فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

جذب یا حفظ مشتری؟ مسئله این است (اینفوگرافی)

در اینفوگرافی قبلی نکاتی را در ارتباط چگونگی حفظ مشتری بیان کردیم. اما از قدیم گفته‌اند شاید شدن سخت باشد اما ماندن و بقا امری بشدت سخت‌تر است.   اگر بخواهیم تمثیل آن را در موضوع خودمان بیابیم باید بیان کنیم جذب مشتری امری بسیار سخت و نیازمند تلاش است اما حفظ آنان و متقاعد ساختن آنها به حضور دوباره و استفاده از خدمات و یا کالای کسب‌وکار کاری به مراتب سخت‌تر می‌نماید. همین است که بایستی اصول متعددی را در این زمینه رعایت کرد و برای آن برنامه داشت.

ما نیز در این اینفوگرافی بر آن شدیم تا نکاتی را در ارتباط با این موضوع مهم برای شما بیان کنیم.

مطالعه در سایت مرجع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.