فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

تعریفی از بازاریابی محتوایی

بازاریابی محتوایی و نقش آن در تبدیل مصرف‌کننده به مشتری وفادار

 

بازاریابی محتوایی همان‌گونه که از نامش پیداست به معنای جذب مشتریان بیشتر از طریق محتوا و مطالبی است که به آنها ارائه می‌دهید. محتوا و مطالب ارائه شده به مشتریان برای جذب بیشتر آنها و تبدیلشان به مشتری وفادار بسته به نوع فعالیت کسب‌و‌کار متفاوت است و می‌تواند هم به صورت مجازی و هم به صورت فیزیکی باشد.  با مثالی این نکته را برایتان ملموس‌تر خواهیم کرد. فرض کنید شما کارفرمای شرکتی هستید که به صورت مجازی و آنلاین با مشتریان خود در ارتباط هستید و برای مجموعه‌ی کاری خود وب‌سایتی در نظر گرفته‌اید و قصد دارید تا از طریق وب‌سایت و فضای مجازی مراجعین را به مشتری وفادار تبدیل کنید. برای دسترسی به چنین فضایی مجبور هستید تا از اخبار و مطالبی به روز و جدید استفاده کنید تا بتوانید مشتریان بیشتری را به مشتری وفادار کسب‌و‌کارتان تبدیل کنید. مشاغل برای دستیابی به چنین شرایطی باید از بازاریابی محتوایی استفاده کنند تا علاوه بر خرید محصولات، از خدمات و مطالب وب‌سایت نیز بهره ببرند و شما را به عنوان مرجعی به روز بشناسند. 

فراباشگاه امواج نمونه‌ای از وب‌سایت‌هایی است که برای جذب مشتری وفادار و ترغیب آنها برای خرید و استفاده از امکانات این فراباشگاه، در حال فعالیت است. فراباشگاه امواج، باشگاه مشتریانی است که از بازاریابی محتوایی برای دستیابی به مشتری وفادار و تمام اهداف خود و سایر مشاغل عضو در این سامانه استفاده می‌کند.

 بازاریابی-محتوایی،-راهی-است-که-به-راحتی-می‌توانید-با-مشتریانتان-تبادل-نظر-کنید

اهمیت بازاریابی محتوایی چیست؟

 

دلیل اهمیت بازاریابی محتوایی و جذب مشتری وفادار، پررنگ‌تر بودن آن نسبت به سایر عوامل موجود در کسب‌و‌کار است. بازاریابی محتوایی تنها شیوه‌ای از بازاریابی است که در دید مستقیم مشتریان است و بیشترین قضاوت در مورد نحوه‌ی کارکرد کسب‌و‌کار بر روی بازاریابی محتوایی انجام می‌شود. کارفرما می‌تواند برای بهتر دیده شدن مجموعه‌ی کاری خود اخبار و اطلاعاتی که به صورت روزانه در وب‌سایتش انتشار می‌کند نیز به راحتی در تمامی شبکه‌های اجتماعی از جمله توییتر، اینستاگرام، تلگرام و ... به مشتریان خود و سایر بازدیدکنندگان ارائه دهد تا بتواند علاوه بر مشتری وفادار به افزایش مشتری و کسب درآمد بیشتر دست یابد.
بازاریابی محتوایی، گزینه‌ای است که می‌توانید از نظرات و پیشنهادات مشتریانتان استفاده کنید و از آنها در جهت بهبود وضعیت فعالیتتان استفاده کنید. 
بازاریابی محتوایی فعالیتی است که مشاغل در هر زمان و مکانی می‌توانند مشتریان بیشتری را به خود جذب کنند. جذب مشتری و مشتری وفادار از طریق بازاریابی محتوایی یکی از مهم‌ترینِ بازاریابی‌ها به شمار می‌آید چون با شناخت پرسونای (شخصیت) مشتریانتان می‌توانید محتوایی متناسب با آنها ارائه دهید و رضایتشان را جلب کنید. 
فراباشگاه امواج جزو مشاغلی است که علاوه بر سایر بازاریابی‌ها، از بازاریابی محتوایی برای جذب مشتری وفادار استفاده می‌کند و از نظرات مشتریانش نیز بهره‌مند می‌شود. این شیوه از بازاریابی می‌تواند محدوده‌ی دید کسب‌و‌کارتان را باز کند و برای تمامی سلیقه‌های موجود در جامعه و بازار تقاضا اخبار و مقالات به روز تولید کنید. هر چه دایره‌ی مخاطبینتان بیشتر باشد بی‌شک مشتری وفادار مجموعه‌ی کاریتان نیز افزایش خواهد یافت و به سمت موفقیت و روند رو به رشد پیش خواهید رفت.

 با-شناخت-شخصیت-مشتریان،-می-توانید-محتوایی-رضایت-بخش-و-متناسب-آنها-ارائه-دهید

مطالعه در سایت مرجع

نویسنده: مارال معلم طبرسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.