فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

باشگاه مشتریان و سبقت با سرعت بالا از سایر رقبا

دست‌یابی به افزایش و وفاداری مشتریان با ایجاد باشگاه مشتریان

طبق تحقیقات انجام شده، تنها کیفیت و قیمت مناسب محصولات باعث ایجاد وفاداری و افزایش مشتری نخواهد بود مگر اینکه فضایی جدید برای مشتریانتان در نظر بگیرید و از این طریق به ارائه‌ی خدمات به آنها بپردازید. فضای جدید می‌تواند ایجاد باشگاه مشتریان یا همان برنامه‌ی وفاداری مشتریان باشد که باید توجه داشته باشید تا به بهترین نحو آن را در اختیار مصرف‌کنندگان بگذارید.   ادامه مطلب ...

رفع نیازهای مشتریان با خرید ارزان

مشتری برای پیدا کردن کسب‌و‌کار و فروشگاهی که بتواند از آن خرید ارزان همراه با کیفیت مناسب محصولات را دریافت کند مجبور است تحقیقی در بازار عرضه داشته باشد و مناسب‌ترین آنها را انتخاب کند.
فراباشگاه امواج، باشگاه مشتریانی است که اعضای متعددی از کسب‌و‌کارهای متنوع و مصرف‌کنندگان را در بر دارد و مسیر را برای تمام اعضایش در راه رسیدن به اهدافشان کوتاه کرده است. به عنوان مثال، مشتری که به دنبال کیفیت مناسب و خرید ارزان است را یاری می‌رساند تا تنها با چند کلیک در کوتاه‌ترین زمان و با کم‌ترین هزینه به نیازش دست یابد.

 دلایلی-که-مشتریان-خرید-ارزان-را-ترجیح-می‌دهند

اکثرا خرید ارزان به صورت ناگهانی رخ می‌دهد

در اکثر مواقع مشتریان برای رفع نیازهایشان به دنبال فروشگاهی خاص هستند که بتوانند به صورت یک‌جا خریدشان را انجام دهند و همه‌ی خواسته‌هایشان را به سرعت برآورده کنند. مشتریان با جست‌و‌جو بین کسب‌و‌کارها به یک فروشگاه برخورد خواهند کرد و خواهند دید که تمام محصولاتی که مورد نیازشان است را با قیمت و کیفیت مناسب داراست به همین دلیل به طور کاملا اتفاقی به خرید ارزان می‌پردازند و با گذشت زمان یکی از مشتریان وفادار آن کسب‌و‌کار خواهند شد.
با این تعاریف برای مشتریان رسیدن به خرید ارزان می‌تواند قابل دسترسی باشد. فراباشگاه امواج نیز مشتریان را در این زمینه یاری می‌رساند تا بتوانند به راحتی با تنوع زیادی از کسب‌و‌کارها روبرو شوند و بتوانند با دید بازتری به خرید ارزان و دریافت خدمات دست یابند.

 کسب-و-کارها-اکثرا-برای-تنوع-در-محصولات-و-مراجعه‌ی-بیشتر-مشتریان،-اجناس-ارزان-ارائه-می‌دهند

مشتریان انتظار ندارند با خرید ارزان بتوانند محصولات مناسبی را در اختیار داشته باشند

مشتریان بر این باورند که خرید ارزان به معنای دریافت محصولات بی‌کیفیت است در صورتی که باوری کاملا اشتباه است. برخی از کسب‌و‌کارها برای متنوع بودن محصولاتشان و اینکه مشتریان متفاوتی با سلیقه‌های مختلف به آنها مراجعه کنند، محصولاتشان را با قیمت پایین به بازار عرضه می‌کنند تا به افزایش فروش و مشتری دست یابند پس شما در جایگاه مشتری نباید تمام کسب‌و‌کارها را با یک دید ببینید.
خرید ارزان معمولا نزدیک به اعیاد و مناسبت‌های خاص نیز قابل دسترسی است. مشتریان می‌توانند برای رفع نیازهایشان در مناسبت‌های گوناگون به کسب‌و‌کارها مراجعه کنند و خرید ارزان داشته باشند. 
فراباشگاه امواج به مناسبت‌های مختلف، کمپین‌هایی را ایجاد می‌کند تا فضایی مناسب برای مشتریان و مشاغل ایجاد کند. با عضویت در باشگاه مشتریان فراباشگاه امواج که به صورت رایگان انجام می‌شود مشتریان قادر خواهند بود تا کسب‌و‌کارهای زیادی که در زمینه‌های مختلف مشغول به فعالیت هستند را جست‌و‌جو کنند و خرید را از آنها انجام دهند. در همین راستا کسب‌و‌کارها نیز می‌توانند در فضای باشگاه مشتریان فراباشگاه امواج به صورت کاملا رایگان تبلیغات انجام دهند و در جذب و افزایش مشتری قدمی موثر بردارند.
ما در فراباشگاه امواج سعی بر این داریم تا بتوانیم مشاغل متعددی را با جمعیت عظیم مشتریان آشنا سازیم و برای رسیدنشان به اهداف خود یاری رسانیم. مشتریان می‌توانند با عضویت در این سامانه نه تنها به خرید ارزان بلکه به دریافت خدمات مناسب نیز دست یابند.پ

 در-فراباشگاه-امواج-عضو-شوید-تا-خرید-ارزان-داشته-باشید

چند دلیل برای اینکه مشتریان خرید ارزان را ترجیح می‌دهند

تصور کنید شما در جایگاه مشتری قرار دارید و برای دست‌یابی به خرید ارزان و کیفیت مناسب محصولات در تلاشید. 

ادامه مطلب ...

حفظ مشتری؛ استراتژی رسیدن به موفقیت

قواعدی برای حفظ مشتری

طبق تحقیقات انجام شده نشان داده شده است که نگهداری و حفظ مشتری از جذب و ترغیب مجدد مشتریان اهمیت بیشتری دارد. به همین منظور است که اکثر کسب‌و‌کارها به دنبال مراقبت از مشتریان فعلیشان هستند و برای رسیدن به حفظ مشتری تمام تلاششان را می‌کنند.  ادامه مطلب ...

مشتری وفادار؛ شانسی برای پیشرفت در کسب‌و‌کار

معیارهای مشتری وفادار چیست؟

وفاداری مشتریان را می‌توانید تنها با رضایت از آنها از محصولات و به طور کلی نوع فعالیت کسب‌و‌کارتان بدست آورید. مشتری وفادار کسی است که به کسب‌و‌کار شما نه تنها برای رفع نیازهای خود مراجعه می‌کند بلکه انتظار دارد در ازای خرید و پرداخت پول، خدماتی ویژه و مفید نیز دریافت کند. 

ادامه مطلب ...