فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

تاثیرات بازارشناسی در کسب‌و‌کار

بازارشناسی چگونه می‌تواند کارفرما را در معرفی بهتر کارت مجازی به مشتریانش کمک کند؟

 

کارفرما برای بهتر دیده شدن کسب‌و‌کار و برند خود باید راه‌های موثر و ایده‌های جالبی را مدنظر قرار دهد. این شیوه باعث رسیدن کسب‌و‌کار به اهدافش با صرف کم‌ترین هزینه‌ها خواهد شد.   ادامه مطلب ...

ایجاد برنامه‌ریزی و هدف در ابتدای کار چه تاثیری در افزایش فروش خواهد داشت؟

برنامه‌ریزی مشاغل چگونه در افزایش فروش موثر واقع خواهد شد؟

 

کسب‌و‌کارها برای داشتن درآمد کافی و مناسب برای فعالیتشان مجبور هستند تا با برنامه و ایده‌های جدیدی که در بازار کم‌تر دیده می‌شود ظاهر شوند تا بتوانند نه تنها در افزایش فروش بلکه در تمام زمینه‌های اهدافشان به موفقیت برسند.  ادامه مطلب ...

سود جاری و تاثیراتش در کسب‌و‌کار

حرکت سود جاری و افزایش مشتری مشاغل در یک جهت

 

هر کارفرما و صاحب کسب‌و‌کار در ابتدای شروع کاریش برای خود یک برنامه‌ریزی دارد که متناسب با آن در حال حرکت به سوی مشتریانش خواهد بود.  ادامه مطلب ...

ایجاد مزیت رقابتی و نقش آن در حفظ مشتری

چگونه مزیت رقابتی برای کسب‌و‌کارمان ایجاد کنیم تا بتوانیم در حفظ مشتری قدم برداریم؟

 

هر کسب و کار به منظور ایجاد فضایی مناسب و بهینه در راه حفظ مشتریان فعلیش باید تفاوت‌هایی بین خود و سایرین در نظر مشتریان داشته باشد تا آنها بتوانند بی هیچ درنگی فروشگاه وی را انتخاب و در آن برای خریدهای مداومشان ماندگار شوند. 

ادامه مطلب ...

معنای مزیت رقابتی در کسب‌و‌کار چیست؟

مزیت رقابتی چیست و چه تاثیری در روند رو به رشد کسب‌و‌کار دارد؟

 

مزیت رقابتی، اصطلاحی است که عمدتا بین مشاغل برای بهتر دیده شدن ایجاد می‌شود. 

ادامه مطلب ...