-
چرا باید از برنامه وفاداری استفاده کرد؟ (1)
شنبه 18 اسفند 1397 10:14
امروزه بسیاری از صاحبان ایده و کسب و کار با توجه به تجارب متعدد و زیادی که به دست آورده اند به این نتیجه رسیده اند که استفاده از برنامه های وفاداری پلی است برای طی مسیر موفقیت. بی خود نگوییم که در این بازار خراب و راکد چه کس دل به این کارها می دهد؟ اتفاقا برعکس. بسیاری از کسب و کارها و بیزینس من های موفق و مقتدر درست...
-
جذب مشتری و حرکت به سوی موفقیت
چهارشنبه 15 اسفند 1397 14:37
جذب مشتری در کسبوکارهای کوچک روند تکراری در هیچ چیزی مناسب نیست حتی کسبوکارها و خرید و فروش اما گاهی مطالعه بر روندی که سایر کسبوکارها پیش میروند بهترین کار است تا هزینهی اضافی از نظر مالی و زمانی نداشته باشید و با شرایط مطمئنی قدم در راه جذب مشتری کسبوکارتان بگذارید. فراباشگاه امواج علاوه بر اینکه باشگاه...
-
باشگاه مشتریان و اهدافی که با ایجاد آن قابل دسترسی خواهد بود
چهارشنبه 15 اسفند 1397 12:40
باشگاه مشتریان راهی برای جلب اعتماد مشتریان برای رسیدن به موفقیت در کسبوکارتان شما مجبور هستید تا برخی از فعالیتها را برای جلب اعتماد مشتریانتان انجام دهید. یکی از آنها ایجاد فضایی مناسب و امن برای مطالعات و تحقیقات مشتریانتان است تا بتوانند از این طریق با محصولات جدید، خدمات ارائه شده و حتی برخی از اخبار روز دنیا...
-
خرید ارزان دلیل بیکیفیتی محصولات نیست
سهشنبه 14 اسفند 1397 13:04
خرید ارزان چگونه انجام میشود؟ خرید ارزان زمانی انجام خواهد شد که در بازار تقاضا بودجه برای خرید محصول کم باشد و بازار عرضه نیز محصولات و خدمات را با قیمتهای زیادی به مشتریان ارائه دهند. در اینصورت مشتری به دنبال خرید محصولات و خدماتی میگردد که قیمت مناسبتری همراه با کیفیت خوب دارد. خرید ارزان برای قشری از جامعه...
-
حفظ مشتری یا جذب مشتری، کدامیک در روند بهبود کسبوکار موثرتر است
سهشنبه 14 اسفند 1397 11:15
مزایای حفظ مشتری حفظ مشتری و جذب مشتری دو بحث جدا از هم هستند که کسبوکارها باید از همان ابتدای استارت کارشان مشخص کنند که به دنبال کدامیک هستند. طبق تحقیقات انجام شده و روند سایر کسبوکارها نشان داده شده است که حفظ مشتری و تلاش برای رسیدن به آن مهمتر و موثرتر از جذب مشتری جدید است. فراباشگاه امواج برای رسیدن...
-
مشتری وفادار؛ همراهی همیشگی برای کسبوکار
دوشنبه 13 اسفند 1397 15:15
مشتری وفادار و نحوهی وفادارسازی آنها تقویت ارتباط با مشتریان در کسبوکارها بحثی بسیار مهم است که تنها از طریق نحوهی برخورد فروشندگان یک مجموعه و نوع خدمات و محصولات بدست میآید. مشاغل برای ادامهی حیات کسبوکارشان مجبور هستند روندی را طی کنند تا بتوانند علاوه بر افزایش درآمد و میزان سود بدست آمدهی خود بر روی...
-
افزایش مشتری و رسیدن به موفقیت در کسبوکار
دوشنبه 13 اسفند 1397 11:20
افزایش مشتری در کسبوکارها چیست؟ امروزه با پیشرفت سریع تکنولوژی در دنیای مدرن اکثر مشاغل به جذب و افزایش مشتری میاندیشند اما خیلی از آنها روشهای مناسب را برای این کار نمیدانند و دست به کارهای پر هزینه میزنند. به همین دلیل در این مقاله روشهایی موثر کمهزینه را برای کسبوکارها آوردهایم. شما به عنوان صاحب...
-
باشگاه مشتریان؛ عضویت در آن بهترین انتخاب برای مشتریان است
یکشنبه 12 اسفند 1397 14:52
برنامهی وفاداری مناسب، بزرگترین پاداش برای مشتریان است اکثر مشتریان هنوز با باشگاه مشتریان آشنایی ندارند و تنها این واژه را شنیدهاند اما معنای واقعی آن را نمیدانند. به همین منظور بهتر است مشتریان کمی در این مورد مطالعه انجام دهند و با معنای باشگاه مشتریان و خدماتی که این نرمافزار ارائه میدهد آشنایی پیدا کنند....
-
خرید ارزان؛ دریافت محصولات همراه با خدمات ویژه
یکشنبه 12 اسفند 1397 12:05
خرید ارزان به چه معناست؟ امروزه با وضع اقتصادی موجود در بازار، اکثر مشتریان به دنبال محصولات با کیفیت و قیمت مناسب هستند. دلیل این خواستهی مشتریان بالا بودن نرخ تورم و کمبود بودجهی آنهاست به همین منظور تقاضای کالای با کیفیت را در سطح بازار دارند تا بتوانند از محصولات خریداری شدهی خود برای مدتی طولانی استفاده کنند....
-
جذب مشتری گزینهای است که کاملا به نوع روند کاری کسبوکار بستگی دارد
شنبه 11 اسفند 1397 15:57
ایدههایی برای جذب مشتری در کسبوکارتان مهم نیست که شما در چه کسبوکاری فعالیت دارید و یا ابعاد فروشگاه و شرکت شما چه اندازهای است اما تنها چیزی که در قدم اول اهمیت بسزایی دارد تلاش برای جذب مشتری است چون تا زمانی که مشتری وجود نداشته باشد قطعا درآمدی نیز نخواهد بود. همیشه تقاضاست که بازار عرضه را به فعالیت وا...
-
تبدیل مصرفکننده به مشتری وفادار با انجام چند کار ساده
شنبه 11 اسفند 1397 12:41
چگونه مشتری وفادار در کسبوکار شکل میگیرد؟ اینکه شما به عنوان صاحب کسبوکارتان چه نوع خدمات و چه کیفیتی از محصولاتتان را به مشتریان ارائه میدهید بحثی مهم در شکلگیری مشتری وفادار است. بسته به سبک هر کسبوکار و نوع برخورد فروشندگان، مشتری وفادار تعریف خواهد شد. برای داشتن برنامهای مناسب و رسیدن به موفقیت پلنی...
-
افزایش مشتری کلیدی برای رسیدن به پیشرفت کسبوکار
شنبه 11 اسفند 1397 09:55
شما به عنوان صاحب کسبوکار چه راهکارهایی را برای رسیدن به افزایش مشتری پیش گرفتهاید؟ به دلیل در دسترس بودن مقالات و کتابهای متعدد به صورت الکترونیکی و فیزیکی در زمینهی راههای متفاوت افزایش مشتری و فروش بیشتر، اکثر کسبوکارها اطلاعاتی در این موارد دارند اما مشخصا نمیدانند که چرا با افزایش مشتری به اندازهی مورد...
-
حفظ مشتری و احترام به حقوق آنها
چهارشنبه 8 اسفند 1397 14:36
استراتژیهای حفظ مشتری اولین و سادهترین راه برای حفظ مشتری نگهداری مشتریان فعلی کسبوکارتان است. متوسط کسبوکارها 20درصد مشتریان خود را سالانه به سادگی و با عدم رعایت اصولی پایه و ثابت از دست میدهند و توجهی به این میزان از کمبود در حرفهی شغلی خود نمیکنند و مشکل را در خارج از محدودهی کاریشان میدانند. در صورتی...
-
باشگاه مشتریان؛ نرمافزار خدمات به مشتریانی متفاوت ارائه دهید
چهارشنبه 8 اسفند 1397 11:26
باشگاه مشتریان برای وفادارسازی مشتریان ابزاری مناسب است طبق تحقیقات انجام شده مشخص شده است که مشتریان برای وفادار ماندن به کسبوکاری خاص به دنبال جایی هستند تا بتوانند از آن خدمات و محصولات مناسبی دریافت کنند. یکی از راههای وفادار کردن مشتریان ، ایجاد باشگاه مشتریان مناسب است تا بتوانید از این طریق مصرفکنندگان را...
-
خرید ارزان فرصت مناسبی است تا فروشگاه مورد نظرتان را بیابید
سهشنبه 7 اسفند 1397 14:27
چند راه اشتباه مشتریان در طلب خرید ارزان بسیاری از مشتریان برای داشتن خرید ارزان محصولاتی بی کیفیت را خریداری میکنند و به کسبوکارهای مراجعه میکنند که شناخت کافی ندارند. به همین منظور قصد داریم تا در این مقاله مشتریان را با خرید ارزان مناسب آشنا سازیم. مشتریان باید برای داشتن خرید ارزان در ابتدا محصولی که نیاز...
-
اینترنت اشیا؛پیوست همه چیز با مدرنیته
سهشنبه 7 اسفند 1397 12:48
از دستگاه قهوهساز و لامپ و وسائل نقلیه بگیر تا چه رسد به تمامی تلفنهای همراهی که به دست داریم میتوانند در پروسه اینترنت اشیا نقش عمل کنند. احتمالا بسیاری از ما با این عبارت آشنا هستیم و اگر آشنایی هم نداریم از بس این روزها به گوشمان خورده برایمان جذاب میآید تا بدانیم که این موضوع چه مفهوم و تعریفی دارد . ما نیز...
-
جذب مشتری؛ راهی برای بهبود روند کسبوکارها
سهشنبه 7 اسفند 1397 12:40
ایدههایی برای جذب مشتری در کسبوکارتان جذب مشتری برای کسبوکارها گزینهای است که در عین اهمیت، خیلی از مشاغل به وجود این امر بیتفاوت هستند. ما در این مقاله به اهمیت این موضوع برای تمامی کسبوکارها چه بزرگ و چه کوچک میپردازیم. مشتریانتان را شناسایی کنید هدف از شناسایی مشتریان کسبوکارتان این است که بتوانید...
-
وجود مشتری وفادار برای کسبوکار اهمیت ویژهای را در بر دارد
یکشنبه 5 اسفند 1397 09:52
چند راه برای جذب مشتری وفادار در کسبوکار اکثر مشتریان به دنبال تنها کیفیت خوب محصول، عدهای دیگر به دنبال قیمت مناسب و دستهای دیگر به دنبال هم کیفیت مناسب و هم کیفیت خوب هستند. شما به عنوان صاحب کسبوکارتان باید زمینهی فعالیت و کاری خود را به گونهای تنظیم کنید که تمامی موارد را داشته باشید و زمان مراجعهی مشتری...
-
شهر هوشمند؛ تمام آن چیزی که باید به دنبال آن باشیم. (اینفوگرافی)
یکشنبه 5 اسفند 1397 09:08
شهر هوشمند دقیقا همان چیزی است که سال های سال است همگان به دنبال آن و در تلاش برای دستیابی به آن هستند. در بسیاری از کشورهای توسعه یافته و یا در حال توسعه با تمام قوا به سمت ایجاد مولفه های شهر هوشمند هستند. همان چیزی که ما نیز در امواج به تبعیت از راهکار و مولفه هایش به سمت تحققش پیش می رویم. در اینفوگرافی زیر به...
-
کسبوکارها باید تمام تلاش خود را برای حفظ مشتری انجام دهند
شنبه 4 اسفند 1397 12:20
مزایای حفظ مشتری برای کسبوکار با وجود تکنولوژی اکثر کسبوکارها و شرکتها به اهمیت حفظ مشتری در زمینهی فعالیتشان پی بردهاند و میدانند که برای این امر باید تلاش بیشتری داشته باشند. یکی از مزایای حفظ مشتری، وفادار ماندن مشتریان برای کسبوکار و به گونهای منبع درآمدی ثابت برای شرکتهاست. فراباشگاه امواج، باشگاه...
-
چه کسانی در باشگاه مشتریان عضو خواهند شد
شنبه 4 اسفند 1397 10:30
مشتری وفادار در باشگاه مشتریان کیست؟ اعضای باشگاه مشتریان را تعدادی از افرادی تشکیل میدهند که هر کدام به منظور نیازی خاص عضو شدهاند و از خدمات آن استفاده خواهند کرد. هر یک از اعضای باشگاه مشتریان میتوانند در غالبی متفاوت باشند. به عنوان مثال یا اعضا جزء مشتریان هستند و به دنبال خرید بهتر و یا جزء کسبوکارانی هستند...
-
خرید ارزان به چه معناست
چهارشنبه 1 اسفند 1397 12:45
خرید ارزان چیست؟ یکی از استراتژیهای سرمایهگذاری برای مشتریان خرید ارزان است. مشتریان با توجه به بودجه و نوع سلیقهی خود میتوانند برای خرید با قیمت مناسب از کسبوکارهایی استفاده کنند که متناسب با قیمت، محصولاتی با کیفیت خوب دریافت کنند. فراباشگاه امواج ، باشگاه مشتریانی است که اعضای زیادی را از مشتریان و...
-
میزان جذب مشتری به نوع خدمات و محصولات کسبوکارتان بستگی دارد
سهشنبه 30 بهمن 1397 11:20
مشتری کیست و برای جذب مشتری چه کارهایی را کسبوکار باید انجام دهد؟ هر کسی که نیاز به محصول و خدماتی مشخص داشته باشد را مشتری مینامیم. این مشتری میتواند نیازمند تنها دریافت خدمات و پاسخگویی از جانب کسبوکار شما باشد و یا میتواند محصولی را از شما درخواست کند. با توجه به نوع شغل شما نیازها متفاوت خواهد بود. حال با...
-
گامهای خود را برای رسیدن به افزایش مشتری محکم بردارید
دوشنبه 29 بهمن 1397 13:46
5 مرحله برای ایجاد افزایش مشتری در کسبوکار در این مقاله دربارهی حفظ ارزش مشتریان و رسیدن به افزایش مشتری میپردازیم. راهکارهایی را معرفی خواهیم کرد تا با استفاده از آنها به اهدافتان دسترسی پیدا کنید. 1. مواردی که باعث میشود ارزش مشتریان حفظ شود و منجر به افزایش مشتری خواهد شد با مشتریانتان صحبت کنید و از...
-
مشتری وفادار چگونه میتواند به موفقیت کسبوکار کمک کند
دوشنبه 29 بهمن 1397 11:40
مشتری وفادار باید چه ویژگیهایی داشته باشد؟ طبق تحقیقات انجام شده و مقالات متعددی که در وبسایتهای مختلف وجود دارد نشان داده شده است که جذب مشتریان جدید بسیار پر هزینهتر از نگهداری و حفظ مشتریان فعلی هر کسبوکار است. پس بهترین کار و فعالیت برای کسبوکارها تلاش برای نگهداری و وفادارسازی مشتریان است. مشتری وفادار...
-
نگهداری و حفظ مشتری برای کسبوکارها جزء مهمترینهاست
یکشنبه 28 بهمن 1397 13:20
چند نمونه از استراتژیهای حفظ مشتری طبق تحقیقات انجام شده بزرگترین و بهترین برندها تمام تلاش خود را برای حفظ مشتری کسبوکار خود انجام میدهند. ما در این مقاله به بررسی چند نمونه از این راهکارها میپردازیم. 1. برای رسیدن به حفظ مشتری برنامهای متغیر داشته باشید در کسبوکارها گاهی تنها بهکارگیری تاکتیکها و روشهای...
-
باشگاه مشتریان مناسب برای عضویت مصرفکنندگان کدام است
یکشنبه 28 بهمن 1397 10:44
قانونهایی طلایی برای عضویت در باشگاه مشتریان مناسب اولین قاعده برای عضویت در باشگاه مشتریان مناسب این است که کسبوکار مورد نظر را بسنجید. فناوری و تکنولوژی میتواند در این مسیر شما را کمک کند اما انتظارات را نمیتوان پیشبینی کرد. نگرش یک مشتری نسبت به سایرین تنها یکی از چیزهایی است انسانها را از هم متمایز میکند....
-
تجربه خوبی برای مشتری بسازید. چگونه؟ ما به شما یاد میدهیم.(اینفوگرافی)
شنبه 27 بهمن 1397 16:56
از قدیم گفتهاند کاسب خوب همانی است که بتواند از خرید مشتری، خاطرهای خوب بسازد. همین کار باعث میشود که مشتری به او وفادار شود و وفادار نیز بماند. امروزه نیز با پیشرفت بشر در تمامی موارد، وفادار ساختن مشتری و ایجاد یک تجربه مطلوب برای او کار آسانی نیست. پس بایستی مشتری را دو دستی چسبید و از هر راهی که میشود تجربه...
-
کارت وفاداری؛ خدماتی که با دریافت آن مشتریان احساس رضایت خواهند داشت
شنبه 27 بهمن 1397 11:03
مشتریان از کارت وفاداری چه انتظاراتی میتوانند داشته باشند؟ مشتریان انتظار دارند در قبال دریافت کارت وفاداری از کسبوکار خدماتی متناسب با وفاداری آنها ارائه داده شود. مشتریان به گونهای کارت وفاداری را به چشم گزینهای میبینند که میتوانند از این طریق به نیازهای خود در کوتاهترین زمان و با کمترین هزینه دست یابند....
-
جذب مشتری دستاوردهای دیگری نیز برای کسبوکار به همراه دارد
چهارشنبه 24 بهمن 1397 11:27
راههایی نوآورانه برای جذب مشتری جدید جذب مشتری جدید برای کسبوکار، کار سادهای نیست. با این حال، استراتژیهای جدید و خلاقانهای وجود دارد که میتوانید از آنها استفاده کنید تا حساب کسبوکار خود را از بقیه جدا کنید. در این مقاله چند راهکار متفاوت برای رسیدن به جذب مشتری ارائه میدهیم. 1. تمام پایه ها را پوشانید طبق...