشنبه 28 اسفند 1397 12:50
بهترین باشگاه مشتریان یا همان برنامهی وفاداری چه ویژگیهایی دارد؟ وفادار ماندن مشتریان به نام تجاری کسبوکاری خاص کار آسانی نیست. به همین منظور تلاش اکثر مشاغل برای بدست آوردن مشتریان وفادار و حفظ آنها قابل درک است. امروزه کسبوکارها برای ایجاد وفاداری مشتریانشان از راههای مختلف استفاده میکنند تا بتوانند از آنها...
-
موفقیت در مدیریت تجربه مشتری (اینفوگرافی)
دوشنبه 27 اسفند 1397 17:16
در اینفوگرافی قبلی بیان داشیتم که استفاده از برنامههای وفاداری تا به چه میزان مهم و تاثیرگذار در رفتار مشتری است. با استفاده از این برنامه و بررسی اطلاعات و نیازهای مشتریان میتوانید بهترین نوع تجربه را برای آنها بسازید. به گونهای که علاوه بر استفاده از محصول یا سرویس شما برای بار نخست برای دفعات بعدی نیز سراغ شما...
-
چرا برنامه وفاداری برای کسب و کارها اهمیت زیادی دارد؟ (اینفوگرافی)
دوشنبه 27 اسفند 1397 17:14
در سری قبلی اینفوگرافیها بیان کردیم که توجه به برنامههای وفاداری تا چه اندازه مهم و تاثیرگذار هستند. بد نیست بدانید بزرگترین برندها و کمپانیها با استفاده از چنین برنامهای برای مشتریان خود توانستند خیل عظیم مخاطبین خود را بدست آورند. حتی کسبوکارها و مراکز صنفی کوچک نیز با توجه به اینگونه برنامهها توانستند قامت...
-
جذب مشتری؛ فرآیندی موثر در کسبوکارها
دوشنبه 27 اسفند 1397 14:56
چگونگی جذب مشتری در کسبوکار اکثرا کسبوکارها از نداشتن درآمد و میزان سود پایین میترسند اما باید بدانند که ترس واقعی زمانی است که نتوانند در جذب مشتری موفق باشند و در این مسیر به موفقیت برسند. بحث جذب مشتری زمانی انجام خواهد شد که کسبوکار راهحلهای مناسبی را در سر داشته باشد و بهترین فرآیند خرید و فروش را برای...
-
مشاغل تلاش ویژهای برای حفظ مشتری باید انجام دهند تا به افزایش درآمد برسند
دوشنبه 27 اسفند 1397 11:48
چگونه حفظ مشتری در کسبوکار اثر خواهد گذاشت؟ تلاش صاحبان کسبوکار برای نگهداری و حفظ مشتری بی دلیل نیست چون آنها پس از گذشت مدت زمانی از استارت حرفهی شغلیشان درک میکنند که هیچ عاملی به اندازهی حفظ مشتری اهمیت ندارد. تا زمانی که مشاغل به اهمیت ویژهی حفظ مشتری در کسبوکارشان پی نبرند نمیتوانند پلههای پیشرفت و...
-
افزایش فروش؛ با استراتژیهایی موثر و کم هزینه
یکشنبه 26 اسفند 1397 12:13
استراتژیهایی برای افزایش فروش در کسبوکار یکی از گامهای مهم در فرآیند فروش و رسیدن به افزایش فروش در کسبوکار، پیدا کردن افراد و مشتریان جدید برای خرید محصولات و خدماتی است که به صورت متنوع ارائه خواهد شد. مشاغل برای رونق کسبوکارشان مجبور به ایجاد تنوع در محصولات و خدماتی است که به مشتریان ارائه خواهند داد اما...
-
افزایش مشتری با افزایش درآمد همراه است
شنبه 25 اسفند 1397 12:27
چند راهنمایی برای افزایش مشتری در کسبوکار داشتن برنامهای مشخص برای استارت و ادامهی کار امری بسیار مهم و جدی بشمار میآید. برنامهای که میتواند اشتباهات شما را مشخص کند و برای رسیدن به اهدافتان شما را یاری رساند. امروزه اکثر کسبوکارها با ایجاد وبسایت برای مجموعهی کاریشان سعی بر این دارند تا بتوانند مشتریان...
-
چرا همه چیز به داشتن برنامه وفاداری گره خورده است؟
شنبه 25 اسفند 1397 09:51
دیگه شما که غریبه نیستید. اوضاع اقتصادی حال حاضر ما اونقدری اسفبار و بد هست که شاید حتی دل و دماغ فکر کردن به این چیزها رو هم نداشته باشید. خب حق هم دارید. ما هم ابتدا فکر میکردیم تنها راه فرار از این حجم ناملایمات اقتصادی این هست که بشینیم و امید به روزی داشته باشیم تا این وضع تغییر کنه تا شاید کمی هم وضع ما بهتر...
-
چرا باید برنامه وفاداری داشت؟
شنبه 25 اسفند 1397 09:49
در اینفوگرافیهای قبل بیان کردیم که داشتن برنامه وفاداری از اوجب واجباته. نه اینکه ادعا کنیم تمام برندها و یا کمپانیهای موفق با چنین برنامهای کارشون رو پی بردند. نه! اما می خواهیم بگوییم تمامی آنها از یک جایی به بعد به این نتیجه رسیدند که داشتن برنامههای وفادارسازی مشتری مهمترین رکن جذب و حفظ مشتری است. از برندهای...
-
تعریفی دقیق از کارت مجازی
چهارشنبه 22 اسفند 1397 12:10
کارت مجازی چیست؟ کارت مجازی شامل اطلاعات تماس، مانند شمارهی تلفن، آدرس ایمیل و سایر اطلاعاتی که از مشتریان میتوانید دریافت کنید است. شما میتوانید از کارت مجازی برای اضافه کردن اشخاص به لیست تماس مخاطبینتان استفاده کنید یا افراد شما را به لیست مخاطبین خود آسانتر اضافه کنند. همچنین میتوانید از کارت مجازی برای وارد...
-
باشگاه مشتریان و سبقت با سرعت بالا از سایر رقبا
سهشنبه 21 اسفند 1397 11:44
دستیابی به افزایش و وفاداری مشتریان با ایجاد باشگاه مشتریان طبق تحقیقات انجام شده، تنها کیفیت و قیمت مناسب محصولات باعث ایجاد وفاداری و افزایش مشتری نخواهد بود مگر اینکه فضایی جدید برای مشتریانتان در نظر بگیرید و از این طریق به ارائهی خدمات به آنها بپردازید. فضای جدید میتواند ایجاد باشگاه مشتریان یا همان برنامهی...
-
رفع نیازهای مشتریان با خرید ارزان
دوشنبه 20 اسفند 1397 12:17
مشتری برای پیدا کردن کسبوکار و فروشگاهی که بتواند از آن خرید ارزان همراه با کیفیت مناسب محصولات را دریافت کند مجبور است تحقیقی در بازار عرضه داشته باشد و مناسبترین آنها را انتخاب کند. فراباشگاه امواج ، باشگاه مشتریانی است که اعضای متعددی از کسبوکارهای متنوع و مصرفکنندگان را در بر دارد و مسیر را برای تمام اعضایش...
-
حفظ مشتری؛ استراتژی رسیدن به موفقیت
یکشنبه 19 اسفند 1397 13:30
قواعدی برای حفظ مشتری طبق تحقیقات انجام شده نشان داده شده است که نگهداری و حفظ مشتری از جذب و ترغیب مجدد مشتریان اهمیت بیشتری دارد. به همین منظور است که اکثر کسبوکارها به دنبال مراقبت از مشتریان فعلیشان هستند و برای رسیدن به حفظ مشتری تمام تلاششان را میکنند. فراباشگاه امواج، باشگاه مشتریانی است که اعضای متعددی از...
-
مشتری وفادار؛ شانسی برای پیشرفت در کسبوکار
شنبه 18 اسفند 1397 14:39
معیارهای مشتری وفادار چیست؟ وفاداری مشتریان را میتوانید تنها با رضایت از آنها از محصولات و به طور کلی نوع فعالیت کسبوکارتان بدست آورید. مشتری وفادار کسی است که به کسبوکار شما نه تنها برای رفع نیازهای خود مراجعه میکند بلکه انتظار دارد در ازای خرید و پرداخت پول، خدماتی ویژه و مفید نیز دریافت کند. مشتری وفادار برای...
-
افزایش مشتری تنها یک راه نیست بلکه شامل چندین استراتژی است
شنبه 18 اسفند 1397 12:27
چند استراتژی برای افزایش مشتری 1. افزایش مشتری با فروش زیاد برای اینکه به افزایش مشتری دست یابید باید بیشتر محصولات و خدماتتان را بفروشید. با افزایش فروش و رسیدن به این مرحله قطعا ارتباطتان با مشتریان کمتر خواهد شد اما باید سعی کنید روابط کسبوکارتان را با مشتریان حفظ کنید و به مرور زمان برای بهتر شدن آن تلاش کنید....
-
چرا باید از برنامه وفاداری استفاده کرد؟ (2)
شنبه 18 اسفند 1397 10:18
روز گذشته و در اینفوگرافی قبل عنوان کردیم بسیاری از صاحبان ایده و کسب و کار با مد نظر قرار دادن شرایط اقتصادی و برنامه ریزی مطلوب می توانند تجارت خود را به طریقی مطلوب به سمت پله های موفقیت رهنمون سازند. قطع به یقین بکارگیری برنامه های وفاداری و استفاده از آن می تواند فرایند حفظ و جذب مشتری را به بهترین نحو مطلوب برای...