-
افزایش مشتری هدفی که مستلزم رعایت اصولی مهم است
سهشنبه 23 بهمن 1397 14:30
بهبود عملکرد فروش منجر به افزایش مشتری خواهد شد امروزه با پیشرفت تکنولوژی و امکاناتی مدرن با یک چشم بههم زدن خواهید دید که رقبایی در سطح بازار ایجاد شدهاند و محصولاتی مشابه محصولات شما و شاید حتی با کیفیت یکسان در حال ارائه به مشتریان هستند. در این مرحله همه چیز به سرعت عملکرد شما بستگی دارد تا بتوانید فضایی متفاوت...
-
مشتری وفادار بودن کسبوکاری خاص فواید و مزایایی ویژه را در بر دارد
سهشنبه 23 بهمن 1397 11:30
چرا جزء دستهی مشتری وفادار بودن کسبوکاری خاص اهمیت ویژهای دارد؟ اکثر مشتریان در اصل مشتری وفادار کسبوکار مورد نظر خود هستند اما ممکن است با اصل معنای این واژه آشنایی نداشته باشند. در این مقاله توضیحی به صورت خلاصه و مختصر از تعریف مشتری وفادار و ویژگیهای آن برای مشتریان ارائه میدهیم تا بتوانند با دید بازتری به...
-
باشگاه مشتریان؛ نرمافزاری برای خدمترسانی به مشتری
یکشنبه 21 بهمن 1397 14:28
مشتریان در چه باشگاه مشتریانی عضو شوند؟ یک برنامهی خوب وفاداری میتواند با افزایش بازده بازاریابی و بودجهی فروش کسبوکار، درآمد قابل توجهی را برای مشاغل ایجاد کند. مشتریان جذب برنامههای وفاداری خواهند شد که خدماتی چشمگیر و متفاوت ارائه دهد. عضو باشگاه مشتریانی شوید که از تاکتیکهای به روز استفاده میکنند و برای...
-
حفظ مشتری چیست و چه تاثیری در کسبوکار دارد
یکشنبه 21 بهمن 1397 11:41
موثرترین راه برای رشد کسبوکار در حفظ مشتری چیست؟ شما به عنوان صاحب کسبوکار ممکن است فکر کنید که پاسخ سوال این است که به مشتریان بیشتری محصولات خود را بفروشید اما این راه تنها یک قطعه از پازل است. حفظ مشتری مهمترین قطعهی پازل است. هنگامی که یک محصول ارائه میکنید و بازار هدف خود را شناسایی کردهاید شرکت میتواند...
-
مشتریان چه نوع کارت وفاداری را دریافت کنند بهتر خواهد بود
یکشنبه 21 بهمن 1397 09:41
کارت وفاداری راهی خلاقانه برای خرید مشتریان یکی از ابزارهای بازاریابی مناسب برای مشتریان برنامه و کارت وفاداری است. هر کسبوکار برنامهای خاص برای جذب مشتری دارد و به میزان بودجهای که دارد کارت وفاداری و پاداش به مشتریانش ارائه میدهد. اگر پاداش و خدمات ارائه شده به مشتریان جذاب و هیجانانگیز باشد قطعا کسبوکار...
-
هدف خود را بر این بگذارید تا جزء مشتری وفادار کسبوکار خاصی شوید
چهارشنبه 17 بهمن 1397 15:39
مشتری وفادار به چه کسی گفته میشود؟ کسبوکارها برای جذب مشتری وفادار در اعضای خود از راههای متفاوتی با هم رقابت میکنند. برخی با تبلیغات برخی دیگر با بازاریابی این مسیر را طی میکنند تا به موفقیت برسند. در دنیای امروزه استراتژیهای مختلفی وجود دارد که میتوان با کمترین هزینه به بهترین راه در کسبوکار دست یافت....
-
اطلاع در مورد راههای منحصربهفرد برای رسیدن به افزایش مشتری و کسب درآمد بیشتر الزامی است
چهارشنبه 17 بهمن 1397 12:17
چند راه منحصربهفرد برای افزایش مشتری افرادی که در قسمت فروش کسبوکاری مشغول به فعالیت هستند گزینهی افزایش مشتری برای آنها اهمیت بسزایی دارد چون میدانند که با رسیدن به افزایش مشتری به کسب درآمد بیشتر نیز دسترسی خواهند داشت. در کسبوکار علاوه بر جذب مشتریان جدید، حفظ و نگهداری از آنها نیز بحثی جدی و مهم به شمار...
-
مشتری با عضویت در باشگاه مشتریان رضایت خواهد داشت
سهشنبه 16 بهمن 1397 15:59
ایدههایی برای مشتریان که باعث میشود عضو باشگاه مشتریان شوند امروزه با وجود تنوع زیاد در زمینهی فعالیت کسبوکارها و محصولات متفاوت، مشتریان برای خرید و دریافت خدمات و پشتیبانی از محصولات ممکن است دچار سردرگمی شوند و در آخر نه تنها به نیازهایشان دست نیابند بلکه نتوانند خدماتی هرچند کوچک از کسبوکار دریافت کنند. به...
-
برای رسیدن به جذب مشتری از راههای اصولی و آسان استفاده کنید
سهشنبه 16 بهمن 1397 14:04
جذب مشتری با رعایت اصولی از جانب کسبوکارها جذب مشتری برای کسانی که تازه وارد عرصهی کسبوکار شدهاند ممکن است بحثی پیچیده و ترسناک باشد در صورتی که با رعایت نکاتی میتوان به راحتی در این زمینه قدم برداشت و پس از مدت کوتاهی به سمت افزایش مشتری حرکت کرد. سعی کنید از همان ابتدای کار برای درک بهتر مشتریان و نیازهای...
-
حفظ مشتری؛ نگهداری مشتریان وفادار رکنی اساسی در کسبوکار است
دوشنبه 15 بهمن 1397 15:13
یاد بگیرید چگونه مشتریان را به عقب بازگردانید و آنها را حفظ کنید بهترین مشتریان آنهایی هستند که تنها یکبار از کسبوکارتان خرید نمیکنند بلکه چندین بار خرید خود را از جایی به خصوص انجام میدهند و دوستان و آشنایان خود را نیز برای مراجعه به کسبوکار مورد نظرشان تشویق خواهند کرد. نگهداری این دسته از مشتریان برای...
-
مشتریان چگونه میتوانند از کارت وفاداری استفاده کنند
دوشنبه 15 بهمن 1397 12:17
انواع کارت وفاداری برای مشتریان کارت وفاداری به شکل تمبر دلیل محبوب بودن کارت وفاداری برای کسبوکارها ایجاد وفاداری بین مشتریان است. پس از هر خرید از جانب کسبوکار برای مشتریان کارت وفاداری به صورت تمبر صادر میشود و در اختیار مشتریان برای خریدهای بعدی و دریافت خدمات مناسب قرار خواهد گرفت. امتیاز بعد از هر تراکنش...
-
چگونه مشتری میتواند جزء دستهی مشتری وفادار کسبوکاری شود
یکشنبه 14 بهمن 1397 12:39
مشتری وفادار به چه کسی گفته میشود؟ هدف کسبوکارها از ایجاد مشتری وفادار این است که مصرفکنندگان و خریداران به مشتریان منظمی در کسبوکارشان تبدیل شوند. مشتریان باید به شرکت و کسبوکار مورد نظر خود وفادار بمانند و برای خرید و دریافت پاداش از آنها متفاوت دیده شوند. مشتری وفادار برای کسبوکارها گزینهای بسیار مهم...
-
افزایش مشتری در کسبوکار با روشهایی شگفتانگیز
یکشنبه 14 بهمن 1397 11:19
روشهایی شگفتانگیز و آسان برای رسیدن به افزایش مشتری 1. رقیبان کسبوکارتان را به چشم شرکای خود در نظر بگیرید تحقیقات نشان داده است که رقابت در همهی زمینهها و مراحل زندگی باعث پیشرفت و دسترسی به اهداف میشود اما تا زمانی پاسخ مثبت به خواستهها و نیازهای افراد است که بتوانید در راه درست قدم بردارید. شما به عنوان...
-
شهر هوشمند؛ از رویا تا واقعیت(اینفوگرافی)
شنبه 13 بهمن 1397 13:22
مطالعه در سایت مرجع
-
باشگاه مشتریان برای مشتری چه فوایدی به همراه دارد
شنبه 13 بهمن 1397 09:48
فواید باشگاه مشتریان برای خریداران یا مشتریان شما به عنوان مصرفکننده احساس میکنید که باشگاه مشتریان همیشه در اطراف شما بوده است اما در واقع ایدهی باشگاه مشتریان برای اولین بار در اواخر سال 1970 در ایالات متحده ایجاد شد و پس از گذشت سالها کسبوکارها و مشتریان به فواید وجود باشگاه مشتریان پی بردند و آن را در حرفهی...
-
جذب مشتری تنها با شناخت و آشنایی با فضای رقبا قابل دسترسی است
چهارشنبه 10 بهمن 1397 12:23
قانونهایی برای جذب مشتری در کسبوکار شما همهی انسانها رفتار و شیوهی برخوردی خاص دارند که میتوانند اطرافیان خود را به گونهای جذب کنند. جذب کردن در تمام انسانها متفاوت است و هر کدام به نحوی و با مدلی مربوط به خودشان این کار را انجام میدهند. در کسبوکار نیز به این گونه است. هر کسبوکاری بنا به دلایل خاص و نوع...
-
حفظ مشتری؛ حفاظت از مشتریان فعلی در کسبوکار است
سهشنبه 9 بهمن 1397 12:23
حفظ مشتری برای اکثر کسبوکارها بدست آوردن و جذب مشتری اهمیت زیادی دارد اما توجه به این امر ندارند که حفظ مشتری بیشتر از جذب مشتریان جدید اهمیت دارد. حفظ مشتری در کسبوکار زمانی صورت میگیرد که مشتری از خدمات و محصولات فروشگاهی خاص رضایت کافی را داشته باشد و بتواند برای چندین بار خرید خود را از آن کسبوکار ادامه...
-
کارت وفاداری برای مشتریان چه فایدهای دارد
یکشنبه 7 بهمن 1397 13:39
مزایای دریافت کارت وفاداری برای مشتریان به دلیل پیشرفت تکنولوژی ارائهی برنامهی وفاداری و کارت وفاداری بین کسبوکارها رایج شده است. اول، به این دلیل که برنامههای وفاداری مشتری مزایای مختلفی برای شرکتها دارند. به این دلیل که آنها بخشی از انتظارات مصرفکنندگان هستند. به همین دلیل در بازار امروز، داشتن برنامهی...
-
افزایش مشتری یا رشد مثبت در جمعیت آنها
شنبه 6 بهمن 1397 11:56
راههایی برای رسیدن به افزایش مشتری در کسبوکار کسبوکارها به دنبال موفقیت و فروش بیشتر هستند و این امری طبیعی است. به همین منظور باید پیش از شروع و قدم گذاشتن در این راه به فکر راههای اصولی و مثبت باشید. راههایی که در کوتاهترین زمان بتوانید پاسخی مطمئن دریافت کنید. گاهی کمپینهای تبلیغاتی نیز در ایجاد فضایی...
-
مشتری وفادار بودن را در کسبوکارها تجربه کنید
شنبه 6 بهمن 1397 09:31
چرا مشتری وفادار بودن به کسبوکار کمک میکند؟ اکثریت میدانند که مشتریان باید در قلب یک کسبوکار باشند. لازم است به خاطر داشته باشیم که نگهداشتن مشتریان فعلی به اندازهی مشتریان جدید مهم است. مشتری وفادار برای هر نام تجاری و کسبوکار بسیار ارزشمند هستند و با سرمایهگذاری در وفاداری مشتریان، کسبوکار شما ممکن است...
-
جذب مشتری، افزایش فروش را در پی دارد
شنبه 6 بهمن 1397 09:29
چگونه به گزینهی جذب مشتری در کسبوکارمان توجه داشته باشیم؟ شما به عنوان یک کارآفرین یا صاحب کسبوکار، خود را در موقعیتی قرار دادهاید و به دنبال فعالیتهای موثر برای رشد موقعیت شغلی خود هستید. یکی از فعالیتهای مهم در کار شما این است که مشتریان بیشتری را برای کسبوکار خود جذب کنید. شما همیشه باید توجه ویژهای به...
-
باشگاه مشتریان برای مشتریان چه فایدهای دارد
چهارشنبه 3 بهمن 1397 12:54
چرا باشگاه مشتریان برای خریداران مهم است؟ باشگاه مشتریان روشهایی اثبات شده برای رشد و حمایت از کسبوکار و مشتری دارد. مصرفکنندکانی که به سمت کسبوکاری خاص میروند احتمال خرید، وفاداری و عضویت آنها در باشگاه مشتریان بسیار زیاد است. مدیران کسبوکارها اهمیت باشگاه مشتریان را به رسمیت میشناسند، اما تعداد کمی از آنها...
-
حفظ مشتری با رعایت استراتژیهای موثر
سهشنبه 2 بهمن 1397 13:05
استراتژیهای موثر در حفظ مشتری استراتژی حفظ مشتری کسبوکار شما در مورد نگهداشتن مشتریانی است که بر روی آنها سرمایهگذاری کردهاید. مطالعات نشان میدهد که برای ایجاد مشتری جدید ده برابر هزینه لازم است تا یک مشتری را حفظ کرد. اگر تعداد کمی از مشتریان را در کسبوکار خود داشته باشید، از دست دادن آنها میتواند اوضاع...
-
چگونه به مشتریان کارت وفاداری ارائه دهیم؟
دوشنبه 1 بهمن 1397 13:16
چند راه موثر برای ارائهی کارت وفاداری به مشتریان شروع و استارت هر کسبوکار مناسب برای ارائهی کارت وفاداری به مشتریان است. برای این کار بایستی قبل از شروع کسبوکارتان برنامهریزی لازم را برای خدماتی که قصد ارائه به مشتری را دارید داشته باشید و زمانی که استارت کار را زدید به انجام آنها بپردازید. در این مقاله به...
-
چرا وجود مشتری وفادار در کسبوکار اهمیت دارد؟
یکشنبه 30 دی 1397 14:49
چه چیزی باعث میشود مشتری وفادار وارد کسبوکار شود؟ چه چیزی باعث میشود مشتریان به کسبوکار شما وفادار باشند؟ این سوالی است که اکثر شرکتها باید از خودشان بپرسند. دلایل وفاداری مشتری در بخشهای مربوط به مشتری شما متغیر است و میتواند در طول زمان، چرخهی زندگی مشتری را تغییر دهد. مشتری وفادار، به معنای تعهد است....
-
افزایش مشتری ارتباط مستقیم با افزایش سود دارد
شنبه 29 دی 1397 13:32
مزایای افزایش مشتری در کسبوکار مشتریان در حال تکامل سریع همراه با تکنولوژی هستند که اکنون قدرتمندتر از همیشه حضور دارند و بازارهای موجود به طور فزاینده ای رقابتی شدهاند و یکسان با دنیای دیجیتال در حال رشد هستند. به همین دلیل است که مدام به تلاش در راه رسیدن به افزایش مشتری، حفظ مشتری و ارائهی خدمات به آنها...
-
جذب مشتری یکی از مهمترین موارد در رشد کسبوکار است
شنبه 29 دی 1397 10:35
چند راه ضروری برای جذب مشتری به کسبوکارتان برای ایجاد جذب مشتری به کسبوکارتان استراتژیهای ساده و راحتی وجود دارد که در این مقاله به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد. برای ایجاد جذابیت برای مشتریان فعلی کسبوکارتان میتوانید از ایجاد کمپین تبلیغاتی استفاده کنید تا مشتریان بتوانند با خدمات جذابیتهای کارتان آشنا شوند...
-
حفظ مشتری؛ گزینهای برای بهبود روند کسبوکار
شنبه 29 دی 1397 09:50
نکتههایی برای حفظ مشتری در دنیای جدید امروزی، حفظ مشتری، به گونهای کسب مشتری جدید است. بهبود روند حفظ مشتری چالش برانگیز است، زیرا اغلب شامل تغییرات در محصول شما میشود و شما نمیتوانید بلافاصله آن را اعمال کنید. ایجاد کمپین تبلیغاتی برای حفظ مشتری تاثیر بسزایی در روند کار دارد. با کمپین تبلیغاتی مشتریان فعلی...
-
باشگاه مشتریان؛ نرمافزار خدمات مشتری کسبوکارتان را متفاوت ارائه دهید
چهارشنبه 26 دی 1397 12:14
نکتههایی برای شروع یک برنامه وفاداری مشتری یا باشگاه مشتریان موفق باشگاه مشتریان برای کسبوکاری کوچک یک روش عالی برای نشان دادن مشتریانش است. مشتریان بازاریابی را تشویق میکنند و به شما در جمعآوری اطلاعات در مورد جمعیت عظیم مشتریان کمک میکنند. برنامههای وفاداری همچنین میتواند تلاشهای بازاریابی شما را افزایش...
-
افزایش مشتری گزینهای است که میتواند کسبوکارتان را دگرگون کند
سهشنبه 25 دی 1397 14:43
افزایش مشتری چگونه بدست میآید؟ افزایش مشتری تاثیر مستقیم بر افزایش فروش دارد. افزایش مشتری از زمانی اتفاق میافتد که شرکتهای بزرگ از راهبردهای موفقیتآمیز برای بهینهسازی تجربه مشتری برای ارائهی محصولات، متناسب با نیازها و منافع مشتریان استفاده میکنند. شما به عنوان صاحب کسبوکار باید یاد بگیرید چگونه به بهبود...