فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

فراباشگاه مشتریان امواج

امواج، باشگاهی برای همه | شبکه ارائه محصولات و اهدای جوایز

افزایش مشتری راهی است برای دست‌یابی به مشتریان وفادار بیشتر

بازاریابی مناسب برای رسیدن به افزایش مشتری

پیشرفت کسب‌و‌کار خود را با فروش بیشتر به مشتریان فعلی افزایش دهید. شما این موضوع را بارها شنیده‌اید که حفظ مشتریان فعلی ارزان‌تر از جذب مشتریان جدید است.   ادامه مطلب ...

کارت وفاداری؛ کارتی برای ارائه‌ی خدمات بهتر به مشتریان

چند دلیل برای اینکه ارائه‌ی کارت وفاداری برای بازاریابان ضروری است


اکثر شرکت‌های سراسر کشور از کارت وفاداری استفاده می‌کنند.  این کسب‌و‌کارها اهمیت حفظ مشتریان موجود خود را درک کرده‌اند و تصمیم گرفته‌اند که یک سیستم خاص را برای ایجاد وفاداری مشتری به کار ببرند.  ادامه مطلب ...

افزایش فروش با راه‌کارهایی ساده قابل دسترسی است

افزایش فروش به چه معناست؟

برای رسیدن به افزایش فروش، شما می‌توانید خطوط کسب‌و‎کار جدید، گسترش بازار، افزایش فعالیت‌های بازاریابی و یا بهبود خدمات مشتری را پیش بگیرید.  

ادامه مطلب ...

نرم‌افزار خدمات مشتری یا باشگاه مشتریان چیست؟

مزیت‌های استفاده از باشگاه مشتریان

اگر خدمات مشتری کسب‌و‌کار شما شامل پاسخ دادن به ایمیل‌ها و ارسال پیام‌های تبریک و اطلاع‌رسانی تخفیفات است بهترین گزینه ایجاد باشگاه مشتریان در کسب‌و‌کار می‌باشد.   ادامه مطلب ...

مشتری وفادار کیست و چه تاثیری در روند کسب‌و‌کار دارند؟

انواع مختلف مشتری وفادار

برای درک وفاداری مشتری باید تشخیص انواع و درجه‌ی وفاداری‌های آنها را در نظر بگیرید. جنبه‌های رفتاری و نگرشی مشتریان با هم متفاوت است.   ادامه مطلب ...