اکثرا کسبوکارها از نداشتن درآمد و میزان سود پایین میترسند اما باید بدانند که ترس واقعی زمانی است که نتوانند در جذب مشتری موفق باشند و در این مسیر به موفقیت برسند. بحث جذب مشتری زمانی انجام خواهد شد که کسبوکار راهحلهای مناسبی را در سر داشته باشد و بهترین فرآیند خرید و فروش را برای مشتری ایجاد کند. فراباشگاه امواج برای جذب مشتری کسبوکارها در زمینههای مختلف فعالیتشان مقالاتی تهیه کرده است تا بتوانند همهی اقشار از آن استفاده کنند و در روند بهبود فعالیتشان بدون صرف هزینهای آن را پیش بگیرند.
یکی از شرایط جذب مشتری در مشاغل متفاوت، بازاریابی مناسب است. بازاریابی بهترین استراتژی در جذب مشتری است. کسبوکارها پس از ایجاد فضایی مناسب برای بازاریابی، باید هر چند ماه یکبار روند پیشروی در جذب مشتری و میزان درآمدشان را بسنجند و تاثیراتش را بررسی کنند تا بتوانند در کوتاهترین زمان و با کمترین هزینه به بهترین روش در جذب مشتری دست یابند.
زمانی که کسبوکارها تمام پارامترهای فروشگاه متناسب و قابل انتظار مشتریان را داشته باشند بیشک جذب مشتری را نیز در پی خواهند داشت. خیلی از مشتریان با احساس رضایتی که از فروشگاه یا شرکت خاصی دارند قطعا به دوستان و آشنایانشان معرفی خواهند کرد تا آنها نیز بتوانند خریدی مطمئن را داشته باشند و از مزایا و خدماتشان بهره ببرند.
کسبوکارهای مختلف با زمینههای فعالیتی متفاوت میتوانند از پیشرفت تکنولوژی استفادههای بهینهای داشته باشند. یکی از بهترین و کمهزینهترین ابزارها برای رسیدن به جذب مشتری در کسبوکار تبلیغات در فضای مجازی است که بازخورد خوبی را در پیش خواهد داشت. وبسایت فضایی است که مشاغل میتوانند محصولات، خدمات ارائه شده، فضای کاری و حتی تیم در حال فعالیت را با ایجاد کلیپهای تصویری و یا در قالب عکس به مشتریان نشان دهند تا با دید بازتری به خرید و دریافت خدمات بپردازند. شما به عنوان صاحب کسبوکارتان قادر هستید تا مشتریان را از طریق تبلیغاتی که در شبکههای اجتماعی همانند توییتر، فیسبوک و اینستاگرام ایجاد میکنید به راحتی جذب و ترغیب به خرید و حتی عضویت به عنوان مشتری وفادار کنید.
سعی کنید برای ایجاد فضایی مجازی در کسبوکارتان از افراد خبره استفاده کنید تا از تمام نواقص کار با خبر باشند و راه چارهای مناسب را در نظر داشته باشند و به بهترین شکل کار را پیش ببرند.
کسبوکارهای بزرگ برای ایجاد ارتباط نزدیکتر با مشتریان و توانایی پاسخگویی به آنها از فضای مجازی و دنیای اینترنت استفادههای بیشتری میکنند تا بتوانند در کوتاهترین زمان مشتریانشان را ساپورت کنند.
فراباشگاه امواج برای دسترسی آسان مشتریان به تمام کسبوکارها و در ارتباط بودن اعضا از قبیل مصرفکنندگان و مشاغل با فراباشگاه امواجو رفع تمامی سوالاتشان به صورت آنلاین به فعالیتش ادامه میدهد تا مشتریان نیز به این مجموعه اعتماد بیشتری داشته باشند. اهداف اعضا با هم در فراباشگاه امواج به دو دسته است، مصرفکنندگانی که در پی رفع نیازهایشان هستند و به دنبال کسبوکاری خاص با کیفیت خوب محصولات و قیمت مناسب و کسبوکارهایی که به دنبال افزایش مشتری، درآمد بیشتر و جذب مشتری هستند. ما در فراباشگاه امواج قصد داریم تا بتوانیم بستری امن برای اعضایمان ایجاد کنیم تا همگی به اهدافمان دسترسی داشته باشیم.
مطالعه در سایت مرجع
نویسنده: مارال معلم طبرسی