فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

حفظ مشتری؛ گزینه‌ای برای بهبود روند کسب‌و‌کار

نکته‌هایی برای حفظ مشتری


در دنیای جدید امروزی، حفظ مشتری، به گونه‌ای کسب مشتری جدید است. بهبود روند حفظ مشتری چالش برانگیز است، زیرا اغلب شامل تغییرات در محصول شما می‌شود و شما نمی‌توانید بلافاصله آن را اعمال کنید.   ایجاد کمپین تبلیغاتی برای حفظ مشتری تاثیر بسزایی در روند کار دارد. با کمپین تبلیغاتی مشتریان فعلی کسب‌و‌کارتان بیشتر ترغیب به خرید با دریافت خدمات خواهند شد و این یکی از راه‌های جذب مشتری جدید نیز است.


ارائه‌ی خدمات پشتیبانی


اکثر مردم انتظار ندارند که هر کسب‌و‌کاری که به آنها مراجعه می‌کنند خدمات به مشتریان ارائه دهند یا بعد از خرید از آنها پشتیبانی کنند چون به صورت مشتری گذری هستند اما مشتریان وفادار هر کسب‌و‌کار انتظار پشتیبانی و خدمات ویژه را خواستار هستند. بنابراین اولین و بهترین راه برای حفظ مشتری و جذب مشتریان جدید پشتیبانی محصولاتی است که به مشتریان عرضه می‌کنید.


بررسی سلیقه‌ی مشتریان


نظرسنجی‌هایی از مقدار رضایت‌مندی مشتریانتان در وب‌سایت و یا محل کسب‌و‌کارتان قرار دهید تا مشتریان بتوانند در رابطه با محصولات شما یا محصولات جدیدی که وارد بازار شده است و از شما توقع ارائه‌ی آنها را دارند اظهار نظر کنند و انتظاراتشان را از شما و کسب‌و‌کارتان بیان کنند. برای ارائه‌ی محصولات جدیدتان به مشتریان اطلاع‌رسانی کنید تا بدانند که نظراتشان برای شما و کسب‌و‌کارتان حائز اهمیت است. شما با این کار یک تیر به دو نشان خواهید زد. یکی اینکه مشتری درک خواهد کرد که شما به نظر مشتریانتان احترام می‌گذارید و بنا به میل و سلیقه‌ی آنها محصولات کسب‌و‌کارتان را انتخاب می‌کنید و دیگری اینکه میزان فروشتان را افزایش خواهید داد. زمانی که با نظر مشتریان محصولی را ارائه دهید قطعا همه‌ی محصولات در کوتاه‌ترین زمان ممکن به فروش خواهد رسید. با این کار در حفظ مشتری کسب‌و‌کارتان نیز قدمی مثبت خواهید برداشت.
با پیشرفت تکنولوژی و راه‌های ارتباطی کار شما به عنوان صاحب کسب‌و‌کار آسان‌تر شده است. می‌توانید تیزری تبلیغاتی از محصولاتی که قصد ارائه کردن آنها را دارید بر روی شبکه‌های اجتماعی کسب‌و‌کارتان قرار دهید و به گوش مشتریانتان برسانید که در چنین تاریخی این محصولات عرضه خواهد شد. با این روند مشتریان فعلیتان درک خواهند کرد که شما برای رفع نیازهای مشتریانتان در تلاش هستید و می‌توانند با کسب‌و‌کار شما به جدیدترین و لوکس‌ترین محصولات در دنیای امروزی دست یابند. این کارها نمونه‌هایی از روند مثبت در جهت حفظ مشتری است.



نتیجه:


فراباشگاه امواج با توجه به نیاز و خواسته‌های اکثریت جامعه فضایی را تحت عنوان باشگاه مشتریان تشکیل داده است تا مشتریان و کسب‌و‌کارها بتوانند به راحتی به رفع نیازها و تبلیغاتشان بپردازند. یکی از اهداف باشگاه مشتریان یا نرم‌افزار خدمات مشتری حفظ مشتری کسب‌و‌کارها و وفادارسازی آنهاست. فراباشگاه امواج برای دسترسی کسب‌و‌کارها به مشتریان وفادار دست آنها را در زمینه‌ی تبلیغات باز گذاشته و می‌توانند به راحتی با استفاده از اکانت شخصی از عکس‌ها و بنرهای تبلیغاتی برای رسیدن به موفقیت و افزایش فروش و حفظ مشتری قدم بردارند. باشگاه مشتریان برای مشتریان نیز فضایی پر از تنوع انواع کسب‌و‌کارها و مشاغلی است که هر کدام خدماتی متناسب با نیاز مشتریانش ارائه می‌دهد. فراباشگاه امواج قصد دارد تا فاصله‌ی بین تقاضا و عرضه را برای مشتریان و کسب‌و‌کارها کوتاه کند.   

مطالعه در سایت مرجع

نویسنده : مارال معلم طبرسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.