فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

افزایش فروش؛ یکی از چند هدف مهم هر کسب‌و‌کاری است

افزایش فروش و رسیدن به موفقیت با رعایت چند نکته

فرآیند فروش برای کسب‌و‌کارهایی که با مطالعه و تحقیق در بازار رقبا وارد می‌شوند بسیار موفقیت‌آمیزتر از کسانی است که بدون هیچ اطلاعاتی پا در عرصه‌ی خرید و فروش می‌گذارند.  ادامه مطلب ...

خرید ارزان؛ میزان تقاضا و عرضه را افزایش می‌دهد

خرید ارزان برای چه قشری از جامعه است؟

در گذشته برای خرید و فروش دسته‌بندی‌هایی وجود داشت که اکثر مشاغل و مشتریان به این مورد توجه می‌کردند. اما امروزه با وضعیت موجود اقتصادی، میزان تورم و سطح درآمد مردم، اکثرا به دنبال خرید ارزان و محصولی با کیفیت مناسب هستند.   ادامه مطلب ...

افزایش مشتری با جلب رضایت مصرف‌کننده قابل دسترسی است

ارائه‌ی خدمات به مشتریان چه تاثیری در رسیدن به افزایش مشتری دارد؟

طبق تحقیقات انجام شده، ارائه‌ی خدمات تاثیر بسزایی در افزایش مشتری دارد. ارائه‌ی خدمات مناسب باعث می‌شود تا کسب‌و‌کار رضایت مشتری را بدست آورد و بتواند از این طریق به تعداد مشتریانش بیفزاید.
ما در این مقاله به بررسی ارائه‌ی خدمات و مزایایی که باعث رسیدن کسب‌و‌کار به افزایش مشتری می‌شود می‌پردازیم.  ادامه مطلب ...

باشگاه مشتریان؛ راهی برای بهترین خرید و دریافت خدمات مشتریان

باشگاه مشتریان برای راحتی خریداران

باشگاه مشتریان یا همان برنامه‌های وفاداری مشتریان نه تنها برای بهتر دیده شدن کسب‌و‌کارهاست بلکه برای دسترسی آسان مشتریان به مشاغل و دریافت خدمات بهتر نیز به شمار می‌آید. باشگاه مشتریان مختلفی در عرصه‌ی کسب‌و‌کارها وجود دارد که مشتریان باید بهترین آنها را برای عضویت انتخاب کنند و جزء دسته‌ی مشتریان وفادار کسب‌و‌کار مورد نظرشان قرار گیرند تا بتوانند خدمات و مزایای مناسبی را دریافت کنند.  ادامه مطلب ...

کارت مجازی یا شناسنامه‌ی کسب‌و‌کار؟


کارت مجازی چیست و برای چه منظوری مورد استفاده قرار می‌گیرد؟

کارت مجازی، فرمت الکترونیکی کارت وفاداری است که شامل نام، آدرس و اطلاعات تماس مشتریان می‌باشد. کسب‌و‌کارها می‌توانند با کارت مجازی به راحتی از طریق ایمیل به مشتریان اطلاع‌رسانی کنند. 

ادامه مطلب ...